Pagina 1 van 2
Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 26 mei 2017 19:32
door ekramers
Goede avond,
Ik heb sinds 13 mei j.l. bij Ziggo het abonnement Connect Complete & play genomen. Volgens bijgaande folder van Vodafone/Ziggo zou ik bij Vodafone recht hebben op gratis dubbele data en Euro 5,00 korting per gsm abonnement.
Momenteel heb ik 2 gsm abonnementen bij Vodafone (1x Smart en 1xRed) de dubbele data heb ik wel gekregen. Maar volgens Vodafone kom ik niet in aanmerking voor de Euro 5,00 korting per abonnement. Omdat dit ineens alleen zou gelden voor gsm abonnementen afgesloten na 18 april 2017. Ik kan dit nergens terug vinden in de bijgaande folder staat zelfs dat dit geldt voor ook het huidige abonnement.
Kunt u iets voor mij betekenen?. Ik ben bang dat ik weer niet de enige zal zijn die door Vodafone in de maling genomen wordt.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 27 mei 2017 22:55
door Brainless
5 euro korting
Ontvang iedere maand 5,- euro korting op elk abonnement dat je verlengt naar een Smart, Red of Black abonnement of elke Smart, Red en Black abonnement dat je nieuw afsluit op hetzelfde adres.
Dus alleen bij nieuwe verlengingen/abonnementen.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 00:26
door sylvesterb
Brainless schreef:5 euro korting
Ontvang iedere maand 5,- euro korting op elk abonnement dat je verlengt naar een Smart, Red of Black abonnement of elke Smart, Red en Black abonnement dat je nieuw afsluit op hetzelfde adres.
Dus alleen bij nieuwe verlengingen/abonnementen.
Gewoon overstappen naar KPN of XS4ALL daar krijg je ook met je huidige abonnement de kortingen.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 10:33
door Jetsertje
sylvesterb schreef:Gewoon overstappen naar KPN of XS4ALL daar krijg je ook met je huidige abonnement de kortingen.
Het zal eens niet zo zijn. Sylvesterb die zegt dat je weg moet gaan bij Ziggo.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 10:45
door Hawk-Eye
als er in de folder staat dat het OOK geld voor al lopende abbonementen moeten zij dit ook waarmaken, wijs ze hier dan ook op en mochten zij hierin niet meegaan kan dat reden zijn om alsnog de deal te ontbinden...
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 10:52
door Jetsertje
Hawk-Eye schreef:mochten zij hierin niet meegaan kan dat reden zijn om alsnog de deal te ontbinden...
De deal van 5 euro korting ontbinden omdat zij je die niet geven? Wat?
Of bedoel je het bestaande abonnement? Want nee, die kun je niet ontbinden. Slechts kun je de korting proberen af te dwingen door bijvoorbeeld naar de rechter te stappen. Maar het niet krijgen van de korting terwijl ze die volgens eigen zeggen wel zouden geven, is geen reden om een bestaande overeenkomst te ontbinden. Immers is er geen contractbreuk gepleegd.
Maar hierboven is niet van toepassing. De brief heb ik ook van Vodafone ontvangen en daarin wordt toch echt vermeld dat de korting geldt bij het afnemen van een abonnement. Logisch ook, want daarmee willen ze natuurlijk nieuwe klanten werven. Bestaande klanten hebben al het voordeel van dubbel data als cadeau gekregen.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 12:53
door Boesta
sylvesterb schreef:Brainless schreef:5 euro korting
Ontvang iedere maand 5,- euro korting op elk abonnement dat je verlengt naar een Smart, Red of Black abonnement of elke Smart, Red en Black abonnement dat je nieuw afsluit op hetzelfde adres.
Dus alleen bij nieuwe verlengingen/abonnementen.
Gewoon overstappen naar KPN of XS4ALL daar krijg je ook met je huidige abonnement de kortingen.
Maar u vergeet erbij te zeggen dat je dan veel minder waar krijgt voor je geld! En een veel instabieler internet...
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 12:58
door Boesta
ekramers schreef:Ik ben bang dat ik weer niet de enige zal zijn die door Vodafone in de maling genomen wordt.
U roept dat u "in de maling genomen wordt" door Vodafone.
Onzin! U heeft uzelf in de maling genomen door u vooraf niet goed te informeren! Alle info is gewoon duidelijk op de site te vinden, als u niet alles leest moet u de schuld daarvan niet bij een ander (Vodafone) leggen. Maar gewoon bij uzelf!
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 18:50
door ekramers
Boesta schreef:ekramers schreef:Ik ben bang dat ik weer niet de enige zal zijn die door Vodafone in de maling genomen wordt.
U roept dat u "in de maling genomen wordt" door Vodafone.
Onzin! U heeft uzelf in de maling genomen door u vooraf niet goed te informeren! Alle info is gewoon duidelijk op de site te vinden, als u niet alles leest moet u de schuld daarvan niet bij een ander (Vodafone) leggen. Maar gewoon bij uzelf!
Beste Boesta,
Voordat je een dergelijke reactie schrijf moet je eerst de folder van Vodafone/Ziggo lezen. Hierin staat duidelijk dat het ook voor ook je huidige abonnementen geldt. Dat ik dus de schuld bij mijzelf moet zoeken slaat dus helemaal nergens op.
Er is meer baat bij serieuze reacties. Zodat Vodafone hierop aangesproken kan worden.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 19:05
door sylvesterb
Boesta schreef:
Maar u vergeet erbij te zeggen dat je dan veel minder waar krijgt voor je geld! En een veel instabieler internet...
Veel minder? En stabieler bij Ziggo?
