Geen geld terug van Boohoo.com
Geplaatst: 29 mei 2017 11:05
Op dinsdag 2 Mei heb ik een bestelling geplaats op boohoo.com met de ordernummer NL600262823, dit was een bestelling met 200 euro aan jurken. Ik heb hier al vaker besteld omdat ik heel tevreden dacht te zijn over de webshop. Nog nooit had ik zn grote bestelling geplaatst. Alle jurken moesten terug omdat ik niet tevreden was over de kwaliteit, maat of kleur.
Op woensdag 10 Mei kwam de bestelling binnen en donderdag 11 Mei heb ik het weer terug gestuurd teruggestuurd naar het retouradres Postbus 20160 8000CD Zwolle via postNL. Ik heb hier ook een bewijs van.
Tot heden heb ik geen ontvangst bevestiging gehad van de retourzending en ook geen terugbetaling van mijn geld. Ik heb meerdere malen bericht gestuurd op de website en per mail, maar ik krijg elke keer met de tekst dat zij er mee bezig zijn en verder geen toelichtingen. ik wil graag mijn geld terug en als de procedure zo lang duurt, weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Ik zal hier nooit meer shoppen en streng afraden op sociaal media als ik niet snel wordt geholpen!
Wat kan ik nu het beste doen ?
Op woensdag 10 Mei kwam de bestelling binnen en donderdag 11 Mei heb ik het weer terug gestuurd teruggestuurd naar het retouradres Postbus 20160 8000CD Zwolle via postNL. Ik heb hier ook een bewijs van.
Tot heden heb ik geen ontvangst bevestiging gehad van de retourzending en ook geen terugbetaling van mijn geld. Ik heb meerdere malen bericht gestuurd op de website en per mail, maar ik krijg elke keer met de tekst dat zij er mee bezig zijn en verder geen toelichtingen. ik wil graag mijn geld terug en als de procedure zo lang duurt, weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Ik zal hier nooit meer shoppen en streng afraden op sociaal media als ik niet snel wordt geholpen!
Wat kan ik nu het beste doen ?