LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dorwaal
dorwaal
wij zijn erg benieuwd of er mensen zijn die slechte ervaringen hebben met ass kantoor dorwaal.
wij zijn vorig jaar overgegaan naar een andere maatschapij en sinds die tijd hebben wij problemen met dorwaal verzekeringen.
we krijgen nog regelmatig rekeningen van verzekeringen die we niet bij hun hebben lopen deurwaarders worden gestuurd met afrekeningen die niet te achterhalen zijn kortom een administratiefe rompslomp.
we zijn benieuwd of er mensen zijn met dit zelfde probleem of iets vergelijkbaars.we zouden graag uw reactie`s horen.
wij zijn vorig jaar overgegaan naar een andere maatschapij en sinds die tijd hebben wij problemen met dorwaal verzekeringen.
we krijgen nog regelmatig rekeningen van verzekeringen die we niet bij hun hebben lopen deurwaarders worden gestuurd met afrekeningen die niet te achterhalen zijn kortom een administratiefe rompslomp.
we zijn benieuwd of er mensen zijn met dit zelfde probleem of iets vergelijkbaars.we zouden graag uw reactie`s horen.
Re: dorwaal
dacht u nou echt dat we dat niet hadden gedaan
we zijn op zoek naar mensen met name uit het noorden die dit zelfde probleem hebben wij weten dat er meer mensen zijn maar niet wie het zijn.
we willen dit een halt toeroepen omdat het veel tijd en geld kost.
wij zijn al bezig maar we willen graag andere mensen helpen.
we zijn op zoek naar mensen met name uit het noorden die dit zelfde probleem hebben wij weten dat er meer mensen zijn maar niet wie het zijn.
we willen dit een halt toeroepen omdat het veel tijd en geld kost.
wij zijn al bezig maar we willen graag andere mensen helpen.
excuus maar ik zie in het bericht nergens staan dat dit met dorwaal besproken is en wat hun reactie daarop was.
Komen die rekeningen dan wel van dorwaal af als die verzekeringen daar niet lopen?
Komen die rekeningen dan wel van dorwaal af als die verzekeringen daar niet lopen?
ik weet niet of dorwaal hier echt iets heeft geschreven,maar het klopt dus wel wat hier geschreven word er zijn verschillende mensen die nu nog steeds post en factuuren krijgen van de firma dorwaal.
waar zij dus in schrijven dat er facturen open staan van een bepaalde verzekering.
er worden dan herinneringen gestuurd en vervolgens de deurwaarder.
maar bij navraag blijkt er geen verzekering meer via dorwaal te lopen.
en men hoeft zich dan ook geen zorgen te maken,niets is minder waar want vervolgens krijg je een deurwaaarder aan de deur met een dwangbevel.
of je maar wil betalen.
nu moet dorwaal net gaan beweren dat ze de zaken goed voor elkaar hebben want dit is niet hellemaal waar.
onlangs is dit maar weer eens gebleken dat ook mensen die al niets meer met hun hebben te doen ineens weer post kregen van dorwaal.
wij zijn hier namelijk zelf ook de dupe van en we zijn het zat.
waar zij dus in schrijven dat er facturen open staan van een bepaalde verzekering.
er worden dan herinneringen gestuurd en vervolgens de deurwaarder.
maar bij navraag blijkt er geen verzekering meer via dorwaal te lopen.
en men hoeft zich dan ook geen zorgen te maken,niets is minder waar want vervolgens krijg je een deurwaaarder aan de deur met een dwangbevel.
of je maar wil betalen.
nu moet dorwaal net gaan beweren dat ze de zaken goed voor elkaar hebben want dit is niet hellemaal waar.
onlangs is dit maar weer eens gebleken dat ook mensen die al niets meer met hun hebben te doen ineens weer post kregen van dorwaal.
wij zijn hier namelijk zelf ook de dupe van en we zijn het zat.
Pffffffffffff, kan je ook nog iets inhoudelijks erover zeggen of is dat het enige zinnetje dat jullie bij Dorwaal kennen?
Wouters en Dorwaal,
Of Wouters Wouters is en of Dorwaal Dorwaal is, daar valt geen zinnig woord over te zeggen.
Dus registreer je even, dan wordt het in ieder geval iets duidelijker...
Of Wouters Wouters is en of Dorwaal Dorwaal is, daar valt geen zinnig woord over te zeggen.
Dus registreer je even, dan wordt het in ieder geval iets duidelijker...
-
Is Dorwaal uit Groningen niet die tussenpersoon met een volmacht van Delta Lloyd?
