Pagina 1 van 1

Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 15:12
door dlanor
Vrijdagnamiddag om 17.50 een boeking gemaakt met supersaver, na ontvangst conformatie bleek dat ere een fout zit in terugvlucht datum(maand 7 ipv maand 6) om 17.54 supersaver aan de lijn en gevraagd om aanpassing van de datum. (ze bieden aan gratis omboeken op hun site)Niet mogelijk en zij bieden aan het te cancelen zodat een nieuwe boeking gemaakt kan worden. Kosten 65 euro. Onduidelijk is wie de fout heeft gemaakt. Ik zelf? of ergens bij supersaver? Niet echt duidelijk maar je gaat wel aan jezelf twijfelen.

Opnieuw proberen te boeken. Niet mogelijk. Ook in Nederland. na 18.00 alle telefoons staan uit. Dus het geld voor de ticket is betaald aan supersaver terwijl er dus geen boeking(meer) was. Ook heb onmiddellijk contact opgenomen met de airline zelf om te kijken of er een boeking was in mijn naam en die was er niet en ook nooit geweest(volgens hun) en als die er geweest zou zijn dan zouden geen kosten/fee in rekening gebracht worden als een boeking binnen 24 uur na het boeken geannuleerd wordt.

De vlucht zou vandaag moeten plaatsvinden dus 2 dagen na het boeken zelf. Supersaver zal terug betalen zeggen ze maar het kan 2 weken duren en dan minus 65 euro kosten en al die tijd kan er niet geboekt worden zolang het geld niet ism terug gestort dus ipv van daag vliegen zouden we 2 weken moeten wachten en dit alles voor een fout in 4 minuten en de vrag of de fout door mij gemaakt is met boeken of supersaver. Gezien het aantal klachten op internet die ik nu vind is het blijkbaar en veelvuldig probleem dat Supersaver fouten maakt, in data, tenaamstelling etc. maar je gaat aan jezelf twijfelen.

Onbetrouwbaar bedrijf, dicht tussen vrijdagavond 18.00 uur en maandagochtend en trage afhandeling en de vraag of je inderdaad je geld terug krijgt omdat ikm ook klachten gelezen heb dat er mensen zijn die nooit hun geld hebben terug gehad. Politie ingelicht, internet oplichting en rechtsbijstand om ze aan te pakken, ben benieuwd.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 15:34
door Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 15:49
door tampie74

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 16:04
door sylvesterb
dlanor schreef:Vrijdagnamiddag om 17.50 een boeking gemaakt met supersaver, na ontvangst conformatie bleek dat ere een fout zit in terugvlucht datum(maand 7 ipv maand 6) om 17.54 supersaver aan de lijn en gevraagd om aanpassing van de datum. (ze bieden aan gratis omboeken op hun site)Niet mogelijk en zij bieden aan het te cancelen zodat een nieuwe boeking gemaakt kan worden. Kosten 65 euro. Onduidelijk is wie de fout heeft gemaakt. Ik zelf? of ergens bij supersaver? Niet echt duidelijk maar je gaat wel aan jezelf twijfelen. Opnieuw proberen te boeken. Niet mogelijk. Ook in Nederland. na 18.00 alle telefoons staan uit. Dus het geld voor de ticket is betaald aan supersaver terwijl er dus geen boeking(meer) was. Ook heb onmiddellijk contact opgenomen met de airline zelf om te kijken of er een boeking was in mijn naam en die was er niet en ook nooit geweest(volgens hun) en als die er geweest zou zijn dan zouden geen kosten/fee in rekening gebracht worden als een boeking binnen 24 uur na het boeken geannuleerd wordt.
De vlucht zou vandaag moeten plaatsvinden dus 2 dagen na het boeken zelf. Supersaver zal terug betalen zeggen ze maar het kan 2 weken duren en dan minus 65 euro kosten en al die tijd kan er niet geboekt worden zolang het geld niet ism terug gestort dus ipv van daag vliegen zouden we 2 weken moeten wachten en dit alles voor een fout in 4 minuten en de vrag of de fout door mij gemaakt is met boeken of supersaver. Gezien het aantal klachten op internet die ik nu vind is het blijkbaar en veelvuldig probleem dat Supersaver fouten maakt, in data, tenaamstelling etc. maar je gaat aan jezelf twijfelen. Onbetrouwbaar bedrijf, dicht tussen vrijdagavond 18.00 uur en maandagochtend en trage afhandeling en de vraag of je inderdaad je geld terug krijgt omdat ikm ook klachten gelezen heb dat er mensen zijn die nooit hun geld hebben terug gehad. Politie ingelicht, internet oplichting en rechtsbijstand om ze aan te pakken, ben benieuwd.
Je maakt dus zelf een fout door de verkeerde maand te kiezen. Supersaver beidt je aan om om te annuleren maar brengt hiervoor € 65 in rekening, conform hun voorwaarden, en dan ga je nu hier lopen huilen.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 16:38
door Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 18:16
door NeoDutchio
Mag ik hier ook reageren, of wordt u dan weer heel boos op mij?

