Pagina 1 van 1

Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 01:08
door RemiR
Wat een hel is mijn aankoop geworden bij swiss sense / luxebedden... ik heb echt van alles al meegemaakt, van het niet nakomen van afspraken tot 2x toe afgeperst worden.

Over de verkoop kan ik niet klagen, zelfs de kinderen werden bezig gehouden... maar logisch, dan zitten ze nog achter je geld aan dus dan kan opeens alles. Maar oh wee als je betaald hebt!

Het begon al bij het afleveren. We hadden in winkel alaangegeven dat kans bestond dat het bed niet door trapopening zou kunnen. Verkoper zei dat het geen issue was en dat ze dat konden oplossen door van buitenaf door het raam te leveren.

Op dag van leveren paste het inderdaad niet. Ze moesten het via buiten doen... meerprijs 175,-
Dat vond ik nogal pittig dus ik gaf aan dat we het met bevriende dakdekker (met lift) naar boven zouden brengen. Dat was absoluut niet mogelijk, zou garantie op compleet bed vervallen (staat zelfs op factuur geschreven).
Dus akkoord met 175,- en ze zouden komen met liftwagen. Ik moest ook bed in woonkamer houden want anders zou volgende afspraak veel langer duren.

Week later komen ze, maar het ingehuurde verhuisbedrijf durft het niet ivm scheve plaatsing van wagen. Dus nog steeds geen bed.

Ik hoorde maar niets dus 2 na 2 dagen bellen eindelijk iemand kunnen spreken die er wat van kon zeggen... ik moest een grote kraan laten opbouwen a 600 euro.... dát dacht ik dus niet. Ben in de pen geklommen en gedreigd met rechtsbijstand, en toen had ik opeens wel garantie en mocht ik zelf bed plaatsen... diezelfde middag stond alles boven.

Zij kwamen alles keuren en monteren... bleek er een fabrikafe fout in voetbord te zitten, knoop ontbrak... das was op 7 april... pas op 31 mei zijn ze dit komen repareren! Een knoop aanzetten...

Dan nog het mooiste! Ze hebben iemand fulltime in dienst om reviews af te kopen! Ik had mijn hele verhaal afgestoken op https://nl.trustpilot.com/reviews/58ffd ... 07f8002a90 en de ochtend er op kreeg ik al meteen telefoon!
Of ik akkoord ging met 150 winkeltegoed... koekkoek, ze maken genoeg marge... dus afspraak gemaakt voor 200 cashback omdat ik het gevoel had dat ik mijn bed beter bij een zweeds warenhuis kon halen. Uiteraard dreigen dat ik voornamen noemde in reviews en ik moest eerst reviews verwijderen voor ik wat zou krijgen... gelukkig begreep ze snel na mijn relaas waarom ik mijn review niet zomaar ging verwijderen ;)

De vergoeding was dan ook akkoord... en dat is ook al weer eind april geweest en nog steeds geen vergoeding... storing, fout van collega, het is écht doorgezet naar administratie, etc etc...

Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met swiss sense of luxebedden (zelfde bedrijf) maar als dit de zwitserland experience moet zijn, dan weet ik waar ik nooit op vakantie zal gaan!

Re: Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 20:21
door rvjapio
U zou nog eens kunnen bellen en eisen dat de vergoeding binnen 24 uur op uw rekening staat, want dat u uw verhaal anders ook doorzet naar kassa, klacht.nl en klachtenkompas.nl . U bent nu toch al bezig...:)

Re: Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 20:39
door NeoDutchio
U weet al dat het niet door het trapgat past en toch laat u de bestelling doorgaan. U gaat zelf akkoord met een kraan, dus hoezo afpersing? U meent dat zij marge genoeg hebben en bepaald uw eigen korting. Dat u denkt bij een Zweeds bedrijf beter uit te zijn had u beter vooraf onderzoek naar kunnen doen.

Een hoop geblaat, maar weinig wol. En wat een vakantie in Zwitserland met een Nederlandse beddenketen te maken heeft ontgaat mij compleet. Maar goed, u bent uw relaas kwijt.

Re: Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 22:01
door crazyme
Dit komt op mij over als natrappen, omdat u een bed heeft gekocht wat te groot was en u de gevolgen daarvan moest dragen. Ok, het duurde even voordat een knoop werd vastgezet, maar u kon toch het bed gewoon gebruiken?

