LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NLE onbeperkt buitenland bundel is niet onbeperkt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
barrowe

NLE onbeperkt buitenland bundel is niet onbeperkt

Ongelezen bericht door barrowe »

Beste lezers,

Op 13/7 /2017 heb ik een mail ontvangen van NLE met de melding "bundel Bellen Onbeperkt Buitenland uitgezet " tot de volgende factuur.
Dit is volgens de voorwaardens van artikel 15.5 en 15.13 van NLE . Bij NLE wordt bij het gebruik van de bundel uitgegaan van een normaal gebruik.
Dat is tot maximaal 5 maal het gemiddelde, maar ik heb deze maand erg veel hebt gebeld binnen deze bundel en heb maximum overschreden.

Deze bundel is door mij aangeschaft juist om onbeperkt te bellen naar het buitenland (zo de titel ook van de bundelpakket).
Bij aanschaf van dit pakket is mij nooit verteld dat er restricties zijn , vandaar de aanschaf. Na meer dan een jaar is dit wordt ik hiermee geconfronteerd.

Is dit geen bedrog /misleid ?

NeoDutchio

Re: NLE onbeperkt buitenland bundel is niet onbeperkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Deze restrictie is ingevoerd toen de roamingkosten zijn afgeschaft. Hier heeft u informatie over ontvangen en op dat moment had u uw contract kunnen ontbinden. Soortgelijke vragen zijn al meer gestelt hier.

Dieke83

Re: NLE onbeperkt buitenland bundel is niet onbeperkt

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Gesloten