Ervaring met Bespaarstore
Geplaatst: 06 jul 2017 10:30
Maandag 3 juli ben ik telefonische benaderd door een medewerker van Bespaarstore betreffende mijn internet-/telefoon- en televisieaansluiting.
Deze organisatie zou samenwerken met:
Ziggo,T-Mobile,KPN,Online,Telfort,XS4ALL,Caiway,Stipte,Tele2 en Fiber.
Na enige vragen vertelde zij mij dat ik voor de zelfde diensten voordeliger uit was bij KPN dan bij ZIGGO.
Zij beloofde mij geheel vrijblijvend een mail met alle informatie over de diensten te sturen.
Waar na ik altijd nog bellen voor overige informatie en kon opzeggen.
De zelfde dag nog kreeg ik een mail met een orderbevestiging zonder eerst gedetailleerde informatie over de diensten te hebben ontvangen.
Deze mail was verzonden met een noreply account. Een telefoonnummer werd er ook niet vermeld.
Op internet vond ik een E-mail adres: Klantenservice Bespaarstore [[email protected]].
Ik heb de zelfde dag nog een annulering verzoek naar dit adres verzonden.
Woensdag 5 juli kreeg ik een mail van KPN met een bevestiging van mijn bestelling en van ZIGGO betreffende de opzegging.
Deze transactie heb ik inmiddels geannuleerd. Dit omdat de mij door Bespaarstore aangeboden diensten van KPN niet overeenkomen met mijn huidige van ZIGGO.
Tot op heden heb ik niets meer van Bespaarstore zelf ontvangen.
Voortvarend zijn ze wel!!
Deze organisatie zou samenwerken met:
Ziggo,T-Mobile,KPN,Online,Telfort,XS4ALL,Caiway,Stipte,Tele2 en Fiber.
Na enige vragen vertelde zij mij dat ik voor de zelfde diensten voordeliger uit was bij KPN dan bij ZIGGO.
Zij beloofde mij geheel vrijblijvend een mail met alle informatie over de diensten te sturen.
Waar na ik altijd nog bellen voor overige informatie en kon opzeggen.
De zelfde dag nog kreeg ik een mail met een orderbevestiging zonder eerst gedetailleerde informatie over de diensten te hebben ontvangen.
Deze mail was verzonden met een noreply account. Een telefoonnummer werd er ook niet vermeld.
Op internet vond ik een E-mail adres: Klantenservice Bespaarstore [[email protected]].
Ik heb de zelfde dag nog een annulering verzoek naar dit adres verzonden.
Woensdag 5 juli kreeg ik een mail van KPN met een bevestiging van mijn bestelling en van ZIGGO betreffende de opzegging.
Deze transactie heb ik inmiddels geannuleerd. Dit omdat de mij door Bespaarstore aangeboden diensten van KPN niet overeenkomen met mijn huidige van ZIGGO.
Tot op heden heb ik niets meer van Bespaarstore zelf ontvangen.
Voortvarend zijn ze wel!!