LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phillips product retour verzonden, geen geld terug ontvangen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
paramaribo

Phillips product retour verzonden, geen geld terug ontvangen

Ongelezen bericht door paramaribo »

Ik heb in mei 2017 via internet een epileer apparaat besteld bij Phillips. Het apparaat heb ik weer binnen een week, op 22 mei retour verzonden. Ik probeer sindsdien mijn betaald bedrag terug te ontvangen. Ik heb verscheidene keren gebeld naar hun kantoor in Amsterdam, elke keer wordt er gezegd dat ze mijn bedrag binnen een week terug zullen storten. Ik heb ook een email gestuurd, maar hierop heb ik ook geen reactie ontvangen.
Helaas heb ik mijn geld nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

kokka

Re: Phillips product retour verzonden, geen geld terug ontvangen

Ongelezen bericht door kokka »

Je kan er een incassobureau op zetten. Je kan een advocaat erop af sturen. Klacht schrijven op klachtencompas. Je verhaal doen op een openbaar forum. Aangetekend in gebreke stellen is een goed begin

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Is het een Philips winkel of Philips product elders gekocht?

Stuurde je het wel naar goede retour adres, vaak vind je dat op website en retour afz.. is vaak verkeerde locatie.
Vele webshops zoals ik er ook enkele had versturen rechtstreeks van importeur of distributeur naar klant en retour moet toch echt naar mijn vestiging
want waar het vandaan kwam is verkeerde....

Dus kijk eens of je het juiste retour adres had en soms moet je bon of code op het pakket zetten voor traceren pakje.
Ik kreeg er helaas vele honderden retour en ik ga echt niet alles uitzoeken als die te printen bon er niet op zat.

In mijn winkel kreeg je papier, A6 formaat die met adres en scan code moest plakken.
Ook de afzender dus jou adres en bestel gegevens zijn dan bekend.....
Zonder deze is het vooral als je weet dat je meer dan 100 per dag kreeg en soms tot 1 maand later zowel garantie als gewone retouren....
Dan zoek je je suf.

paramaribo

Het is een Phillips online winkel en een Phillips product. Phillips medewerkers hebben mij te kennen gegeven dat het product al retour is ontvangen.

paramaribo

Dit artikel was niet in gesealde binnenverpakking.

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

paramaribo schreef:Dit artikel was niet in gesealde binnenverpakking.
Het zat niet in de gesealde binnen verpakking toen u het kreeg of u heeft het geopend gebruikt en toen retour gestuurd?

Gesloten