NN heeft geen klanten, maar polisnummers
Geplaatst: 31 mei 2017 10:29
10 mei ontvang ik een brief, waarvan de inhoud en context mij niet duidelijk zijn. 12 mei twee pogingen gedaan om via klantenservice (twee keer wachttijd langer dan 5 minuten) uitleg te krijgen. Tevergeefs. Wel de toezegging dat een andere afdeling met uitleg zal komen. 22 mei nog steeds niets vernomen en dus maar weer gebeld (wachttijd weer langer dan 5 minuten). "Ik moet gewoon geduld hebben"...... 31 mei uiteraard nog steeds niets vernomen en dus maar weer gebeld (wachttijd langer dan 5 minuten)."Ik ben het met u eens dat we een logge organisatie zijn en ik zal nogmaals uw verzoek doorgeven aan de betreffende afdeling, maar u moet gewoon geduld hebben...."
Het is werkelijk ongelooflijk dat een (beursgenoteerd) bedrijf het zich meent te kunnen permitteren om zo met klanten om te gaan. Ik voel mij bij NN, overigens opnieuw, geen klant, maar een polisnummer. Het verschil is echter dat polissen van papier zijn en papier geduldig is. Klanten zijn echter mensen en die willen graag dat hun vragen (snel) behandeld worden. Vragen die nota bene het gevolg zijn van een brief van NN, maar ja dat had ik kunnen verwachten, want NN communiceert met polissen en niet met klanten.
P.S. Uiteraard ook via het klachtenformulier van NN getracht mijn onvrede kenbaar te maken. NN streeft ernaar wel binnen 10 werkdagen te reageren. 10 werkdagen!!!! Zou het soms zolang duren door het grote aantal klachten? Oh nee, natuurlijk niet, want polissen zijn van papier en papier is geduldig.
Het is werkelijk ongelooflijk dat een (beursgenoteerd) bedrijf het zich meent te kunnen permitteren om zo met klanten om te gaan. Ik voel mij bij NN, overigens opnieuw, geen klant, maar een polisnummer. Het verschil is echter dat polissen van papier zijn en papier geduldig is. Klanten zijn echter mensen en die willen graag dat hun vragen (snel) behandeld worden. Vragen die nota bene het gevolg zijn van een brief van NN, maar ja dat had ik kunnen verwachten, want NN communiceert met polissen en niet met klanten.
P.S. Uiteraard ook via het klachtenformulier van NN getracht mijn onvrede kenbaar te maken. NN streeft ernaar wel binnen 10 werkdagen te reageren. 10 werkdagen!!!! Zou het soms zolang duren door het grote aantal klachten? Oh nee, natuurlijk niet, want polissen zijn van papier en papier is geduldig.