LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbare Bedzaken in Eindhoven e.o.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ericinho!

Betrouwbare Bedzaken in Eindhoven e.o.

Ongelezen bericht door Ericinho! »

Na de talrijke negatieve ervaringen met BeterBed die ik lees, vraag ik me af wat wel goede en betrouwbare Slaapzaken zijn in Eindhoven e.o.

En als Nederlander zijnde, zoek ik natuurlijk naar de zaken met de beste prijs/kwaliteit verhouding, dat spreekt voor zich ;)

meubelman

Re: Betrouwbare Bedzaken in Eindhoven e.o.

Ongelezen bericht door meubelman »

Blankhoutenmeubel, Leenderweg t.o. AH. Daar hebben ze stevige bedden en goede matrassen voor weinig geld met 5 jaar garantie.

malleeppie

Ongelezen bericht door malleeppie »

Stap een aantal CBW erkende woonwinkels binnen en laat u goed voorlichten. Denk goed na of het verhaal wat u te horen krijgt logisch is en probeer afwijkingen in de verschillende adviezen uit te zoeken.

Ga in elk geval op pad als u uitgerust bent en probeer de nieuwe matras op de juiste bodem. Kijk goed wat u nu heeft, als dit bevalt, waarom zou u voor iets anders gaan ?

sander

Ongelezen bericht door sander »

Ik heb (gelukkig) alleen goede ervaringen bij aankopen (3x) Beter Bed, zijn immers ook aangesloten bij de CBW.

Laurens

Ongelezen bericht door Laurens »

maakt geen donder uit of het CBW is of niet, er wordt
totaal niet gecontroleerd wat die winkels doen, ik spreek uit ervaring.
Als je als keten je lidmaatschap voor het CBW maar betaald kijken ze nergens meer naar om. :D beste is bij problemen gelijk naar je rechtsbijstand stappen, en zelf niets meer ondernemen,,ook dit blijkt goed te helpen uit ervaring

16again

Ongelezen bericht door 16again »

In een eerder topic is te lezen wat het CBW zelf van die erkenning vindt.
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=15297

iplogger

Ongelezen bericht door iplogger »

Ha, daar is sander weer met zijn beter bede reclame

Gesloten