Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?
Geplaatst: 14 jun 2017 16:31
Wij hebben een bank besteld bij Leen Bakker/ Bank Tom. Speciaal besteld vanwege de hoogte voor mijn been. In de winkel zag het er heel goed uit.
Na 3 maanden wordt deze bank eindelijk geleverd. Nou geleverd. Zo naar binnen gegooid door Extra@home. De bank zou in elkaar gezet worden. Mooi niet.
Wij terug naar de winkel en dit dat uitgelegd. Men wilde niets doen. Ik heb hier direct een officiële klacht van bij het hoofdkantoor neergelegd half mei 2017. Men geeft aan op de site dat er een reactie komt binnen 5 dagen. Tot op heden niets gehoord. Telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken. Op hun mails kan je niet antwoorden. Dus met andere woorden geen service en geen klantvriendelijkheid.
De andere dag de filiaalmanager gebeld en een afspraak gemaakt. De klachten waren zo erg dat hij mee naar ons huis is geweest om te kijken. ( Wij gingen de andere dag op vakantie en wilden het geregeld hebben) Deze filiaalmanager is geschrokken van de staat van de bank, de stoel en de hocker en beloofde het op te lossen na onze vakantie.
Alles zit scheef in elkaar, losse draden, de naden zijn scheef, de leuningen zitten er ongelijk aan, de stof zit er gerimpeld, als je er op gaat zitten buigt deze door op en ga zo maar door.
Ik wordt keurig gebeld dat ze een nieuwe bank willen bestellen en dat ik even moet langs komen voor de kleur en welk model. Op het moment dat ik aangeef dat ik eigenlijk geen nieuwe bank meer wil veranderd de stemming en wordt deze vijandig aan de andere kant. De filiaalmanager weet niet of dit kan en zal mij terug bellen.
Vandaag wordt ik terug gebeld dat ze mij mijn geld terug kunnen geven. Ik geef aan dat ik het ga overleggen met mijn man en zal terugbellen. Ik bel terug en vraag naar de filiaalmanager en wordt in de wacht gezet. Op het moment dat hij aan de telefoon komt is hij vriendelijk tot hij hoort dat ik het ben, o u en zijn stem veranderd in ijs. Er wordt gevraagd wanneer ze de bank kunnen opalen. Ik geef aan dat ik eerst mijn geld wil zien (of tegelijk) en dat ze dan de bank kunnen ophalen. Daar doen ze niet aan, Boven de € 100,- geven ze niet contant terug en nog een paar mooie verhalen. (smoesjes). Ze willen eerst de bank ophalen en dan krijg ik let wel... binnen 2 weken mijn geld gestort. (dit gaat via het hoofdkantoor). Je mag wel eerst betalen en dan vangen zij er 3 maanden rent over, maar als iets zo slecht is als deze meubelen dan kan ik wachten op mijn geld. Ik kan dus geen nieuwe bank kopen, daar heb ik de mogelijkheden niet voor, daar ik hier heel hard voor heb gespaard. Ze weten daar dat ik problemen heb met lopen en goed zitten. Nu kan ik dus dankzij LEEN BAKKER mijn been nog verder naar de vervelend helpen, daar ik geen nieuwe bank of stoel kan kopen voor ik mijn geld terug heb. Als ik mijn ooit geld krijg.
LEEN BAKKER koop er nooit iets meer.
Na 3 maanden wordt deze bank eindelijk geleverd. Nou geleverd. Zo naar binnen gegooid door Extra@home. De bank zou in elkaar gezet worden. Mooi niet.
Wij terug naar de winkel en dit dat uitgelegd. Men wilde niets doen. Ik heb hier direct een officiële klacht van bij het hoofdkantoor neergelegd half mei 2017. Men geeft aan op de site dat er een reactie komt binnen 5 dagen. Tot op heden niets gehoord. Telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken. Op hun mails kan je niet antwoorden. Dus met andere woorden geen service en geen klantvriendelijkheid.
De andere dag de filiaalmanager gebeld en een afspraak gemaakt. De klachten waren zo erg dat hij mee naar ons huis is geweest om te kijken. ( Wij gingen de andere dag op vakantie en wilden het geregeld hebben) Deze filiaalmanager is geschrokken van de staat van de bank, de stoel en de hocker en beloofde het op te lossen na onze vakantie.
Alles zit scheef in elkaar, losse draden, de naden zijn scheef, de leuningen zitten er ongelijk aan, de stof zit er gerimpeld, als je er op gaat zitten buigt deze door op en ga zo maar door.
Ik wordt keurig gebeld dat ze een nieuwe bank willen bestellen en dat ik even moet langs komen voor de kleur en welk model. Op het moment dat ik aangeef dat ik eigenlijk geen nieuwe bank meer wil veranderd de stemming en wordt deze vijandig aan de andere kant. De filiaalmanager weet niet of dit kan en zal mij terug bellen.
Vandaag wordt ik terug gebeld dat ze mij mijn geld terug kunnen geven. Ik geef aan dat ik het ga overleggen met mijn man en zal terugbellen. Ik bel terug en vraag naar de filiaalmanager en wordt in de wacht gezet. Op het moment dat hij aan de telefoon komt is hij vriendelijk tot hij hoort dat ik het ben, o u en zijn stem veranderd in ijs. Er wordt gevraagd wanneer ze de bank kunnen opalen. Ik geef aan dat ik eerst mijn geld wil zien (of tegelijk) en dat ze dan de bank kunnen ophalen. Daar doen ze niet aan, Boven de € 100,- geven ze niet contant terug en nog een paar mooie verhalen. (smoesjes). Ze willen eerst de bank ophalen en dan krijg ik let wel... binnen 2 weken mijn geld gestort. (dit gaat via het hoofdkantoor). Je mag wel eerst betalen en dan vangen zij er 3 maanden rent over, maar als iets zo slecht is als deze meubelen dan kan ik wachten op mijn geld. Ik kan dus geen nieuwe bank kopen, daar heb ik de mogelijkheden niet voor, daar ik hier heel hard voor heb gespaard. Ze weten daar dat ik problemen heb met lopen en goed zitten. Nu kan ik dus dankzij LEEN BAKKER mijn been nog verder naar de vervelend helpen, daar ik geen nieuwe bank of stoel kan kopen voor ik mijn geld terug heb. Als ik mijn ooit geld krijg.
LEEN BAKKER koop er nooit iets meer.