LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] trein
trein
de ns regeling hoe de organisatie doet maar zomaar wat zonder ons in te lichten b.v. onderhoud plotseling. dat ik als reiziger niet naar school kan. ik ben dat nu woedend over want ik ben steeds te laat en dan hou ik al rekening van een vertraging van 15 minuten. maar dat loopt steeds uit. maar ze zeggen steeds dat is ons pak niet aan. en ik wil nu wel eens antwoordt weten hoe dat zit.
Re: trein
Nu snap ik hoe je aan die wartaal komt wat geen mens begrijpt.
Dit is puur en alleen maar de NS schuld, je kwam steeds te laat of helemaal niet op school aan.
Tja dan kan ik mij er best wel iets van voorstellen dat je nederlandse taal een beetje gebrekkig is.
Arlet
Dit is puur en alleen maar de NS schuld, je kwam steeds te laat of helemaal niet op school aan.
Tja dan kan ik mij er best wel iets van voorstellen dat je nederlandse taal een beetje gebrekkig is.
Arlet
-
Waar ligt dat? Algemeen Beschaafd Nederland? Want dan verhuis ik meteen daar naar toe! Dus: als je iemand aanspreekt op zijn of haar taalgebruik, doe het dan goed! Oh, wacht telefoon.......'Ketel, het is voor jou! Het is Pot, iets over dat je zwart ziet, of zo!'Algemeen Beschaafd Nederland
Mvg.
PommetjeH.
Ik ga dagelijks met de trein naar A'dam en weer terug naar Den Haag en werkzaamheden worden meestal wel gemeld hoor. Ik moet al minstens een week aanhoren dat er allerlei werkzaamheden zijn bij Arnhem en Nijmegen, mocht ik daar spontaan heen willen en geloof het of niet de NS heeft zelfs een eigen website waar dit allemaal op staat!
Geplaatst op 21 May 2004 14:34 door PommetjeH.
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Algemeen Beschaafd Nederland
Waar ligt dat? Algemeen Beschaafd Nederland? Want dan verhuis ik meteen daar naar toe! Dus: als je iemand aanspreekt op zijn of haar taalgebruik, doe het dan goed! Oh, wacht telefoon.......'Ketel, het is voor jou! Het is Pot, iets over dat je zwart ziet, of zo!'
hahahahaha
Ik lach je niet uit hoor! Vind het alleen prachtig zoals je het naar voren brengt.
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Algemeen Beschaafd Nederland
Waar ligt dat? Algemeen Beschaafd Nederland? Want dan verhuis ik meteen daar naar toe! Dus: als je iemand aanspreekt op zijn of haar taalgebruik, doe het dan goed! Oh, wacht telefoon.......'Ketel, het is voor jou! Het is Pot, iets over dat je zwart ziet, of zo!'
hahahahaha
Ik lach je niet uit hoor! Vind het alleen prachtig zoals je het naar voren brengt.
[/quote]
Dank je wel Pommetje voor je oplettendheid.
Even terug naar het onderwerp: ProRail voert vooral 's avonds en 's nachts werkzaamheden uit die niet vooraf zijn aangekondigd omdat de werkzaamheden zogenaamd geen invloed zouden hebben op het treinverkeer. Op de website van de NS kan je deze werkzaamheden niet vinden, maar met een beetje pech ben je een half uur later thuis.
Even terug naar het onderwerp: ProRail voert vooral 's avonds en 's nachts werkzaamheden uit die niet vooraf zijn aangekondigd omdat de werkzaamheden zogenaamd geen invloed zouden hebben op het treinverkeer. Op de website van de NS kan je deze werkzaamheden niet vinden, maar met een beetje pech ben je een half uur later thuis.
Reisde zaterdag jl. van Groningen naar Den Haag.
3 uur lang geen conducteur gezien! Alle toiletten waren gesloten!
Geen pretje, zeker niet voor zwangeren en kleine kinderen.
Voor mij was het niet de eerste keer, dat ik dit meemaakte.?
Heb getracht de klantenservice te bellen! Stond 9,5 min. in de wacht en werd toen afgesloten.
Zijn er meer mensen, die deze ervaring met de toiletten hebben?
3 uur lang geen conducteur gezien! Alle toiletten waren gesloten!
Geen pretje, zeker niet voor zwangeren en kleine kinderen.
Voor mij was het niet de eerste keer, dat ik dit meemaakte.?
Heb getracht de klantenservice te bellen! Stond 9,5 min. in de wacht en werd toen afgesloten.
Zijn er meer mensen, die deze ervaring met de toiletten hebben?
Nee,
Geen ervaring met een gesloten wc, misschien was hij bezet?
Iemand die de zin "ik heb er schijt aan" letterlijk nam?
Werkzaamheden aan de WC die niet op de website stonden?
Misschien zat de conducteur op het toilet?
Had hij misschien al zoveel ge z e i k over zich heen gekregen dat hij even moest toiletteren?
Wie weet?
Geen ervaring met een gesloten wc, misschien was hij bezet?
Iemand die de zin "ik heb er schijt aan" letterlijk nam?
Werkzaamheden aan de WC die niet op de website stonden?
Misschien zat de conducteur op het toilet?
Had hij misschien al zoveel ge z e i k over zich heen gekregen dat hij even moest toiletteren?
Wie weet?
Vrijdag 21 mei kwam ik met 2,5 uur vertraging in Groningen aan. Had een vergadering gemist en de conducteur lachte me uit.
Toen ben zo door de kantine geslopen, de keuken in en heb waanzinnige hoeveelheden laxeermiddel door de spaghetti geroerd.
Hoorde later dat de conducteurs gedurende complete treinreizen op het toilet zaten!
....Sorry!
Toen ben zo door de kantine geslopen, de keuken in en heb waanzinnige hoeveelheden laxeermiddel door de spaghetti geroerd.
Hoorde later dat de conducteurs gedurende complete treinreizen op het toilet zaten!
....Sorry!