Samsung Galaxy S8+, 5 dagen oud, inwendig verbrand
Geplaatst: 06 jun 2017 17:39
Toestel na 5 dagen inwendig verbrand.
Oorzaak onbekend.
Toestel opgestuurd naar Dynafix/Dr Mobile oorzaak: magnetron schade !!!
Kosten onderzoek 60 euro.
Wederom naar KPN Beverwijk toestel via KPN opgestuurd naar Samsung Teleplan, identiek dezelfde schade...ja natuurlijk als je het schade rapport moet meesturen van Dynafix....
Wederom geen garantie. Toestel retour. Kosten onderzoek 36.50.
Ik ben bij Unive verzekerd met een totaal pakket. KPN meldde mij als je de verzekering had genomen bij dit toestel via KPN had dit snel en goed geregeld kunnen worden....Dit ruikt naar oplichting/chantage.
Inmiddels zit in nog steeds met een toestel in mijn maag en er is niks opgelost.
Unive heeft dit nog steeds in onderzoek en ik ben in afwachting.
Wat ik zeer irritant vind is dat je 2 jaar garantie hebt van Samsung maar omdat ze de schade niet kunnen verklaren geven ze geen garantie.
Met vriendelijke groet,
P.Duindam
Oorzaak onbekend.
Toestel opgestuurd naar Dynafix/Dr Mobile oorzaak: magnetron schade !!!
Kosten onderzoek 60 euro.
Wederom naar KPN Beverwijk toestel via KPN opgestuurd naar Samsung Teleplan, identiek dezelfde schade...ja natuurlijk als je het schade rapport moet meesturen van Dynafix....
Wederom geen garantie. Toestel retour. Kosten onderzoek 36.50.
Ik ben bij Unive verzekerd met een totaal pakket. KPN meldde mij als je de verzekering had genomen bij dit toestel via KPN had dit snel en goed geregeld kunnen worden....Dit ruikt naar oplichting/chantage.
Inmiddels zit in nog steeds met een toestel in mijn maag en er is niks opgelost.
Unive heeft dit nog steeds in onderzoek en ik ben in afwachting.
Wat ik zeer irritant vind is dat je 2 jaar garantie hebt van Samsung maar omdat ze de schade niet kunnen verklaren geven ze geen garantie.
Met vriendelijke groet,
P.Duindam