gedetaileerde reparatie factuur
Geplaatst: 02 jun 2017 17:47
Goede dag,
een paar maanden geleden heb ik mijn oude renault clio estate ingeruild voor een nieuwe renault clio intens 2017. bij de inruilauto waren 2 mankementjes namelijk: de antenne was afgebroken in de wasstraat en de velg was krom gereden dankzij een zijwaardse uitglijder op gladde weg.
ik ben deze auto gaan inleveren en er zou toen gekeken gaan worden naar de auto en uiteindelijk naar de kosten van de reparatie.
De verkoper had mij gezegt dat het nog wel eens duur kon worden en zei: 2 a 300 euro.
Dit was natuurlijk even schrikken maar goed eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.
Toen ik een maand later te horen kreeg wat het ging kosten kwamen bij mij de vraagtekens tevoorschijn.
€525.20,- voor een antenne en velg.
Maargoed ook hierin ben ik niet de moeilijkste en het enige wat ik heb gevraagd is om een gespecificeerde rekening over de reparatie. Toen ik de factuur kreeg doorgestuurd sprongen mij de tranen in de ogen, het enige wat erop stond was namelijk: All Inn prijs - 525,20 incl btw.
nu heb ik nogmaals gevraagd voor een gespecificeerde rekening waar ik graag wat meer informatie in heb zoals: artikelnummers van antenne en velg - gewerkte manuren met datum en prijs erbij - kosten van velg en antenne bij inkoop.
Het mailtje wat ik terug kreeg was kort maar krachtig.
dit is gedaan aan de inruiler van u:
- velg herstellen/nieuw bestellen
- voet antenne herstellen
- nieuwe band
- compleet nieuwe velg
- ventiel vervangen
Erg gespecificeerd dus..
Waarom staat de band niet op de factuur ?
Waarom een velg herstellen als je mij bij voorhand al kon vertellen dat de velg niet meer te repareren was?
Waarom staat er bij voet antenne geen "nieuwe bestellen" terwijl ze beweren dit wel gedaan te hebben.
ik vraag me af of de prijs wel klopt met de reparaties die zijn uitgevoerd en waarom ik niet gewoon een fatsoenlijke factuur mag ontvangen van hun.
conclusie: ze doen erg moeilijk over iets wat eigelijk heel simpel hoort te zijn voor een bedrijf als renault kerres.
in de bijlagen zal ik nog de ontvangen factuur en mail bijvoegen.
weten jullie hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Met Vriendelijke Groet,
Maikel Ubachs
een paar maanden geleden heb ik mijn oude renault clio estate ingeruild voor een nieuwe renault clio intens 2017. bij de inruilauto waren 2 mankementjes namelijk: de antenne was afgebroken in de wasstraat en de velg was krom gereden dankzij een zijwaardse uitglijder op gladde weg.
ik ben deze auto gaan inleveren en er zou toen gekeken gaan worden naar de auto en uiteindelijk naar de kosten van de reparatie.
De verkoper had mij gezegt dat het nog wel eens duur kon worden en zei: 2 a 300 euro.
Dit was natuurlijk even schrikken maar goed eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.
Toen ik een maand later te horen kreeg wat het ging kosten kwamen bij mij de vraagtekens tevoorschijn.
€525.20,- voor een antenne en velg.
Maargoed ook hierin ben ik niet de moeilijkste en het enige wat ik heb gevraagd is om een gespecificeerde rekening over de reparatie. Toen ik de factuur kreeg doorgestuurd sprongen mij de tranen in de ogen, het enige wat erop stond was namelijk: All Inn prijs - 525,20 incl btw.
nu heb ik nogmaals gevraagd voor een gespecificeerde rekening waar ik graag wat meer informatie in heb zoals: artikelnummers van antenne en velg - gewerkte manuren met datum en prijs erbij - kosten van velg en antenne bij inkoop.
Het mailtje wat ik terug kreeg was kort maar krachtig.
dit is gedaan aan de inruiler van u:
- velg herstellen/nieuw bestellen
- voet antenne herstellen
- nieuwe band
- compleet nieuwe velg
- ventiel vervangen
Erg gespecificeerd dus..
Waarom staat de band niet op de factuur ?
Waarom een velg herstellen als je mij bij voorhand al kon vertellen dat de velg niet meer te repareren was?
Waarom staat er bij voet antenne geen "nieuwe bestellen" terwijl ze beweren dit wel gedaan te hebben.
ik vraag me af of de prijs wel klopt met de reparaties die zijn uitgevoerd en waarom ik niet gewoon een fatsoenlijke factuur mag ontvangen van hun.
conclusie: ze doen erg moeilijk over iets wat eigelijk heel simpel hoort te zijn voor een bedrijf als renault kerres.
in de bijlagen zal ik nog de ontvangen factuur en mail bijvoegen.
weten jullie hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Met Vriendelijke Groet,
Maikel Ubachs