LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile onbeperkt: aparte bundel nodig in het buitenland?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dannie123!.

T-Mobile onbeperkt: aparte bundel nodig in het buitenland?

Ongelezen bericht door Dannie123!. »

Ik heb bij t mobile een onbeperkt internetabonnement. Dit is een goedkoop abonnement en er staat ook vermeld dat ik 64kb heb waardoor "surfen" niet echt mogelijk is maar dat is voor mij geen probleem. Het is eigenlijk alleen van belang dat ik onbeperkt kan whatsappen. Nu was ik 2 weken geleden in België en ik kon niet whatsappen. Ik dacht dat dat mogelijk moest zijn ivm de nieuwe wetgeving. Reeds via fb contact gehad met t mobile en hun zeggen dat ik -om te internetten/whatsappen in het buitenland een (extra) bundel moet aanschaffen. Wellicht begrijp ik het niet goed, maar waarom zou ik een bundel moeten aanschaffen als ik onbeperkt heb. Nogmaals: het gaat alleen om het sturen van een Whatsappje, ik begrijp echt dat ik niet op fb kan etc.

Kan iemand het mij uitleggen?

NeoDutchio

Re: T-Mobile onbeperkt: aparte bundel nodig in het buitenland?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dannie123!. schreef:Ik heb bij t mobile een onbeperkt internetabonnement. Dit is een goedkoop abonnement en er staat ook vermeld dat ik 64kb heb waardoor "surfen" niet echt mogelijk is maar dat is voor mij geen probleem. Het is eigenlijk alleen van belang dat ik onbeperkt kan whatsappen. Nu was ik 2 weken geleden in België en ik kon niet whatsappen. Ik dacht dat dat mogelijk moest zijn ivm de nieuwe wetgeving. Reeds via fb contact gehad met t mobile en hun zeggen dat ik -om te internetten/whatsappen in het buitenland een (extra) bundel moet aanschaffen. Wellicht begrijp ik het niet goed, maar waarom zou ik een bundel moeten aanschaffen als ik onbeperkt heb. Nogmaals: het gaat alleen om het sturen van een Whatsappje, ik begrijp echt dat ik niet op fb kan etc.

Wat gaf T-mobile aan waarom u een extra bundel moet hebben?

Dannie123!.

Als je een internet bundel binnen Nederland hebt, kun je daar inderdaad gebruik van maken in de E.U. Je hebt alleen de standaard snelheid binnen Nederland wat in je start abonnement verwerkt is, dus kun je deze niet in de E.U gebruiken ben ik bang. Zie voor voorwaarden ook https://www.t-mobile.nl/eu-regulering-nw. Laat je me weten als je nog andere vragen voor me hebt?

Groetjes,

Deanga

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Dannie123!. schreef:Ik heb bij t mobile een onbeperkt internetabonnement. Dit is een goedkoop abonnement en er staat ook vermeld dat ik 64kb heb waardoor "surfen" niet echt mogelijk is maar dat is voor mij geen probleem. Het is eigenlijk alleen van belang dat ik onbeperkt kan whatsappen. Nu was ik 2 weken geleden in België en ik kon niet whatsappen. Ik dacht dat dat mogelijk moest zijn ivm de nieuwe wetgeving. Reeds via fb contact gehad met t mobile en hun zeggen dat ik -om te internetten/whatsappen in het buitenland een (extra) bundel moet aanschaffen. Wellicht begrijp ik het niet goed, maar waarom zou ik een bundel moeten aanschaffen als ik onbeperkt heb. Nogmaals: het gaat alleen om het sturen van een Whatsappje, ik begrijp echt dat ik niet op fb kan etc.

Wat eventueel zou kunnen is dat de roaming partner dit niet ondersteund. Een data-abonnement van 64kb klinkt behoorlijk oud en het zou kunnen dat het fout gaat zodra je gaat roamen.

Dannie123!.

Ja, renewouters: ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt. Onderstaand had ik net klaarstaan om te verzenden. (Overigens werkt dat "oude" voor mij prima - alleen nodig voor app)

Nogmaals geappt met t mobile: volgens mij iemand gevonden die het wel goed uitlegt.

Volgens de t mobile medewerker gebruikt men in t buitenland die lage snelheid (64kb) niet en heb ik daarom een bundel nodig. Puur om dus op t netwerk van de buitenlandse provider terecht te komen

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dannie123!. schreef:Ja, renewouters: ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt. Onderstaand had ik net klaarstaan om te verzenden. (Overigens werkt dat "oude" voor mij prima - alleen nodig voor app)

Nogmaals geappt met t mobile: volgens mij iemand gevonden die het wel goed uitlegt.

Volgens de t mobile medewerker gebruikt men in t buitenland die lage snelheid (64kb) niet en heb ik daarom een bundel nodig. Puur om dus op t netwerk van de buitenlandse provider terecht te komen
Was het sowieso niet verstandiger geweest om eerst bij T-mobile de vraag te stellen?

Gesloten