Laagste prijs garantie
Geplaatst: 18 mei 2004 13:40
Laatst ben ik met een vriend in een winkel geweest om daar een accesoire te kopen voor een mobiele telefoon.
Later zien wij ditzelfde product in een andere winkel veel goedkoper en voor de normale prijs.
Nu hing er in de betreffende winkel, waar het product was gekocht, een bord met de tekst "Prijs garantie", dus zijn wij terug gegaan.
Navraag bij de persoon die ons toen hielp, leverde ons dat de laagste prijsgarantie alleen vooraf wordt toegekend.
Omdat dit ons zeer vreemd leek, wilden wij de voorwaarden dan wel eens nalezen. Die hebben ze dus niet in de winkel en ook konden ze die niet voor ons uitprinten. Die moeten we maar via de post opvragen bij het hoofdkantoor.
Verder geeft de filiaalmanager aan dat de prijsgarantie alleen maar voor de toestellen geldt.
Dit stond dus niet zo in de winkel aangegeven, maar naar later blijkt, wel op de website (waar ze eerder zogenaamd die voorwaarden niet op hadden staan). Daar staat trouwens ook dat de prijsgarantie 14 dagen achteraf wordt gegeven.
Nu was ik nieuwsgierig:
Vallen de accesoires in die winkel nu wel onder de prijsgarantie omdat er in de winkel niet bij stond dat het alleen toestellen gold, of valt het er nu dus niet onder?
Iemand enig idee?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Niko
Later zien wij ditzelfde product in een andere winkel veel goedkoper en voor de normale prijs.
Nu hing er in de betreffende winkel, waar het product was gekocht, een bord met de tekst "Prijs garantie", dus zijn wij terug gegaan.
Navraag bij de persoon die ons toen hielp, leverde ons dat de laagste prijsgarantie alleen vooraf wordt toegekend.
Omdat dit ons zeer vreemd leek, wilden wij de voorwaarden dan wel eens nalezen. Die hebben ze dus niet in de winkel en ook konden ze die niet voor ons uitprinten. Die moeten we maar via de post opvragen bij het hoofdkantoor.
Verder geeft de filiaalmanager aan dat de prijsgarantie alleen maar voor de toestellen geldt.
Dit stond dus niet zo in de winkel aangegeven, maar naar later blijkt, wel op de website (waar ze eerder zogenaamd die voorwaarden niet op hadden staan). Daar staat trouwens ook dat de prijsgarantie 14 dagen achteraf wordt gegeven.
Nu was ik nieuwsgierig:
Vallen de accesoires in die winkel nu wel onder de prijsgarantie omdat er in de winkel niet bij stond dat het alleen toestellen gold, of valt het er nu dus niet onder?
Iemand enig idee?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Niko