Oostappen zilverstrand
Geplaatst: 03 jul 2017 21:20
We hadden van af 1 mei t/m 5mei een vakantie geboekt bij het zilverstrand. Rechtstreeks via oostappen geboekt en volle pond betaald zou je denken dat service en huisje in oorde moeten zijn.
Vanaf eerste uur dat we daar aan kwamen begonnen de klachten. Kregen een probleem huisje wat een medewerker zelf bevestigd heeft.
Elke keer hadden we geen warm water dan waren het de kookpitten die het niet deden wc lekte huisje was goor en niet compleet.
En het ergste we kregen een kapotte thee pot waar ik min hand aan heb gesneden en diepe snee wond had en litteken aan over heb gehouden.
Dien je klacht in wordt je gewoon niet serieus genomen. Er wordt niet eens gekeken naar de klacht.
En bel je beloven ze je terug te bellen ook niet.
Zwembad was een kindje bijna verdronken die niet kon zwemmen en badmeesters hadden gewoon niks in de gaten. Was een midweekje vol stress. Mijn hand moest 3 dagen in verband mocht niet nat gemaakt worden nou koken en zwemmen met kinderen zat er niet in. Vakantie van kinderen werd verpest hebben alleen maar meer kosten moeten maken omdat ik niks kon met een hand.
Kom je bij de bali zegt medewerker ik geef het door aan hoofdkantoor en vervolgens wordt er tegen mij gezegd u heeft een kop koffie gehad gratis ter compensatie nou sorry kop koffie die koop ik zelf heb niet 280voor midweekje betaald om thuis te zitten en niks kunnen doen. En als ik ze bel is is het sorry mevrouw zaak s afgehandeld. En nu zoek ik iets waar ik de klacht weer i kan dienen want oostappen zelf doet niks.
Vanaf eerste uur dat we daar aan kwamen begonnen de klachten. Kregen een probleem huisje wat een medewerker zelf bevestigd heeft.
Elke keer hadden we geen warm water dan waren het de kookpitten die het niet deden wc lekte huisje was goor en niet compleet.
En het ergste we kregen een kapotte thee pot waar ik min hand aan heb gesneden en diepe snee wond had en litteken aan over heb gehouden.
Dien je klacht in wordt je gewoon niet serieus genomen. Er wordt niet eens gekeken naar de klacht.
En bel je beloven ze je terug te bellen ook niet.
Zwembad was een kindje bijna verdronken die niet kon zwemmen en badmeesters hadden gewoon niks in de gaten. Was een midweekje vol stress. Mijn hand moest 3 dagen in verband mocht niet nat gemaakt worden nou koken en zwemmen met kinderen zat er niet in. Vakantie van kinderen werd verpest hebben alleen maar meer kosten moeten maken omdat ik niks kon met een hand.
Kom je bij de bali zegt medewerker ik geef het door aan hoofdkantoor en vervolgens wordt er tegen mij gezegd u heeft een kop koffie gehad gratis ter compensatie nou sorry kop koffie die koop ik zelf heb niet 280voor midweekje betaald om thuis te zitten en niks kunnen doen. En als ik ze bel is is het sorry mevrouw zaak s afgehandeld. En nu zoek ik iets waar ik de klacht weer i kan dienen want oostappen zelf doet niks.