Kan me namelijk herinneren dat vorig jaar omstreeks dezelfde tijd er al klachten waren over dit bedrijf zoals
- opzeggingen die 'niet aangekomen' zijn
- foute nota's
- nota's versturen voor polissen die niet meer bestaan
- geen agentschapswijzigingen doorsturen aan de verzekeraars
Als je dan voor een nieuwe klant belt naar Delta Lloyd dan zegt DL zelf al dat het een waardeloze tussenpersoon is.
Maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk.
Als je problemen met ze hebt dan neem je gewoon contact op met je verzekeringsmaatscappij en verzoek je die om een andere tussenpersoon.
Piece of cake.
Kan me namelijk herinneren dat vorig jaar omstreeks dezelfde tijd er al klachten waren over dit bedrijf zoals
- opzeggingen die 'niet aangekomen' zijn
- foute nota's
Als je dan voor een nieuwe klant belt naar Delta Lloyd dan zegt DL zelf al dat het een waardeloze tussenpersoon is.
Maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk.
Als je problemen met ze hebt dan neem je gewoon contact op met je verzekeringsmaatscappij en verzoek je die om een andere tussenpersoon.
Piece of cake.
Dus toch de enige zin die ze kennen.....
Wanneer ze niet met hun visie op dit verhaal komen, begin ik toch steeds meer te geloven dat het verhaal van Wouters klopt.
Anders zou je verwachten dat Dorwaal het wel zou weerleggen en zou vertellen hoe het dan wel zit.
Wanneer ze niet met hun visie op dit verhaal komen, begin ik toch steeds meer te geloven dat het verhaal van Wouters klopt.
Anders zou je verwachten dat Dorwaal het wel zou weerleggen en zou vertellen hoe het dan wel zit.
Graag wil ik de heer of mevrouw Wouters uitnodigen contact op te nemen met Dorwaal in Hoogezand. Het klopt dat wij eind vorig jaar en begin dit jaar problemen hebben gehad met het verwerken van betalingen. Gelukkig is e.e.a inmiddels weer onder controle, maar wellicht is er nog wat "oud zeer" dat niet is opgelost.
Frank Teeuwisse
Vestigingsmanager
Dorwaal Hoogezand
0598-381020
Frank Teeuwisse
Vestigingsmanager
Dorwaal Hoogezand
0598-381020
-
Ben benieuwd of Wouters dat doet.
Houd ons op de hoogte, al helemaal als de boel opgelost is.
Houd ons op de hoogte, al helemaal als de boel opgelost is.
ik kan iedereen met de hand op mijn hart zegen dat er niet veel in orde is bij dorwaal hoogezand en ook niet in de andere vestigingen.
nu kunnen ze er wel neer zetten dat er niets van waar is maar deze verhalen worden niet uit de lucht gegrepen.
en ze kunnen wel zeggen dat er nog oud zeer is maar daar gaat het niet om.
het gaar erom dat er problemen waren en nog steeds zijn want ze hebben de zaken nog steeds niet op orde wij hebben hier bewijs van.
en we zijn niet de enigen blijkt zolangzamerhand.
opzeggingen die 'niet aangekomen' zijn
- foute nota's
zo kunnen we nog wel even doorgaan.
nu kunnen ze er wel neer zetten dat er niets van waar is maar deze verhalen worden niet uit de lucht gegrepen.
en ze kunnen wel zeggen dat er nog oud zeer is maar daar gaat het niet om.
het gaar erom dat er problemen waren en nog steeds zijn want ze hebben de zaken nog steeds niet op orde wij hebben hier bewijs van.
en we zijn niet de enigen blijkt zolangzamerhand.
opzeggingen die 'niet aangekomen' zijn
- foute nota's
zo kunnen we nog wel even doorgaan.
-
Goh zeg,
De vorige reactie riekt naar knip en plakwerk...
De vorige reactie riekt naar knip en plakwerk...
-
Jij werkt bij Dorwaal?
Nee, hoezo?
Omdat ik het zeer kinderachtig vind, jou reactie?
Omdat een ander toevallig de zelfde woorden gebruikt dan jij.
LB
Zit er soms copyright op jouw tekst?
Ga je hem nu aanklagen???
Doe toch niet zo zielig.
Omdat ik het zeer kinderachtig vind, jou reactie?
Omdat een ander toevallig de zelfde woorden gebruikt dan jij.
LB
Zit er soms copyright op jouw tekst?
Ga je hem nu aanklagen???
Doe toch niet zo zielig.