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 19:56
door BL2
Neem aan dat TS wel klaar is met dit soort forums waarbij bijna iedereen bij Supersaver werkt.......

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 23:24
door dlanor
Goh, wat een reactie, helaas een aantal nutteloze reacties en mogelijk reacties van mensen die bij supersaver werken.
Ja het klopt dat ik het vandaag ook bij vara kassa heb geplaatst en hier iets simpeler gehouden. vara kassa had al meerdere klachten over supersaver
Ik schrijf hier niet om huilie huilie te doen, op je 60ste ben je wel 'uitgehuilied', maar om te waarschuwen niet met dit soort bedrijven zaken te doen.

het feit dat je een boeking maakt en blijkt het 10 minuten voor sluitingstijd te zijn van hun kantoor en dat bewust zou doen bijv. ? je weet toch niet dat als je via en website boekt, ze om 18.00 uur dicht gaan en het hele weekend dicht zijn en niet bereikbaar zijn als er moeilijkheden zijn, de airlines werken toch ook gewoon door in het weekend? of niet soms.

4 minuten na boeken besluiten ze dat de retour datum ze niet willen veranderen terwijl de boeking nog niet eens gemaakt is bij de airlines. Ze cancelen de boeking op eigen initiatief dus 4 minuten dus. De betaling echter willen ze niet gebruiken voor een nieuwe boeking. bij een nieuwe boeking met wel de juiste terug vlieg datum moet opnieuw betaald worden, het totale bedrag en we praten over 771 euro, dus betaal je in totaal 2x 771 euro waarna je mag hopen dat je het eerste bedrag dus na 2 weken kan terug krijgen minus cancellation fee van 65 euro. maar dan moet je die 2de 771 euro wel even hebben liggen anders moet je eerst die 2 weken wachten alvorens je opnieuw kunt boeken , is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

dus geld ontvangen voor een boeking die ze zelf nooit gemaakt hebben bij de airlines, het 2 weken (in hun voorwaarden staat zelfs 4 tot 16 weken)vasthouden? Ik heb contact gezocht met de airline en de airline heeft bevestigd geen boeking te hebben ontvangen en zouden ze dat wel ontvangen hebben dan was het kosteloos geannuleerd mits binnen 24 uur. Maar ik verwacht geen hulp hier, ik waarschuw alleen maar uit te kijken met zulk soort bedrijven en als er mensen hier zijn op dit forum die voor supersaver werken, schaam je eigen diep om zo met klanten om te gaan want dit valt wel wel degelijk onder internet fraude.
en heb ik de fout gemaakt? heb ik verkeerd getyped? ik weet het nit best mogelijk maar toch twijfel ik, dit is niet de eerste keer dat ik boek dus ik weet wel hoe het werkt. Maar ik kan niet bewijzen dat ik de fout niet heb gemaakt. Dus kan ik niet bewijzen dat ik onschuldig ben..... maar dan nog in 4 minuten 771 euro armer en niet vliegen. en mogelijk 2 of tussen 4 en 16 weken wachten tot het geld terugkomt? Ik red mij wel, aangifte gedaan van internet fraude bij de politie en een rechtszaak aangespannen via rechtsbijstand. jullie zijn gewaarschuwd voort dit soort bedrijven nu. doe er je voordeel mee.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 05 jun 2017 23:33
door Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 09:04
door sjohie
dlanor schreef:Goh, wat een reactie, helaas een aantal nutteloze reacties en mogelijk reacties van mensen die bij supersaver werken.
Ja het klopt dat ik het vandaag ook bij vara kassa heb geplaatst en hier iets simpeler gehouden. vara kassa had al meerdere klachten over supersaver
Ik schrijf hier niet om huilie huilie te doen, op je 60ste ben je wel 'uitgehuilied', maar om te waarschuwen niet met dit soort bedrijven zaken te doen.

