Meerdere problemen met Volkswagen Up
Geplaatst: 13 jul 2017 16:44
mijn eerste volkswagen up had een lekkage die ze niet gevonden kregen bij de dealer in Den-Bosch. Het bleek bij meerdere ups voor te komen. De nieuwe vanaf 2013 zou daar geen last meer van hebben. Dus weer een splinternieuwe aangeschaft. Helaas deze heeft hetzelfde euvel. In 2014 heeft hij 3 dagen bij de garage gestaan, weer niets gevonden.
In al de afgelopen jaren is er steeds dezelfde klacht gemeld bij garage van den Udenhout. Telkens hadden ze geen tijd om te kijken. Of weken later maar dan was het net weer droog. Toen we van vakantie thuis kwamen ruim een maand geleden stond de hele auto van binnen blank. De matten dreven in het water en over de stank zullen we het dan maar niet hebben. Weer naar de garage gebeld en weer hadden ze geen tijd, toch ben ik er boos langs gereden en toen kwam iemand van de balie even kijken, de monteurs wilde ook op hem verzoek niet komen kijken. Er werd gezegd met deze auto is echt niet meer te rijden. Ik kon hem 3 weken later wel komen brengen om na te kijken.
Aangezien dit een probleem is vanaf de aankoop vind ik het een fabrieksfout, alleen de garage denkt dat het iedere keer wel iets anders kan zijn. Nu gaven ze als reden dat het wel kan liggen aan dat het slot is opengebroken en het stuur er uit is gehaald. Dus na die onzin aangehoord te hebben besloot ik contact op te nemen met Volkswagen Nederland. Die vertikken het om contact op te nemen, verder dan een bevestigingsmail gaan ze niet. Dus maar weer zelf gebeld en toen kreeg ik als mededeling dat ik wel de ramen en het dak moet dicht doen als het regent. Voor de duidelijkheid de stoelen en zo zijn niet nat alleen de vloer en dan krijg je dus condens op de ramen. Ze zouden me weer terugbellen alleen weer hoor ik niets. Ik ben het zo beu. Is hier echt niets aan te doen?
Wie weet de oplossing. Ik weet dat er heel veel klachten zijn over het vocht in de Volkswagen Up. Kunnen we niet allemaal samen een klacht indienen, misschien dat er dan een antwoord komt.
In al de afgelopen jaren is er steeds dezelfde klacht gemeld bij garage van den Udenhout. Telkens hadden ze geen tijd om te kijken. Of weken later maar dan was het net weer droog. Toen we van vakantie thuis kwamen ruim een maand geleden stond de hele auto van binnen blank. De matten dreven in het water en over de stank zullen we het dan maar niet hebben. Weer naar de garage gebeld en weer hadden ze geen tijd, toch ben ik er boos langs gereden en toen kwam iemand van de balie even kijken, de monteurs wilde ook op hem verzoek niet komen kijken. Er werd gezegd met deze auto is echt niet meer te rijden. Ik kon hem 3 weken later wel komen brengen om na te kijken.
Aangezien dit een probleem is vanaf de aankoop vind ik het een fabrieksfout, alleen de garage denkt dat het iedere keer wel iets anders kan zijn. Nu gaven ze als reden dat het wel kan liggen aan dat het slot is opengebroken en het stuur er uit is gehaald. Dus na die onzin aangehoord te hebben besloot ik contact op te nemen met Volkswagen Nederland. Die vertikken het om contact op te nemen, verder dan een bevestigingsmail gaan ze niet. Dus maar weer zelf gebeld en toen kreeg ik als mededeling dat ik wel de ramen en het dak moet dicht doen als het regent. Voor de duidelijkheid de stoelen en zo zijn niet nat alleen de vloer en dan krijg je dus condens op de ramen. Ze zouden me weer terugbellen alleen weer hoor ik niets. Ik ben het zo beu. Is hier echt niets aan te doen?
Wie weet de oplossing. Ik weet dat er heel veel klachten zijn over het vocht in de Volkswagen Up. Kunnen we niet allemaal samen een klacht indienen, misschien dat er dan een antwoord komt.