LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoenen Webwinkel Giddyupslow

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sas1

Schoenen Webwinkel Giddyupslow

Ongelezen bericht door Sas1 »

Ik heb schoenen besteld bij de webwinkel Giddyupslow. Omdat ik na de aangegeven leverperiode niks ontving, heb ik meerdere malen contact opgenomen met het bedrijf. Maar ik heb geen enkele reactie gekregen. Na 2 weken ontving ik ipv de Paul Green schoenen een paar vreemde stiffen nep Adidas schoentjes uit China. Omdat ik niet in contact kan komen met deze webwinkel heb ik direct contact opgenomen met de bank. Ik blijk dus niet de enige te zijn waarbij dit is gebeurd. Met 1 van de gedupeerde heb ik ondertussen contact gehad. Ik hoop op deze manier meerdere mensen te kunnen waarschuwen voor deze webwinkel Giddyupslow.

Dieke83

Re: Schoenen Webwinkel Giddyupslow

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Net even op de website gekeken maar deze is net als Aliexpress slecht nederlands heel amateuristisch er gaan gelijk alarm bellen rinkelen

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarschuwen is tegen dovemansoren. Internet staat vol met waarschuwingen en ook waar u op moet letten bij een website. Ik hoef deze site niet eens te bekijken om nu al te weten dat er geen contactgegevens staan, geen kvk gegevens, slecht vertaalde tekst en prijzen die zo laag zijn dat alleen dat al zou moeten opvallen. En o ja, een site naam die niets te doen heeft met de artikelen die aangeboden worden. Dit zijn al de basiszaken waar voor gewaarschuwd wordt. Een waarschuwing en tips die u dus ook niet gelezen hebt voor het bestellen.

Wees blij dat u iets hebt ontvangen en neem uw verlies. Wees blij dat het niet in beslag is genomen en u een boete heeft gekregen voor import van namaak. En wees blij dat u geen naheffing kreeg vanwege import buiten Europa.

Sas1

Ongelezen bericht door Sas1 »

Ik denk dat het altijd goed is om andere eventuele kopers te waarschuwen voor 'foute 'bedrijven en dit soort praktijken. Ik ben blij 'NeoDutchio' dat jij wel goed op de hoogte bent waar je allemaal op moet letten en nooit een fout maakt bij een online aankoop.... Helaas zijn er meerdere mensen zoals ik die deze fout hebben gemaakt, begreep ik van de bank.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sas1 schreef:Ik denk dat het altijd goed is om andere eventuele kopers te waarschuwen voor 'foute 'bedrijven en dit soort praktijken. Ik ben blij 'NeoDutchio' dat jij wel goed op de hoogte bent waar je allemaal op moet letten en nooit een fout maakt bij een online aankoop.... Helaas zijn er meerdere mensen zoals ik die deze fout hebben gemaakt, begreep ik van de bank.
Internet staat ondertussen vol met waarschuwingen, maar wat heeft u aan die waarschuwingen gehad? Precies, niets. Dus wat is de reden om te blijven waarschuwen aangezien men eerst iets doet voordat men kijkt?

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Sas1 schreef:Ik denk dat het altijd goed is om andere eventuele kopers te waarschuwen voor 'foute 'bedrijven en dit soort praktijken. Ik ben blij 'NeoDutchio' dat jij wel goed op de hoogte bent waar je allemaal op moet letten en nooit een fout maakt bij een online aankoop.... Helaas zijn er meerdere mensen zoals ik die deze fout hebben gemaakt, begreep ik van de bank.
Je kan wel een sneer aan een ander uitdelen, maar de dingen waar hij op doelt, zijn de gewone basisgegevens waar je op moet letten als je bij een webshop besteld.
- is er een adres vermeld? (geen postbus, echt huisadres)
- kvk gegevens, btw nr
- hoe ziet de site eruit? goede vormgeving/vertaling?
- eventueel keurmerk?
-google de naam van de webshop eens, misschien krijg je allerlei ervaringen te zien

op deze site alleen een contactformuliertje, niet eens een email adres
'huis' ipv home

dat dit een frauduleuze site is, dat zie je meteen.
Ik ben blij 'NeoDutchio' dat jij wel goed op de hoogte bent waar je allemaal op moet letten en nooit een fout maakt bij een online aankoop.
nee, zo'n fout maak ik ook niet. dit ligt er te dik bovenop.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Prima initiatief om te waarschuwen voor deze site. Waarschuwen en melden bij betaalorganisaties zorgen ervoor dat deze sites uit de lucht gaan.
Als u de bestelde goederen niet heeft gekregen maar iets anders, dan kunt u een procedure starten bij Pay Pal of een creditcardmaatschappij om uw geld terug te krijgen.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Klaas Jan schreef:Prima initiatief om te waarschuwen voor deze site. Waarschuwen en melden bij betaalorganisaties zorgen ervoor dat deze sites uit de lucht gaan.
Als u de bestelde goederen niet heeft gekregen maar iets anders, dan kunt u een procedure starten bij Pay Pal of een creditcardmaatschappij om uw geld terug te krijgen.
Het heeft helemaal geen zin om hier voor te waarschuwen. Dit fenomeen bestaat al een tijdje en het komt constant langs op fora zoals deze. En iedere keer trappen mensen er weer in.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

renewouters schreef:Het heeft helemaal geen zin om hier voor te waarschuwen. Dit fenomeen bestaat al een tijdje en het komt constant langs op fora zoals deze. En iedere keer trappen mensen er weer in.
Ook al zou er maar één iemand al googelend op dit forum terechtkomen dan is dat al winst. Waarschuwen heeft zeker zin.

Gesloten