Geen geld terug maar een tegoedbon
Geplaatst: 02 jun 2017 23:30
Hoi,
Afgelopen zaterdag ging mijn man naar de plaatselijke doe het zelf zaak om een zwembad aan te schaffen.
Zo'n lekker grote! We hadden er samen over gehad dat een rechthoekig model het beste in onze tuin past. Efficient met de, niet al te veel ruimte, omgaan.
Toch komt hij thuis met een zeshoekig bad. Ze hadden geen rechthoekige.
UIteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat dit niet het juiste bad voor onze tuin is, de tuin tafel met vier stoelen zou er niet eens meer bij passen. (mannen soms
Manlief zit wat achter de laptop te zoeken en besteld er daarom toch maae een online.
Ik moest nog om een boodschap en zei dat ik het bad dan wel meteen weer zou terug brengen.
Meisje vd winkel vroeg waarom het bad terug komt. Past niet in de tuin.
O, moet ik wat anders voor je bestellen? vraagt de eigenaaresse
Eh nee mijn man heeft nu inmiddels een al een zwembad besteld.
Oh, dat wordt een tegoedbon zegt de mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen.
Waarom vraagt je man niet naar de mogelijkheden?
Waarom komt ie het bad niet zelf terug brengen?
Nog wat boze woorden over mensen die online bestellen enz.
Deels te begrijpen, maar absoluut niet klantvriendelijk.
Een beetje onthutst akkoord gegaan met de tegoedbon. 122,50 euro.
Later na gaan denken, had ik dit wel mogen accepteren?
Onder aan de bon staat, ruilen binnen 14 dagen alleen mogelijk met bon!
Ik was dezelfde dag al weer terug.
Wat kan ik nu, een week later nog doen?
Bedankt voor het meedenken,
Gerdine
Afgelopen zaterdag ging mijn man naar de plaatselijke doe het zelf zaak om een zwembad aan te schaffen.
Zo'n lekker grote! We hadden er samen over gehad dat een rechthoekig model het beste in onze tuin past. Efficient met de, niet al te veel ruimte, omgaan.
Toch komt hij thuis met een zeshoekig bad. Ze hadden geen rechthoekige.
UIteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat dit niet het juiste bad voor onze tuin is, de tuin tafel met vier stoelen zou er niet eens meer bij passen. (mannen soms
Manlief zit wat achter de laptop te zoeken en besteld er daarom toch maae een online.
Ik moest nog om een boodschap en zei dat ik het bad dan wel meteen weer zou terug brengen.
Meisje vd winkel vroeg waarom het bad terug komt. Past niet in de tuin.
O, moet ik wat anders voor je bestellen? vraagt de eigenaaresse
Eh nee mijn man heeft nu inmiddels een al een zwembad besteld.
Oh, dat wordt een tegoedbon zegt de mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen.
Waarom vraagt je man niet naar de mogelijkheden?
Waarom komt ie het bad niet zelf terug brengen?
Nog wat boze woorden over mensen die online bestellen enz.
Deels te begrijpen, maar absoluut niet klantvriendelijk.
Een beetje onthutst akkoord gegaan met de tegoedbon. 122,50 euro.
Later na gaan denken, had ik dit wel mogen accepteren?
Onder aan de bon staat, ruilen binnen 14 dagen alleen mogelijk met bon!
Ik was dezelfde dag al weer terug.
Wat kan ik nu, een week later nog doen?
Bedankt voor het meedenken,
Gerdine