Fietsenwinkel.nl: geen service ondanks beloftes
Geplaatst: 31 mei 2017 16:19
Tweeënhalf jaar geleden heb ik bij Fietsenwinkel.nl een elektrische Sparta gekocht.
Voor onderhoud heb ik hem elk jaar bij een fietsenmaker gebracht voor onderhoud.
Inmiddels heb ik daar al een nieuwe ketting, een nieuwe versnellingsnaaf, een nieuwe koplamp en een nieuw slot gekregen omdat het voortijdig stuk ging.
Tot overmaat van ramp, vliegt bij elke flinke hobbel mijn accu los waardoor de ondersteuning wegvalt en de fiets enorm zwaar trapt. Daarbij maakt de eens zo geruisloze voormotor contstant een schurend, raspend geluid.
De fietsenmaker zet voor mij à €140,- een nieuwe accudrager op de fiets. Helaas blijkt het probleem minder, maar niet verholpen te zijn.
Tijd om maar eens de service van de fietsenwinkel.nl aan te spreken. Die belooft de fiets op te komen halen voor reparatie.
Na drie keer een afspraak te hebben gemaakt (ze eerste twee keer komen ze gewoon niet opdagen) wordt de fiets door een transportbedrijf opgehaald.
Vervolgens een week radiostilte. Weer gebeld. Nee de fiets is nog niet geariveerd. Het kan wel even duren omdat we een groot bedrijf zijn. (per keer dat je beld, hang je minstens 20 minuten in de wacht met het vreselijke muziekje van Katie Melua, 9 milion bicycles)
Inmiddels ben ik 6 weken verder, zonder fiets -ze hebben geen leenfietsen voor me-, en weer gebeld. Dit keer bijna drie kwartier in de wacht. Het meisje aan de telefoon weet niet waar mijn fiets is. Ze gaat het haar leidinggevende vragen .
Weer het muziekje, maar geen antwoord op mijn vraag. Als ik vraag naar de leidinggevende krijg ik te horen dat ik teruggebeld wil worden. Hierna nooit meer iets vernomen.
Als je de reclame mag geloven staan ze met een probleem onmiddelijk op de stoep.
Zo niet dit bedrijf.
Ik ben het spuugzat.
Voor onderhoud heb ik hem elk jaar bij een fietsenmaker gebracht voor onderhoud.
Inmiddels heb ik daar al een nieuwe ketting, een nieuwe versnellingsnaaf, een nieuwe koplamp en een nieuw slot gekregen omdat het voortijdig stuk ging.
Tot overmaat van ramp, vliegt bij elke flinke hobbel mijn accu los waardoor de ondersteuning wegvalt en de fiets enorm zwaar trapt. Daarbij maakt de eens zo geruisloze voormotor contstant een schurend, raspend geluid.
De fietsenmaker zet voor mij à €140,- een nieuwe accudrager op de fiets. Helaas blijkt het probleem minder, maar niet verholpen te zijn.
Tijd om maar eens de service van de fietsenwinkel.nl aan te spreken. Die belooft de fiets op te komen halen voor reparatie.
Na drie keer een afspraak te hebben gemaakt (ze eerste twee keer komen ze gewoon niet opdagen) wordt de fiets door een transportbedrijf opgehaald.
Vervolgens een week radiostilte. Weer gebeld. Nee de fiets is nog niet geariveerd. Het kan wel even duren omdat we een groot bedrijf zijn. (per keer dat je beld, hang je minstens 20 minuten in de wacht met het vreselijke muziekje van Katie Melua, 9 milion bicycles)
Inmiddels ben ik 6 weken verder, zonder fiets -ze hebben geen leenfietsen voor me-, en weer gebeld. Dit keer bijna drie kwartier in de wacht. Het meisje aan de telefoon weet niet waar mijn fiets is. Ze gaat het haar leidinggevende vragen .
Weer het muziekje, maar geen antwoord op mijn vraag. Als ik vraag naar de leidinggevende krijg ik te horen dat ik teruggebeld wil worden. Hierna nooit meer iets vernomen.
Als je de reclame mag geloven staan ze met een probleem onmiddelijk op de stoep.
Zo niet dit bedrijf.
Ik ben het spuugzat.