Klacht over verzilveren bon Groupon
Geplaatst: 29 jun 2017 20:09
Ik ben helemaal klaar met Groupon...
Het begon toen ik een tijdje geleden een bon kocht voor een Italiaans restaurant. We hadden de aankoop gedaan en binnen een week of twee een afspraak gemaakt bij het desbetreffende restaurant. De dag ervoor hadden we gebeld met het restaurant (ruim 24 uur vantevoren) dat we niet konden omdat ons dochtertje ziek was. Dat was allemaal geen probleem en moesten maar bellen als het weer wat beter ging. Ook hadden we er duidelijk bij gezegd dat het om een groupon ging.
Een paar weken later schrok ik toen ik in mijn groupon account keek, ik zag namelijk dat de bon op verzilverd stond. Wij hebben toen via email contact gehad met het restaurant en die gaven ons aan om contact op te nemen met groupon. Wij hebben daarop contact gehad met groupon en die gaven ons weer aan dat we bewijs moesten hebben van het restaurant.
Uitermate gefrustreerd hebben we toen verzocht om een email van het restaurant er kwam in de email duidelijk naar voren dat we het geannuleerd hadden maar volgens groupon was dit onvoldoende bewijs maar bij wijze van coulance gaven ze ons het bedrag terug in credits. De groupon opnieuw geldig maken kon niet omdat die inmiddels al verzilverd was zeiden ze... Ook niet toen wij aangaven dat we nou juist in dat restaurant wilden eten...
Behoorlijk gefrustreerd hebben we uiteindelijk de credits gebruikt om met bijbetaling een refurbished Samsung S4 te kopen.
Na 2 weken ontvingen we het toestel maar na een week of twee begon het toestel spontaan uit te vallen. Wij daarop contact gehad met groupon die verwezen ons naar de leverancier (volgens mij is het wettelijk vastgesteld dat het de verantwoording is van groupon en niet van 1 of andere leverancier van hun). Maar wij hebben uiteindelijk per email contact gezocht met de leverancier.
Na 3 dagen niks te horen hebben gekregen hebben we opnieuw contact gehad met de chat van groupon ook met het verhaal dat het hun verantwoording was en niet die van 1 of andere leverancier waar wij maar weer contact moesten zoeken.
De persoon ging het uitzoeken en kwam erop terug.
Afgelopen zaterdag kreeg ik opeens een email van groupon dat de leveranicer contact met mij had gezocht via mijn emailadres en het verzoek of ik in de inbox/spam enz wou kijken. Ik heb alles nagepluist maar had niks.
Afgelopen maandag daarop weer contact gehad met de chat van ze. Die vertelde mij doodleuk dat ik ze maar een email moest sturen met het probleem. Dus ik had daarop gezegd dat ik dat niet ging doen en het verhaal wat er tot nu toe allemaal was voorgevallen. Daarna verbrak de chat (ik had het idee dat het bewust gebeurde maar kan dat natuurlijk nergens aantonen). Ook in de chat wat je als kopie krijgt naar je email zie je dat die opeens stopt.
De dag erna heb ik gebeld en ze gingen het weer uitzoeken. Vandaag kreeg ik een email van groupon dat ze er nog mee bezig zijn en dat ze nog steeds geen oplossing hebben.
Ik zit nu ruim twee weken met een telefoon die om de haverklap uitvalt, heb mijn oude telefoon inmiddels verkocht en voor deze nieuwe al een hoesje en al gekocht. Ik wil gewoon een werkende telefoon en dat het opgelost wordt.
Als dit allemaal is afgelopen gooi ik gelijk mijn account van groupon dicht en doe nooit meer zaken met ze.
Het begon toen ik een tijdje geleden een bon kocht voor een Italiaans restaurant. We hadden de aankoop gedaan en binnen een week of twee een afspraak gemaakt bij het desbetreffende restaurant. De dag ervoor hadden we gebeld met het restaurant (ruim 24 uur vantevoren) dat we niet konden omdat ons dochtertje ziek was. Dat was allemaal geen probleem en moesten maar bellen als het weer wat beter ging. Ook hadden we er duidelijk bij gezegd dat het om een groupon ging.
Een paar weken later schrok ik toen ik in mijn groupon account keek, ik zag namelijk dat de bon op verzilverd stond. Wij hebben toen via email contact gehad met het restaurant en die gaven ons aan om contact op te nemen met groupon. Wij hebben daarop contact gehad met groupon en die gaven ons weer aan dat we bewijs moesten hebben van het restaurant.
Uitermate gefrustreerd hebben we toen verzocht om een email van het restaurant er kwam in de email duidelijk naar voren dat we het geannuleerd hadden maar volgens groupon was dit onvoldoende bewijs maar bij wijze van coulance gaven ze ons het bedrag terug in credits. De groupon opnieuw geldig maken kon niet omdat die inmiddels al verzilverd was zeiden ze... Ook niet toen wij aangaven dat we nou juist in dat restaurant wilden eten...
Behoorlijk gefrustreerd hebben we uiteindelijk de credits gebruikt om met bijbetaling een refurbished Samsung S4 te kopen.
Na 2 weken ontvingen we het toestel maar na een week of twee begon het toestel spontaan uit te vallen. Wij daarop contact gehad met groupon die verwezen ons naar de leverancier (volgens mij is het wettelijk vastgesteld dat het de verantwoording is van groupon en niet van 1 of andere leverancier van hun). Maar wij hebben uiteindelijk per email contact gezocht met de leverancier.
Na 3 dagen niks te horen hebben gekregen hebben we opnieuw contact gehad met de chat van groupon ook met het verhaal dat het hun verantwoording was en niet die van 1 of andere leverancier waar wij maar weer contact moesten zoeken.
De persoon ging het uitzoeken en kwam erop terug.
Afgelopen zaterdag kreeg ik opeens een email van groupon dat de leveranicer contact met mij had gezocht via mijn emailadres en het verzoek of ik in de inbox/spam enz wou kijken. Ik heb alles nagepluist maar had niks.
Afgelopen maandag daarop weer contact gehad met de chat van ze. Die vertelde mij doodleuk dat ik ze maar een email moest sturen met het probleem. Dus ik had daarop gezegd dat ik dat niet ging doen en het verhaal wat er tot nu toe allemaal was voorgevallen. Daarna verbrak de chat (ik had het idee dat het bewust gebeurde maar kan dat natuurlijk nergens aantonen). Ook in de chat wat je als kopie krijgt naar je email zie je dat die opeens stopt.
De dag erna heb ik gebeld en ze gingen het weer uitzoeken. Vandaag kreeg ik een email van groupon dat ze er nog mee bezig zijn en dat ze nog steeds geen oplossing hebben.
Ik zit nu ruim twee weken met een telefoon die om de haverklap uitvalt, heb mijn oude telefoon inmiddels verkocht en voor deze nieuwe al een hoesje en al gekocht. Ik wil gewoon een werkende telefoon en dat het opgelost wordt.
Als dit allemaal is afgelopen gooi ik gelijk mijn account van groupon dicht en doe nooit meer zaken met ze.