Bij DSL is het afhankelijk van de afstand tot de wijkkast.
Stabiliteit zie ik graag een bron waaruit blijkt dat coax stabieler is dan glasvezel en/of DSL.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 28 mei 2017 21:16
door queenfanmichel
€ 5 korting
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
Bron:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 29 mei 2017 16:53
door ekramers
queenfanmichel schreef:€ 5 korting
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
Bron:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Beste Queenfanmichel,
De onderstaande folder heb ik tijdens het afsluiten van het abonnement gekregen.
Dus sta ik toch in mijn recht. Misschien geven ze morgen weer een andere folder uit.
Zo lust ik er nog wel een paar...
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 29 mei 2017 18:54
door Nijogeth
ekramers schreef:VodafoneZiggo.pdf
queenfanmichel schreef:€ 5 korting
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
Bron:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Beste Queenfanmichel,
De onderstaande folder heb ik tijdens het afsluiten van het abonnement gekregen.
Dus sta ik toch in mijn recht. Misschien geven ze morgen weer een andere folder uit.
Zo lust ik er nog wel een paar...
Zoekt en gij zult vinden. "Aan deze folder kunnen geen rechten worden ontleend"
Verder staat er nog iets over meer informatie op de website.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 29 mei 2017 19:29
door Student90
ekramers schreef:VodafoneZiggo.pdf
queenfanmichel schreef:€ 5 korting
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een? Dan bespaar je non-stop € 5 op de abonnementsprijs. Elke maand weer.
Bron:
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Beste Queenfanmichel,
De onderstaande folder heb ik tijdens het afsluiten van het abonnement gekregen.
Dus sta ik toch in mijn recht. Misschien geven ze morgen weer een andere folder uit.
Zo lust ik er nog wel een paar...
Heb je deze bijlage ook naar Vodafone gemaild?
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 30 mei 2017 09:57
door Vodafone Webcare
Beste ekramers,
Wanneer u na 18 april 2017 een geselecteerd Ziggo abonnement hebt afgesloten dient u op alle Smart, Red, Black , Biz Basic, Red Pro abonnementen op dit adres ook € 5 korting per maand te ontvangen.
Als u deze niet ontvangen hebt, raad ik toch aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Vodafone 24/7 Web Crew
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 30 mei 2017 12:41
door Verwijderd
sylvesterb schreef:
Gewoon overstappen naar KPN of XS4ALL daar krijg je ook met je huidige abonnement de kortingen.
Totdat KPN Meiden Van Holland Soft uit zijn basispakket haalt. Dan mag je al je abonnementen bij KPN weer opzeggen
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 02 jun 2017 07:02
door ekramers
Vodafone Webcare schreef:Beste ekramers,
Wanneer u na 18 april 2017 een geselecteerd Ziggo abonnement hebt afgesloten dient u op alle Smart, Red, Black , Biz Basic, Red Pro abonnementen op dit adres ook € 5 korting per maand te ontvangen.
Als u deze niet ontvangen hebt, raad ik toch aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste Thomas
Dit is nu precies waar het om draaid. Ik heb 2 abonnementen welke ik al jaren geleden heb afgesloten. Dus niet na 18 april 2017. En omdat in de Ziggo en Vodafone winkel tijdens het afsluiten van het ziggo pakket duidelijk gezegd is dat de korting ook voor mijn abonnementen zou gelden. In de folder welke in mijn bezit is staat dat de korting ook op je huidige abonnementen van toepassing is.
Mogelijk is de folder later door Ziggo/Vodafone aangepast/gewijzigd naar geldig voor abonnementen na 18 april 2017. Maar zo kan je lokkertjes maken en daarna elke keer de folder aanpassen. Ik heb per brief mijn onvrede bij Vodafone kenbaar gemaakt en wacht op een reactie.
Gr E Kramers
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 02 jun 2017 08:37
door Jetsertje
ekramers schreef:Dit is nu precies waar het om draaid. Ik heb 2 abonnementen welke ik al jaren geleden heb afgesloten. Dus niet na 18 april 2017. En omdat in de Ziggo en Vodafone winkel tijdens het afsluiten van het ziggo pakket duidelijk gezegd is dat de korting ook voor mijn abonnementen zou gelden. In de folder welke in mijn bezit is staat dat de korting ook op je huidige abonnementen van toepassing is.
Gaat het nou om abonnementen lang geleden afgesloten of om een abonnement van pas geleden, toen de folder werd uitgebracht.
In het eerste geval staat in de folder namelijk helemaal niet dat je € 5,- korting zou krijgen. Daar gaat het duidelijk over de tegenwoordige tijd mbt. kiezen en dat geldt dus niet op oudere abonnementen.
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 02 jun 2017 08:56
door Vodafone Webcare
Beste ekramers,
Als ik het goed begrijp heeft u na 18 april 2017 een Ziggo abonnement afgesloten. Ook dan heeft u recht op deze korting.
Heeft u deze niet ontvangen dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Er kan dan het een en ander nagekeken worden.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Re: Geen recht op Vodafone 5 euro korting per abonnement?
Geplaatst: 02 jun 2017 10:36
door ekramers
Vodafone Webcare schreef:Beste ekramers,
Als ik het goed begrijp heeft u na 18 april 2017 een Ziggo abonnement afgesloten. Ook dan heeft u recht op deze korting.
Heeft u deze niet ontvangen dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Er kan dan het een en ander nagekeken worden.
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Zoals eerder geschreven gaat het bij mij om abonnementen van Vodafone welke voor 18 april 2017 zijn afgesloten. En het ziggo abonnement is na 18 april 2017 afgesloten