LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sarenza-bestelling: geld kwijt, geen schoenen, geen reactie
-
Sarenza-bestelling: geld kwijt, geen schoenen, geen reactie
Zijn er mensen die t zelfde is overkomen als ik. Schoenen besteld bij Sarenza, deze zijn aangeboden via DHL toen wij niet thuis waren, volgende dag zouden ze bezorgd worden, geen DHL, na veelvuldig contact met Sarenza en DHL helaas geen enkele reactie. Resultaat: geen schoenen en geld kwijt. Hoe pak ik het aan om mijn geld terug te krijgen.
-
Re: Sarenza-bestelling: geld kwijt, geen schoenen, geen reactie
Welke periode zit er tussen dat het voor de tweede keer bezorgd zou worden en het contact met Sarenza? Na de tweede keer krijgt u normaal een afhaalbericht. Het pakket blijft dan een week bij DHL liggen waarna deze terug gestuurd zal worden.TheadeRuiter-Ottink schreef:Zijn er mensen die t zelfde is overkomen als ik. Schoenen besteld bij Sarenza, deze zijn aangeboden via DHL toen wij niet thuis waren, volgende dag zouden ze bezorgd worden, geen DHL, na veelvuldig contact met Sarenza en DHL helaas geen enkele reactie. Resultaat: geen schoenen en geld kwijt. Hoe pak ik het aan om mijn geld terug te krijgen.
Wat geeft de track en trace aan? Om nu al te spreken dat u zowel het geld als de schoenen kwijt bent is wel erg vroeg nog.
-
Via track en Tracé kwam ik er achter dat er een calamiteit was ontstaan en dat ik mij in verbinding moest stellen met de verzender, Sarenza in dit geval. Dit heb ik toen meteen gedaan, echter na 4 x een half uur in de wacht en 5 x gemaild te hebben met,Sarenza zonder enige reactie heb ik ook contact gezocht (via de mail) met DHL. Nav mijn gestuurde mail aan DHL heb ik helaas nooit een reactie gehad. Dat was binnen n week nadat DHL voor de 2e keer pakket zou bezorgen maarvdat wij niemand hebben gezien. (Zeg maar in de week na 12 juni).
Voor de goede orde; een afhaalbericht heb ik nooit ontvangen.
-
DHL kan ook niets voor u doen, u bent geen opdrachtgever. Wat u nu het beste kunt doen is een aangetekend schrijven sturen met een kopie van de calamiteit van DHL en per ommegaande de bestelling annuleren. Sarenza is verantwoordelijk tot het moment dat u getekend heeft voor ontvangst. U heeft niet getekend, dus Sarenza moet of opnieuw verzenden, of geld terug betalen. Als je dit aangetekend doet heb je bewijs om later verdere stappen te ondernemen.TheadeRuiter-Ottink schreef:Via track en Tracé kwam ik er achter dat er een calamiteit was ontstaan en dat ik mij in verbinding moest stellen met de verzender, Sarenza in dit geval. Dit heb ik toen meteen gedaan, echter na 4 x een half uur in de wacht en 5 x gemaild te hebben met,Sarenza zonder enige reactie heb ik ook contact gezocht (via de mail) met DHL. Nav mijn gestuurde mail aan DHL heb ik helaas nooit een reactie gehad. Dat was binnen n week nadat DHL voor de 2e keer pakket zou bezorgen maarvdat wij niemand hebben gezien. (Zeg maar in de week na 12 juni).
-
Hartelijk dank voor uw duidelijke reactie.