het feit dat je een boeking maakt en blijkt het 10 minuten voor sluitingstijd te zijn van hun kantoor en dat bewust zou doen bijv. ? je weet toch niet dat als je via en website boekt, ze om 18.00 uur dicht gaan en het hele weekend dicht zijn en niet bereikbaar zijn als er moeilijkheden zijn, de airlines werken toch ook gewoon door in het weekend? of niet soms.

4 minuten na boeken besluiten ze dat de retour datum ze niet willen veranderen terwijl de boeking nog niet eens gemaakt is bij de airlines. Ze cancelen de boeking op eigen initiatief dus 4 minuten dus. De betaling echter willen ze niet gebruiken voor een nieuwe boeking. bij een nieuwe boeking met wel de juiste terug vlieg datum moet opnieuw betaald worden, het totale bedrag en we praten over 771 euro, dus betaal je in totaal 2x 771 euro waarna je mag hopen dat je het eerste bedrag dus na 2 weken kan terug krijgen minus cancellation fee van 65 euro. maar dan moet je die 2de 771 euro wel even hebben liggen anders moet je eerst die 2 weken wachten alvorens je opnieuw kunt boeken , is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

dus geld ontvangen voor een boeking die ze zelf nooit gemaakt hebben bij de airlines, het 2 weken (in hun voorwaarden staat zelfs 4 tot 16 weken)vasthouden? Ik heb contact gezocht met de airline en de airline heeft bevestigd geen boeking te hebben ontvangen en zouden ze dat wel ontvangen hebben dan was het kosteloos geannuleerd mits binnen 24 uur. Maar ik verwacht geen hulp hier, ik waarschuw alleen maar uit te kijken met zulk soort bedrijven en als er mensen hier zijn op dit forum die voor supersaver werken, schaam je eigen diep om zo met klanten om te gaan want dit valt wel wel degelijk onder internet fraude.
en heb ik de fout gemaakt? heb ik verkeerd getyped? ik weet het nit best mogelijk maar toch twijfel ik, dit is niet de eerste keer dat ik boek dus ik weet wel hoe het werkt. Maar ik kan niet bewijzen dat ik de fout niet heb gemaakt. Dus kan ik niet bewijzen dat ik onschuldig ben..... maar dan nog in 4 minuten 771 euro armer en niet vliegen. en mogelijk 2 of tussen 4 en 16 weken wachten tot het geld terugkomt? Ik red mij wel, aangifte gedaan van internet fraude bij de politie en een rechtszaak aangespannen via rechtsbijstand. jullie zijn gewaarschuwd voort dit soort bedrijven nu. doe er je voordeel mee.
Als jij belt om de tickets te annuleren, is het toch logisch dat verder op de dag deze boeking niet meer te vinden is? Dan hebben ze dus gedaan wat jij gevraagd hebt, en nog vlot ook voor zo'n tussenpersoon. Er zijn hier topics waar dat soort dingen een stuk langer duren bij andere ticketsites. En ze hebben conform wetgeving 2 weken de tijd om terug te betalen, dat er over 2 dagen al gevlogen wordt, legt ze niet ineens de verplichting op om maar eerder te betalen. Nog los van het feit dat het bankverkeer in weekenden niet even snel is als op werkdagen, en bij alle betrokken partijen de meeste mensen in het weekend ook vrij zijn. Overigens ben je niet 771 armer, dat ben je pas kwijt als ze niet binnen die 2 weken het geld overmaken, en daar hebben ze nog even de tijd voor.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 09:11
door Moneyman
dlanor schreef:...dit valt wel wel degelijk onder internet fraude....
....Ik red mij wel, aangifte gedaan van internet fraude bij de politie en een rechtszaak aangespannen via rechtsbijstand...
Nou nou nou... grote woorden. Ik zie niets anders dan een probleem dat door JOU is veroorzaakt, ik zie (afgezien van jouw te hoog gespannen verwachtingspatrron) niets wat fout gaat. Je laat in je betoog duidelijk merken geen idee te hebben hoe boekingen binnen geautomatiseerde systemen verwerkt worden, en waarom "even snel handmatig ingrijpen" meer problemen oproept dan oplost.

