Problemen met Stella fiets
Geplaatst: 06 jun 2017 13:10
Goede dag
Misschien kan iemand mijn advies geven wat ik moet doen
Ik heb in februari 2 fietsen gekocht zijn 13 maart geleverd een fiets gaf een raar geluid bij het schakelen heb dat gelijk de volgende dag gemeld
De monteur kwam 4 dagen later en had het onderdeel niet bij hem raar als je daar voor komt
De volgende monteur had een kapot kasje bij hem en de volgende monteur en toen de volgende monteur was 10 minuten bezig en toen moest de fiets mee naar de fabriek 14 dagen weg geweest terug na 30 km weer kapot zouden ze een nieuwe fiets leveren toen die werd afgeleverd bleek hij niet nieuw en flink beschadigd.
Die hebben we mee terug gegeven week later een nieuwe fiets geleverd meen naar Breda gegaan vergeten frame in te korten toen zijn we op vakantie gegaan met de fietsen toen bleek alles los te zitten de spaken bagagedrager spatbord kettingkast en verkeerde software weer naar Goes geweest en daar zijn 2 uur mee bezig geweest om de fiets goed te maken
Maar na 1 week waar het zelfde probleem met de grootste ergernis dat er word gezegd we bellen u terug maar dat is in 4 maanden nog niet gebeurt
Wat zijn hier mijn rechten kan u mij daar over advies geven
Misschien kan iemand mijn advies geven wat ik moet doen
Ik heb in februari 2 fietsen gekocht zijn 13 maart geleverd een fiets gaf een raar geluid bij het schakelen heb dat gelijk de volgende dag gemeld
De monteur kwam 4 dagen later en had het onderdeel niet bij hem raar als je daar voor komt
De volgende monteur had een kapot kasje bij hem en de volgende monteur en toen de volgende monteur was 10 minuten bezig en toen moest de fiets mee naar de fabriek 14 dagen weg geweest terug na 30 km weer kapot zouden ze een nieuwe fiets leveren toen die werd afgeleverd bleek hij niet nieuw en flink beschadigd.
Die hebben we mee terug gegeven week later een nieuwe fiets geleverd meen naar Breda gegaan vergeten frame in te korten toen zijn we op vakantie gegaan met de fietsen toen bleek alles los te zitten de spaken bagagedrager spatbord kettingkast en verkeerde software weer naar Goes geweest en daar zijn 2 uur mee bezig geweest om de fiets goed te maken
Maar na 1 week waar het zelfde probleem met de grootste ergernis dat er word gezegd we bellen u terug maar dat is in 4 maanden nog niet gebeurt
Wat zijn hier mijn rechten kan u mij daar over advies geven