Denksport.nl levert puzzelboekjes niet
Geplaatst: 27 jun 2017 14:51
Ik hou van puzzelen en kocht iedere maand een nieuwe Denksport, Zweeds 4 *. Omdat ik een groot gedeelte van het jaar in Frankrijk woon, vroeg ik een vriend mij iedere maand er 1 toe te sturen dat deed ik dus al een aantal jaren. In febr. dit jaar net voor ik weer naar het Zuiden vertrok kocht ik de nieuwe Denksport in de winkel en kreeg een gratis klein reclame puzzelboekje mee met alle verschillende puzzels die er zijn. Zo besloot ik in april eens naar de website van Denksport.nl te gaan en zag dat ze ook losse nummers zelfs gratis verzenden. Dat geldt natuurlijk in Nederland denk ik maar stuur toch een mailtje met de vraag of ze ook bereid zijn , uiteraard tegen betaling, puzzelboekjes naar Frankrijk te sturen. Snel krijg ik antwoord, dat dat zeker het geval is en zelfs dat ook die verzending voor hun rekening is! Super denk ik, hoef ik niemand meer lastig te vallen en wil eigenlijk naast mijn Zweedse puzzel ook wel eens een Filippine proberen, dus doe ik mijn eerste online bestelling op 14 april jl. en betaal via iDEAL € 7,10. En dan.....gebeurt er niets! Op 8 mei, bijna een maand later stuur ik een mail met de vraag of men enig idee heeft wanneer mijn bestelling wordt verzonden. Op 10 mei krijg ik antwoord en schrijft men dat ik de boekjes op 13 mei kan verwachten. Op 12 mei krijg ik inderdaad post, maarrr....slechts 1 puzzelboek, Zweeds 4* ,maar... een verouderd nummer die ik al lang gehad heb en dus niet mijn bestelling. Dat mail ik direct terug met tegelijkertijd de vraag mijn geld maar te retourneren want het plezier is er al lang af. Op 19 mei krijg ik daarop een reactie, geen antwoord maar een kortingscode van € 2,50 op een volgende aankoop. Ik mail direct terug dat dit geen antwoord op mijn mail is en dat ik mijn bestelling nu eindelijk wel eens wil ontvangen en anders mijn geld terug wil!
Bijna een maand hoor ik niets dan op 12 juni : " Wij kunnen helaas niet terug vinden of u reeds reactie op uw mail heeft ontvangen, indien wij iets voor u moeten nakijken of regelen horen we dit graag van u " grrrrr....
Ik mail direct terug met opnieuw het hele verhaal dat ik op 14 april een bestelling heb geplaatst enz..
Op 21 juni krijg ik dan antwoord, ze vinden het heel vervelend maar de bestelde edities zijn niet meer op voorraad en als ik mijn geld terug wil dan graag bankgegevens. Die heb ik dus direct doorgegeven en nu maar afwachten of ze dat daadwerkelijk zullen doen. Het gaat natuurlijk maar om een klein bedrag maar de teleurstelling is veel groter!!!
Heeft iemand een soort gelijke ervaring met Denksport.nl. In veel winkels zie je Denksportpuzzels liggen, ik mag toch aannemen dat het een redelijk groot bedrijf is, dan is deze service toch wel erg slecht.
Bijna een maand hoor ik niets dan op 12 juni : " Wij kunnen helaas niet terug vinden of u reeds reactie op uw mail heeft ontvangen, indien wij iets voor u moeten nakijken of regelen horen we dit graag van u " grrrrr....
Ik mail direct terug met opnieuw het hele verhaal dat ik op 14 april een bestelling heb geplaatst enz..
Op 21 juni krijg ik dan antwoord, ze vinden het heel vervelend maar de bestelde edities zijn niet meer op voorraad en als ik mijn geld terug wil dan graag bankgegevens. Die heb ik dus direct doorgegeven en nu maar afwachten of ze dat daadwerkelijk zullen doen. Het gaat natuurlijk maar om een klein bedrag maar de teleurstelling is veel groter!!!
Heeft iemand een soort gelijke ervaring met Denksport.nl. In veel winkels zie je Denksportpuzzels liggen, ik mag toch aannemen dat het een redelijk groot bedrijf is, dan is deze service toch wel erg slecht.