't Goeie huys komt onderhoudsplicht niet na
Geplaatst: 10 jul 2017 18:13
Vriendelijke lezer,
Middels deze post willen de bewoners aan de Lange Hilleweg te Rotterdam hun ongenoegen uitten over de ondermaatse dienstverlening van de verhuurder/ makelaar 't Goeie Huys. Het onderstaande is het gevolg van jarenlange ontevredenheid over de manier, waarop het bedrijf zich gedraagt naar haar huurders.
In eerste instantie dacht ik dat het aan mij lag en dat ik wellicht te veel klaagde. Echter na wat rondvraag bij de buren zijn we erachter gekomen dat wij met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten.
Wat is er aan de hand?
Om te beginnen komt de huiseigenaar zijn plicht niet na bij het voorzien van onderhoud aan de woningen. Niet werkende C.V. ketels, 30 jaar oude keukens, kapotte riolering, verrotte ramen en gebarsten wc's zijn slechts een tal van voorbeelden die 't Goeie Huys nalaat op te lossen.
De bewoners hebben meerdere malen geprobeerd dit aan te kaarten. Echter resulteert dit tot gering succes. Als reactie krijgt men losse beloftes, tijdelijke oplossingen of het antwoord dat dit voor rekening is van de bewoner. Ben je niet tevreden over het appartement? Dan heb je alle vrijheid om iets anders te zoeken. Is ook een antwoord die je kunt verwachten.
Mocht je in zee gaan met 't Goeie Huys, wees dan gewaarschuwd voor de onprofessionele en nalatige manier van handelen.
Groeten,
Bewoners die het zat zijn!
p.s. Wij zijn ook een blog gestart waar we alle klachten verzamelen.
https://goeiehuys.blogspot.nl/2017/07/t ... ijden.html
Middels deze post willen de bewoners aan de Lange Hilleweg te Rotterdam hun ongenoegen uitten over de ondermaatse dienstverlening van de verhuurder/ makelaar 't Goeie Huys. Het onderstaande is het gevolg van jarenlange ontevredenheid over de manier, waarop het bedrijf zich gedraagt naar haar huurders.
In eerste instantie dacht ik dat het aan mij lag en dat ik wellicht te veel klaagde. Echter na wat rondvraag bij de buren zijn we erachter gekomen dat wij met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten.
Wat is er aan de hand?
Om te beginnen komt de huiseigenaar zijn plicht niet na bij het voorzien van onderhoud aan de woningen. Niet werkende C.V. ketels, 30 jaar oude keukens, kapotte riolering, verrotte ramen en gebarsten wc's zijn slechts een tal van voorbeelden die 't Goeie Huys nalaat op te lossen.
De bewoners hebben meerdere malen geprobeerd dit aan te kaarten. Echter resulteert dit tot gering succes. Als reactie krijgt men losse beloftes, tijdelijke oplossingen of het antwoord dat dit voor rekening is van de bewoner. Ben je niet tevreden over het appartement? Dan heb je alle vrijheid om iets anders te zoeken. Is ook een antwoord die je kunt verwachten.
Mocht je in zee gaan met 't Goeie Huys, wees dan gewaarschuwd voor de onprofessionele en nalatige manier van handelen.
Groeten,
Bewoners die het zat zijn!
p.s. Wij zijn ook een blog gestart waar we alle klachten verzamelen.
https://goeiehuys.blogspot.nl/2017/07/t ... ijden.html