Tinker reageert niet op mail of telefoon; weg € 239,-
Geplaatst: 11 jun 2017 15:49
Hallo Radar.
Toevallig zag ik de uitzending begin mei van Radar. Daarin vertelde een klant die bij Tinker geboekt had dat hij niet opgehaald was. etc.
Via Google las ik dat Tinker in september 2016 failliet is verklaard. België deel. Hoe kan ik men dan in december 2016 nog tot boeken overgaan?
In december 2016 heb ik geboekt voor 6 personen (6 september 2017 weg en 13 september 2017 terug) en het bedrag van € 239,50 overgemaakt. Er is mij niets verteld van de financiële problemen. Heb al diverse malen via Tinker geboekt en nooit was er een probleem. Altijd alles keurig volgens afspraak.
Heb na jullie uitzending meteen een mail aan Tinker gestuurd met het verzoek om toelichting. Natuurlijk niets gehoord alleen een standaard mail retour met daarin de mededeling dat ze mijn mail zsm zouden beantwoorden. Niets gehoord.
Weer een maand later een mail gestuurd en wederom niets gehoord. Ook diverse malen gebeld maar via het bandje krijg je te horen dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn. Ook op de website staat geen enkele informatie.
Ik lees van andere gedupeerden dat ze een mail hebben ontvangen en dat daarin het vervoer geannuleerd wordt door Tinker. Persoonlijk heb ik geen enkele mail of informatie ontvangen...
Wat zijn mijn/onze rechten? Wat moet ik doen om kans te maken om ons geld terug te krijgen?
Is dit een situatie waarin de reisverzekering iets kan betekenen?
Gedupeerde vriendengroep van 6 personen
Toevallig zag ik de uitzending begin mei van Radar. Daarin vertelde een klant die bij Tinker geboekt had dat hij niet opgehaald was. etc.
Via Google las ik dat Tinker in september 2016 failliet is verklaard. België deel. Hoe kan ik men dan in december 2016 nog tot boeken overgaan?
In december 2016 heb ik geboekt voor 6 personen (6 september 2017 weg en 13 september 2017 terug) en het bedrag van € 239,50 overgemaakt. Er is mij niets verteld van de financiële problemen. Heb al diverse malen via Tinker geboekt en nooit was er een probleem. Altijd alles keurig volgens afspraak.
Heb na jullie uitzending meteen een mail aan Tinker gestuurd met het verzoek om toelichting. Natuurlijk niets gehoord alleen een standaard mail retour met daarin de mededeling dat ze mijn mail zsm zouden beantwoorden. Niets gehoord.
Weer een maand later een mail gestuurd en wederom niets gehoord. Ook diverse malen gebeld maar via het bandje krijg je te horen dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn. Ook op de website staat geen enkele informatie.
Ik lees van andere gedupeerden dat ze een mail hebben ontvangen en dat daarin het vervoer geannuleerd wordt door Tinker. Persoonlijk heb ik geen enkele mail of informatie ontvangen...
Wat zijn mijn/onze rechten? Wat moet ik doen om kans te maken om ons geld terug te krijgen?
Is dit een situatie waarin de reisverzekering iets kan betekenen?
Gedupeerde vriendengroep van 6 personen