Fastmediaz en Gamezjet
Geplaatst: 07 jul 2017 23:57
Beste forumgebruikers/Beste Radar,
Twee weken geleden deed ineens onze TV het niet (althans het digitale kastje van de KPN) Net op het moment toen de Grand Prix zou beginnen. Ik ben toen heel snel gaan zoeken waar we online zouden kunnen kijken op de laptop. Kwam uit bij Fastmediaz. Hier kon je je gratis registreren. (niet aanmelden maar registreren) Dom maar dat heb ik snel gedaan en bedacht me later dat dit niet zo handig zou zijn en heb de site verlaten. Nu werd er van de week € 45 afgeschreven van mijn credit card.
Even later schreef gamezjet € 35 af. Van dit bedrijf heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Horen ze bij Fastmediaz??? Ik ben dus gaan bellen met de credit card services van ABN AMRO Bank (ICS) en die gaven aan dat ik wel ergens een vinkje gezet zou hebben. Dat ik snel moest opzeggen en dat mailtje zou dan voldoende zijn op toekomstige bedragen terug te halen. Echter de reeds afgeschreven bedragen zouden voor mijn rekening komen. Ik gaf aan dat ik werkelijk nog nooit gehoord had van Gamezjet, dus dat bedrag zouden ze terug storten maar kunnen ze geen verhaal houden dan wort het toch weer afgeschreven. Op mijn dringende verzoek ook het andere geld terug geboekt, maar goed wijzen de bedrijven het af dan moet ik gewoon weer betalen. Beide bedrijven gemaild vandaag en beide geven nagenoeg het zelfde antwoord. U heeft een proefperiode gehad van 5 dagen en daarna zit u er aan vast. Nog steeds geen idee wie Gamezjet is????? Horen ze bij Fastmediaz?
Als ik de bedrijven google lees ik niet veel goeds, maar ICS kan niets voor mij betekenen geven ze aan. Waar ik me over verbaas is dat we dit ook een keer hebben meegemaakt op het mobiele abonnement bij de KPN op naam van mijn dochter. Dit gaven direct aan, dat je misleid wordt met vinkjes die aanstaan (wat je haast niet ziet) en die halen het geld dat succesvol terug. Waarom kan ICS niet doen wat een KPN wel kan. Iedereen snapt dat dit riekt naar misleiding. Ik ben € 80 lichter maar heb geen diensten gehad, wil ook geen diensten en zou werkelijk niet weten wie Gamezjet is. Evt abonnemten stop gezet bij de bedrijven waarvan bevestiging ontvangen vandaag dat het stopt
Ik begrijp het verschil met KPN werkelijk niet......... Ook hier gaat het om crimineel/bewust misleidend gedrag.
Wie heeft ervaring?
Wie herkent dit?
Kan ik er nog meer aan doen?
Hartelijke groet,
MBZ
Twee weken geleden deed ineens onze TV het niet (althans het digitale kastje van de KPN) Net op het moment toen de Grand Prix zou beginnen. Ik ben toen heel snel gaan zoeken waar we online zouden kunnen kijken op de laptop. Kwam uit bij Fastmediaz. Hier kon je je gratis registreren. (niet aanmelden maar registreren) Dom maar dat heb ik snel gedaan en bedacht me later dat dit niet zo handig zou zijn en heb de site verlaten. Nu werd er van de week € 45 afgeschreven van mijn credit card.
Even later schreef gamezjet € 35 af. Van dit bedrijf heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Horen ze bij Fastmediaz??? Ik ben dus gaan bellen met de credit card services van ABN AMRO Bank (ICS) en die gaven aan dat ik wel ergens een vinkje gezet zou hebben. Dat ik snel moest opzeggen en dat mailtje zou dan voldoende zijn op toekomstige bedragen terug te halen. Echter de reeds afgeschreven bedragen zouden voor mijn rekening komen. Ik gaf aan dat ik werkelijk nog nooit gehoord had van Gamezjet, dus dat bedrag zouden ze terug storten maar kunnen ze geen verhaal houden dan wort het toch weer afgeschreven. Op mijn dringende verzoek ook het andere geld terug geboekt, maar goed wijzen de bedrijven het af dan moet ik gewoon weer betalen. Beide bedrijven gemaild vandaag en beide geven nagenoeg het zelfde antwoord. U heeft een proefperiode gehad van 5 dagen en daarna zit u er aan vast. Nog steeds geen idee wie Gamezjet is????? Horen ze bij Fastmediaz?
Als ik de bedrijven google lees ik niet veel goeds, maar ICS kan niets voor mij betekenen geven ze aan. Waar ik me over verbaas is dat we dit ook een keer hebben meegemaakt op het mobiele abonnement bij de KPN op naam van mijn dochter. Dit gaven direct aan, dat je misleid wordt met vinkjes die aanstaan (wat je haast niet ziet) en die halen het geld dat succesvol terug. Waarom kan ICS niet doen wat een KPN wel kan. Iedereen snapt dat dit riekt naar misleiding. Ik ben € 80 lichter maar heb geen diensten gehad, wil ook geen diensten en zou werkelijk niet weten wie Gamezjet is. Evt abonnemten stop gezet bij de bedrijven waarvan bevestiging ontvangen vandaag dat het stopt
Ik begrijp het verschil met KPN werkelijk niet......... Ook hier gaat het om crimineel/bewust misleidend gedrag.
Wie heeft ervaring?
Wie herkent dit?
Kan ik er nog meer aan doen?
Hartelijke groet,
MBZ