LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie verplaatst door 1-2-butterfly, geen geld terug

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Erik Willems

Vakantie verplaatst door 1-2-butterfly, geen geld terug

Ongelezen bericht door Erik Willems »

wie heeft er ook wel eens met deze reisorganisatie te maken gehad,

mijn ouders hebben op een verkoop beurs een reis geboekt met 1-2-butterfly naar Cyprus.
enkele dagen voorvertrek kregen ze te horen via een brief dat de geplande reis niet door kon gaan omdat er geen vluchten meer zijn..
Zij kregen een voorstel dezelfde reis in het najaar te gaan doen.
Hier wilden zij niet op ingaan , zij hadden bewust gekozen voor een voorjaarsvakantie .
We hebben via de mail pogingen gedaan om de reis te annuleren en gevraagd de reissom terug te storten.
hierop krijgen we geen enkele reactie,
Ik ben eens op Facebook gaan zoeken en daar lees ik dat meer mensen deze ervaring hebben,

wie kan ons helpen of heeft ervaring om de reissom terug te krijgen

E Willems
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mei 2017 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

BL2

Re: Vakantie verplaatst door 1-2-butterfly, geen geld terug

Ongelezen bericht door BL2 »

Duitse reisorganisatie welke nergens lid van is, en zelfs op de site aangeeft niet mee te doen aan welk "Streitbeilegungsverfahren" dan ook.

Als je de naam even intypt in Google weet je genoeg...... Waarom laten mensen zich toch verleiden bij zulk soort bedrijfjes een reis te boeken. Echt goedkoop zijn ze overigens ook niet.

Gesloten