Re: Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 23:08
door BL2
RemiR schreef:Wat een hel is mijn aankoop geworden bij swiss sense / luxebedden... ik heb echt van alles al meegemaakt, van het niet nakomen van afspraken tot 2x toe afgeperst worden.

Over de verkoop kan ik niet klagen, zelfs de kinderen werden bezig gehouden... maar logisch, dan zitten ze nog achter je geld aan dus dan kan opeens alles. Maar oh wee als je betaald hebt!

Het begon al bij het afleveren. We hadden in winkel alaangegeven dat kans bestond dat het bed niet door trapopening zou kunnen. Verkoper zei dat het geen issue was en dat ze dat konden oplossen door van buitenaf door het raam te leveren.

Op dag van leveren paste het inderdaad niet. Ze moesten het via buiten doen... meerprijs 175,-
Dat vond ik nogal pittig dus ik gaf aan dat we het met bevriende dakdekker (met lift) naar boven zouden brengen. Dat was absoluut niet mogelijk, zou garantie op compleet bed vervallen (staat zelfs op factuur geschreven).
Dus akkoord met 175,- en ze zouden komen met liftwagen. Ik moest ook bed in woonkamer houden want anders zou volgende afspraak veel langer duren.

Week later komen ze, maar het ingehuurde verhuisbedrijf durft het niet ivm scheve plaatsing van wagen. Dus nog steeds geen bed.

Ik hoorde maar niets dus 2 na 2 dagen bellen eindelijk iemand kunnen spreken die er wat van kon zeggen... ik moest een grote kraan laten opbouwen a 600 euro.... dát dacht ik dus niet. Ben in de pen geklommen en gedreigd met rechtsbijstand, en toen had ik opeens wel garantie en mocht ik zelf bed plaatsen... diezelfde middag stond alles boven.

Zij kwamen alles keuren en monteren... bleek er een fabrikafe fout in voetbord te zitten, knoop ontbrak... das was op 7 april... pas op 31 mei zijn ze dit komen repareren! Een knoop aanzetten...

Dan nog het mooiste! Ze hebben iemand fulltime in dienst om reviews af te kopen! Ik had mijn hele verhaal afgestoken op https://nl.trustpilot.com/reviews/58ffd ... 07f8002a90 en de ochtend er op kreeg ik al meteen telefoon!
Of ik akkoord ging met 150 winkeltegoed... koekkoek, ze maken genoeg marge... dus afspraak gemaakt voor 200 cashback omdat ik het gevoel had dat ik mijn bed beter bij een zweeds warenhuis kon halen. Uiteraard dreigen dat ik voornamen noemde in reviews en ik moest eerst reviews verwijderen voor ik wat zou krijgen... gelukkig begreep ze snel na mijn relaas waarom ik mijn review niet zomaar ging verwijderen ;)

De vergoeding was dan ook akkoord... en dat is ook al weer eind april geweest en nog steeds geen vergoeding... storing, fout van collega, het is écht doorgezet naar administratie, etc etc...

Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met swiss sense of luxebedden (zelfde bedrijf) maar als dit de zwitserland experience moet zijn, dan weet ik waar ik nooit op vakantie zal gaan!

Een koper welke denkt dat Swiss Sence ook maar 1 procent te maken heeft met Zwitserland neem ik al niet te serieus. En dat is maar goed ook, anders waren deze bedden onbetaalbaar.....
Maar goed, wat is nu eigenlijk het probleem dat je in "de hel" bent terecht gekomen.

Bed is geleverd, je wist zelf al dat het niet zou passen. Verder bieden ze je 150 euro, maar je bedinkt 200 euro cashback.
Een een terechte klacht vind Swiss Sence niet erg, maar dit is gewoon klagen om te klagen. En dat vind geen één bedrijf echt prettig.......... Maar de Euro 200 heb je nu overspeeld, door ook hier weer een overtrokken en negatieve review te plaatsen.

Re: Nachtmerries van Swiss Sense / Luxebedden

Geplaatst: 09 jun 2017 23:31
door hänschen klein
Zó, dat lucht weer even op ... en wordt je doodmoe van ... maar ... hoe slaapt het nu in zo'n Luxe Swiss Bed?