Die aangifte is kansloos en die rechtszaak ook.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 09:23
door NeoDutchio
Op vrijdag boeken en annuleren, op maandag al gaan klagen en al direct aangifte en een jurist in de arm genomen? Hoe geloofwaardig wilt u nog overkomen?

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 09:23
door Dieke83
Waarom gaat u ze nu aanklagen dan? want ik zie de internet fraude in heel uw verhaal nergens terug komen.
Misschien heeft u een fout gemaakt misschien niet maar dan nog houd SuperSaver zich toch aan de regels?
Dus waar gaat het dan over fraude? En die rechtzaak zou ik wel mee uitkijken verliest u dan komen er ook nog extra kosten bij dan is die 771 eur niks.
En even voor de duidelijkheid ik werk niet voor SuperSaver..

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 10:25
door BL2
Ik denk ook niet dat Topicstarter aangifte heeft gedaan of een er aan begint.

Dit wordt meer geschreven om zijn zware (maar onterechte) frustratie te uiten over Supersaver en de boel wat verder op te blazen.
Geen rechtsbijstand verzekering werkt aan zo iets mee......

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 10:48
door henk51
TS schreef:

Vrijdagnamiddag om 17.50 een boeking gemaakt met supersaver, na ontvangst conformatie bleek dat ere een fout zit in terugvlucht datum(maand 7 ipv maand 6) om 17.54 supersaver aan de lijn en gevraagd om aanpassing van de datum



Wil je ons bellen? Ons telefoonnummer is:
+31 207 989 127
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag, 08.00 - 17.00.

Toch goede service ze zijn tot 17.00 geopend en hij kreeg ze tegen zessen nog aan de lijn.

Bij in voeren datum staat juni onder heen en juli standaard onder terugvlucht denk dat u daar de bietenbrug bent opgegaan door maand niet te veranderen in juni.
Ik werk niet bij supersaver ook nooit daar gewerkt.

groeten Henk

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 11:20
door BL2
om 17.54 supersaver aan de lijn
Ik vermoed dat er 16.50 en 16.54 uur moet staan, TopicStarter typt wel eens vaker wat fout.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 06 jun 2017 11:30
door Dieke83
Tja dan zie ik de maand ook nog wel verkeerd getypt worden..
Denk niet dat een aanklacht iets gaat worden

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 07 jun 2017 08:32
door Moneyman
redhead55 schreef:En voor de goede orde: ik werk niet voor Supersaver maar heb wel even de moeite genomen de Voorwaarden door te nemen en een boeking te reproduceren om na te gaan waar U eventueel in de fout gegaan zou kunnen zijn.
Dat zouden meer mensen moeten doen - zou een hoop topics schelen hier...

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 09 jan 2018 17:41
door juliomariner
En dan het verwijt dat ze tussen vrijdagavond en maandag morgen gesloten ziojn. Ik denk dat dat voor 95% van de bedrijven geldt. Ieder bedrijf moet dus 24 uur per dag iemand paraat hebben om de problemen klungels die niet kunnen typen zelf veroorzaakt hebben kostenloos te verhelpen?
En voor TS: nee ook ik werk niet voor dit bedrijf.

Re: Problemen met boeking wijzigen bij Supersaver

Geplaatst: 09 mar 2020 13:52
door Diza
Same here
Ik kan tweede week Supersaver niet bereiken
Ik moet mijn vlucht wijzigen