Swiss Sence
Geplaatst: 29 jun 2017 15:19
8 jaar geleden kochten wij een boxspring bij Swiss Sence. Vanaf dag 1 hadden wij klachten dat wij, of beiden naar het midden van het bed zakten, of er bijna uitvielen. Na een klacht zijn de matrassen vervangen, wat helaas geen oplossing bood. Wij bleven klagen, waarna Swiss Sence ons een bezoek bracht.
Na dat bezoek werd onze klacht ongegrond verklaard en werd het dossier gesloten. Zeer tegen onze wil in.
Wij bleven namelijk last houden van deze klacht. Na een ziekbed, wat wij onlangs meemaakten, waardoor de matrassen op een andere bedbodem werden geplaatst, was deze klacht tot onze verrassing weg.
Het probleem blijkt dus te zitten in de bedbodem van deze boxspring.
Wij wederom naar Swiss Sence. De verkoper in de winkel adviseerde ons contact op te nemen met de directie. Zo gezegd, zo gedaan.
Dat eindigde helaas in een grote teleurstelling. Ten eerste kwam er helemaal geen reactie. Na een twitterbericht nam toch iemand moeite om te reageren. Echter na een korte periode........wederom stilzwijgen.
Nogmaals een twitterbericht, en ja hoor.......toch weer een reactie.
Alle moeite is Swiss Sence te veel! Ze geven eerst aan het te willen beoordelen, na een aantal mailwisselingen komt het erop neer dat ze je verwijzen naar hun vestiging om een nieuw bed te kopen.
We hadden verwacht een goed bed te kopen, hebben er goed geld voor uitgetrokken en zijn vanaf de 1e dag teleurgesteld geweest.
Wat bij ons helemaal de deur dicht deed, was de reactie van de klantenservice. Hoe bedoelt u: service??
Wij willen Swiss Sence nomineren voor een heeeeel koude douche!
met vriendelijke groet,
WS en T van der Heijde
Aalsmeer
Na dat bezoek werd onze klacht ongegrond verklaard en werd het dossier gesloten. Zeer tegen onze wil in.
Wij bleven namelijk last houden van deze klacht. Na een ziekbed, wat wij onlangs meemaakten, waardoor de matrassen op een andere bedbodem werden geplaatst, was deze klacht tot onze verrassing weg.
Het probleem blijkt dus te zitten in de bedbodem van deze boxspring.
Wij wederom naar Swiss Sence. De verkoper in de winkel adviseerde ons contact op te nemen met de directie. Zo gezegd, zo gedaan.
Dat eindigde helaas in een grote teleurstelling. Ten eerste kwam er helemaal geen reactie. Na een twitterbericht nam toch iemand moeite om te reageren. Echter na een korte periode........wederom stilzwijgen.
Nogmaals een twitterbericht, en ja hoor.......toch weer een reactie.
Alle moeite is Swiss Sence te veel! Ze geven eerst aan het te willen beoordelen, na een aantal mailwisselingen komt het erop neer dat ze je verwijzen naar hun vestiging om een nieuw bed te kopen.
We hadden verwacht een goed bed te kopen, hebben er goed geld voor uitgetrokken en zijn vanaf de 1e dag teleurgesteld geweest.
Wat bij ons helemaal de deur dicht deed, was de reactie van de klantenservice. Hoe bedoelt u: service??
Wij willen Swiss Sence nomineren voor een heeeeel koude douche!
met vriendelijke groet,
WS en T van der Heijde
Aalsmeer