Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden
Geplaatst: 09 jun 2017 01:08
Wat een hel is mijn aankoop geworden bij swiss sense / luxebedden... ik heb echt van alles al meegemaakt, van het niet nakomen van afspraken tot 2x toe afgeperst worden.
Over de verkoop kan ik niet klagen, zelfs de kinderen werden bezig gehouden... maar logisch, dan zitten ze nog achter je geld aan dus dan kan opeens alles. Maar oh wee als je betaald hebt!
Het begon al bij het afleveren. We hadden in winkel alaangegeven dat kans bestond dat het bed niet door trapopening zou kunnen. Verkoper zei dat het geen issue was en dat ze dat konden oplossen door van buitenaf door het raam te leveren.
Op dag van leveren paste het inderdaad niet. Ze moesten het via buiten doen... meerprijs 175,-
Dat vond ik nogal pittig dus ik gaf aan dat we het met bevriende dakdekker (met lift) naar boven zouden brengen. Dat was absoluut niet mogelijk, zou garantie op compleet bed vervallen (staat zelfs op factuur geschreven).
Dus akkoord met 175,- en ze zouden komen met liftwagen. Ik moest ook bed in woonkamer houden want anders zou volgende afspraak veel langer duren.
Week later komen ze, maar het ingehuurde verhuisbedrijf durft het niet ivm scheve plaatsing van wagen. Dus nog steeds geen bed.
Ik hoorde maar niets dus 2 na 2 dagen bellen eindelijk iemand kunnen spreken die er wat van kon zeggen... ik moest een grote kraan laten opbouwen a 600 euro.... dát dacht ik dus niet. Ben in de pen geklommen en gedreigd met rechtsbijstand, en toen had ik opeens wel garantie en mocht ik zelf bed plaatsen... diezelfde middag stond alles boven.
Zij kwamen alles keuren en monteren... bleek er een fabrikafe fout in voetbord te zitten, knoop ontbrak... das was op 7 april... pas op 31 mei zijn ze dit komen repareren! Een knoop aanzetten...
Dan nog het mooiste! Ze hebben iemand fulltime in dienst om reviews af te kopen! Ik had mijn hele verhaal afgestoken op https://nl.trustpilot.com/reviews/58ffd ... 07f8002a90 en de ochtend er op kreeg ik al meteen telefoon!
Of ik akkoord ging met 150 winkeltegoed... koekkoek, ze maken genoeg marge... dus afspraak gemaakt voor 200 cashback omdat ik het gevoel had dat ik mijn bed beter bij een zweeds warenhuis kon halen. Uiteraard dreigen dat ik voornamen noemde in reviews en ik moest eerst reviews verwijderen voor ik wat zou krijgen... gelukkig begreep ze snel na mijn relaas waarom ik mijn review niet zomaar ging verwijderen
De vergoeding was dan ook akkoord... en dat is ook al weer eind april geweest en nog steeds geen vergoeding... storing, fout van collega, het is écht doorgezet naar administratie, etc etc...
Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met swiss sense of luxebedden (zelfde bedrijf) maar als dit de zwitserland experience moet zijn, dan weet ik waar ik nooit op vakantie zal gaan!
Over de verkoop kan ik niet klagen, zelfs de kinderen werden bezig gehouden... maar logisch, dan zitten ze nog achter je geld aan dus dan kan opeens alles. Maar oh wee als je betaald hebt!
Het begon al bij het afleveren. We hadden in winkel alaangegeven dat kans bestond dat het bed niet door trapopening zou kunnen. Verkoper zei dat het geen issue was en dat ze dat konden oplossen door van buitenaf door het raam te leveren.
Op dag van leveren paste het inderdaad niet. Ze moesten het via buiten doen... meerprijs 175,-
Dat vond ik nogal pittig dus ik gaf aan dat we het met bevriende dakdekker (met lift) naar boven zouden brengen. Dat was absoluut niet mogelijk, zou garantie op compleet bed vervallen (staat zelfs op factuur geschreven).
Dus akkoord met 175,- en ze zouden komen met liftwagen. Ik moest ook bed in woonkamer houden want anders zou volgende afspraak veel langer duren.
Week later komen ze, maar het ingehuurde verhuisbedrijf durft het niet ivm scheve plaatsing van wagen. Dus nog steeds geen bed.
Ik hoorde maar niets dus 2 na 2 dagen bellen eindelijk iemand kunnen spreken die er wat van kon zeggen... ik moest een grote kraan laten opbouwen a 600 euro.... dát dacht ik dus niet. Ben in de pen geklommen en gedreigd met rechtsbijstand, en toen had ik opeens wel garantie en mocht ik zelf bed plaatsen... diezelfde middag stond alles boven.
Zij kwamen alles keuren en monteren... bleek er een fabrikafe fout in voetbord te zitten, knoop ontbrak... das was op 7 april... pas op 31 mei zijn ze dit komen repareren! Een knoop aanzetten...
Dan nog het mooiste! Ze hebben iemand fulltime in dienst om reviews af te kopen! Ik had mijn hele verhaal afgestoken op https://nl.trustpilot.com/reviews/58ffd ... 07f8002a90 en de ochtend er op kreeg ik al meteen telefoon!
Of ik akkoord ging met 150 winkeltegoed... koekkoek, ze maken genoeg marge... dus afspraak gemaakt voor 200 cashback omdat ik het gevoel had dat ik mijn bed beter bij een zweeds warenhuis kon halen. Uiteraard dreigen dat ik voornamen noemde in reviews en ik moest eerst reviews verwijderen voor ik wat zou krijgen... gelukkig begreep ze snel na mijn relaas waarom ik mijn review niet zomaar ging verwijderen
De vergoeding was dan ook akkoord... en dat is ook al weer eind april geweest en nog steeds geen vergoeding... storing, fout van collega, het is écht doorgezet naar administratie, etc etc...
Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met swiss sense of luxebedden (zelfde bedrijf) maar als dit de zwitserland experience moet zijn, dan weet ik waar ik nooit op vakantie zal gaan!