Emma matras niet meer te bereiken en geen matras
Geplaatst: 15 jun 2017 12:19
Geachte medewerker van Emma,
Op 25 april heb ik een matras en een kussen besteld bij Emma. De narigheid begon met het kussen wat niet op tijd kon worden geleverd, dit lag aan de hoezen leverancier. 3 dagen wachttijd werden uiteindelijk 10 dagen voor het kussen.
Maar het matras is een ergernis. Ik krijg deze maar niet. Tot ergernis aan toe maken ze tot wel 4 keer toe valse beloftes dat ze "aan het einde van deze week" of "uiterlijk morgen" worden verstuurd.
Nu kan ik ze ook niet meer bereiken op het telefoonnummer wat op hun website staat. Ik heb een gevoel alsof Emma failliet aan het gaan is.
Nu zit met een flink probleem. Wat moet/kan ik doen? Ik heb de keuze voor het matras gebaseerd op de beste keuze uit de consumentenbond test.
Met vriendelijke groet,
Boestin
Op 25 april heb ik een matras en een kussen besteld bij Emma. De narigheid begon met het kussen wat niet op tijd kon worden geleverd, dit lag aan de hoezen leverancier. 3 dagen wachttijd werden uiteindelijk 10 dagen voor het kussen.
Maar het matras is een ergernis. Ik krijg deze maar niet. Tot ergernis aan toe maken ze tot wel 4 keer toe valse beloftes dat ze "aan het einde van deze week" of "uiterlijk morgen" worden verstuurd.
Nu kan ik ze ook niet meer bereiken op het telefoonnummer wat op hun website staat. Ik heb een gevoel alsof Emma failliet aan het gaan is.
Nu zit met een flink probleem. Wat moet/kan ik doen? Ik heb de keuze voor het matras gebaseerd op de beste keuze uit de consumentenbond test.
Met vriendelijke groet,
Boestin