Melding van overlijden doorgeven aan Tele2
Geplaatst: 10 jun 2017 09:56
Een overlijden melden is simpel en snel geregeld. Dat staat op de site vanTele2. Mijn schoonmoeder overleed in mei en ik zou dat wel es regelen bij Tele2.
Simpel en snel. Er werd mij verteld dat ik een akte van overlijden moest opsturen. Ik heb hem aangetekend opgestuurd. Na een week niks gehoord of gezien. Effe bellen maar. Dat zal er wel doorheen geglipt zijn, was het antwoord. Dezelfde dag kreeg ik een Email.."Jammer dat u bij ons weggaat".
Effe bellen maar hoe ze het in hun bolle hoofd halen om zoiets te sturen. Een hoop blablabla en excuses. Een dag later een doos. dat was voor het terugsturen voor de apparatuur. Als je dan de bijgevoegde brief leest,hoef je het modem niet op te sturen.Breng dat maar bij de milieustraat stond er.
Gisteren 09 juni stond Post NL voor de deur. Met een pakket... de letters schreeuwde je tegemoet :'" HOERA, Gefeliciteerd...hier is je installatiepakket"
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt bij Tele2? Hebben die nu echt maling aan de klant? Ik heb trouwens alweer gebeld. Heb het pakket niet aangenomen. Kreeg weer een hoop blablabla en excuses.
Simpel en snel. Er werd mij verteld dat ik een akte van overlijden moest opsturen. Ik heb hem aangetekend opgestuurd. Na een week niks gehoord of gezien. Effe bellen maar. Dat zal er wel doorheen geglipt zijn, was het antwoord. Dezelfde dag kreeg ik een Email.."Jammer dat u bij ons weggaat".
Effe bellen maar hoe ze het in hun bolle hoofd halen om zoiets te sturen. Een hoop blablabla en excuses. Een dag later een doos. dat was voor het terugsturen voor de apparatuur. Als je dan de bijgevoegde brief leest,hoef je het modem niet op te sturen.Breng dat maar bij de milieustraat stond er.
Gisteren 09 juni stond Post NL voor de deur. Met een pakket... de letters schreeuwde je tegemoet :'" HOERA, Gefeliciteerd...hier is je installatiepakket"
Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt bij Tele2? Hebben die nu echt maling aan de klant? Ik heb trouwens alweer gebeld. Heb het pakket niet aangenomen. Kreeg weer een hoop blablabla en excuses.