Samsung Tablet Pro S
Geplaatst: 14 jul 2017 13:09
Hallo,
Samsung tablet heb ik vanaf 20 maart.
Klacht is regelmatig groen scherm bij opstarten.
21 Maart meteen voor garantie aan moeten melden ivm keyboard werkt niet, scherm had ik doorgegeven hebben ze niet verwerkt.
31 Maart terug van garantie, software update uitgevoerd. Toetsenbord verholpen, scherm niks mee gedaan.
10 April aangemeld voor garantie na meerdere gesprekken met Samsung.
25 April terug van garantie, Software update.. zelfde probleem.
1 Mei aangemeld voor garantie bij Larsa telecom,na meerdere gesprekken met Samsung.
19 Mei nog niks vernomen, bleken op onderdelen te wachten. Ongerepareerd retour genomen na aanraden van Samsung.
20 Mei naar Samsung_drmobile gestuurd voor garantie.
2 Juni Claim ingediend voor oplossing voor dit ondeugdelijk product.
7 Juni terug van garantie, moederbord vervangen. echter was dit ook niet de oplossing.
11 Juli Claim zou 10 werkdagen duren. echter is dit tot op heden nog geen oplossing en alleen maar uitstellen van een oplossing van Samsung hun kant.
13 Juli zelf met Samsung contact opgenomen, mail ontvangen einde van de dag:
Geachte heer Huijg,
U krijgt deze e-mail naar aanleiding van uw melding betreffende uw Windows Tablet.
Allereerst onze excuses voor het feit dat u even op een antwoord heeft moeten wachten. U heeft aangegeven dat na de laatste reparatie het euvel met uw scherm nog altijd niet is verholpen. We kunnen goed begrijpen dat dit onprettig is en we hebben dan ook gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.
Op dit moment is het zo dat we u enkel kunnen aanraden het toestel nog eenmaal ter reparatie aan te bieden. De reden hiervan is dat Samsung als fabrikant conform het consumentenrecht een reparatieverplichting heeft en deze natuurlijk ook nakomt. Enkel wanneer reparatie niet meer mogelijk is kunnen we overgaan tot een alternatieve oplossing. Op dit moment is dit nog niet aan de orde. Meer over het verschil tussen de fabrieksgarantie en de garantie die u vanuit de verkoper geniet kunt u via deze link nalezen.
We raden u dan ook aan om de tablet via deze link ter reparatie aan te melden. Deze zal dan worden opgehaald en bij u gerepareerd worden afgeleverd. Via deze weg zal de reparatie dan ook sneller verlopen dan wanneer dit via een servicepunt als tussenpersoon gaat. Mocht het toestel na de reparatie opnieuw dezelfde klachten vertonen dan raden we aan ons hier van op de hoogte te stellen. Als het euvel nadat er een onderdeel is vervangen ook deze keer niet is verholpen dan kunnen we zeker andere mogelijkheden exploreren.
We vetrouwen er op dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[naam verwijderd door moderatie]
Voice of Customer
Ik heb dit product nu 4 maanden!! zonder deze fatsoenlijk te hebben gebruikt, 4 maanden op GARANTIE zonder oplossing.
Weggegooid geld zal ik het maar noemen.
Wat kan ik hier nou mee doen?
Samsung tablet heb ik vanaf 20 maart.
Klacht is regelmatig groen scherm bij opstarten.
21 Maart meteen voor garantie aan moeten melden ivm keyboard werkt niet, scherm had ik doorgegeven hebben ze niet verwerkt.
31 Maart terug van garantie, software update uitgevoerd. Toetsenbord verholpen, scherm niks mee gedaan.
10 April aangemeld voor garantie na meerdere gesprekken met Samsung.
25 April terug van garantie, Software update.. zelfde probleem.
1 Mei aangemeld voor garantie bij Larsa telecom,na meerdere gesprekken met Samsung.
19 Mei nog niks vernomen, bleken op onderdelen te wachten. Ongerepareerd retour genomen na aanraden van Samsung.
20 Mei naar Samsung_drmobile gestuurd voor garantie.
2 Juni Claim ingediend voor oplossing voor dit ondeugdelijk product.
7 Juni terug van garantie, moederbord vervangen. echter was dit ook niet de oplossing.
11 Juli Claim zou 10 werkdagen duren. echter is dit tot op heden nog geen oplossing en alleen maar uitstellen van een oplossing van Samsung hun kant.
13 Juli zelf met Samsung contact opgenomen, mail ontvangen einde van de dag:
Geachte heer Huijg,
U krijgt deze e-mail naar aanleiding van uw melding betreffende uw Windows Tablet.
Allereerst onze excuses voor het feit dat u even op een antwoord heeft moeten wachten. U heeft aangegeven dat na de laatste reparatie het euvel met uw scherm nog altijd niet is verholpen. We kunnen goed begrijpen dat dit onprettig is en we hebben dan ook gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.
Op dit moment is het zo dat we u enkel kunnen aanraden het toestel nog eenmaal ter reparatie aan te bieden. De reden hiervan is dat Samsung als fabrikant conform het consumentenrecht een reparatieverplichting heeft en deze natuurlijk ook nakomt. Enkel wanneer reparatie niet meer mogelijk is kunnen we overgaan tot een alternatieve oplossing. Op dit moment is dit nog niet aan de orde. Meer over het verschil tussen de fabrieksgarantie en de garantie die u vanuit de verkoper geniet kunt u via deze link nalezen.
We raden u dan ook aan om de tablet via deze link ter reparatie aan te melden. Deze zal dan worden opgehaald en bij u gerepareerd worden afgeleverd. Via deze weg zal de reparatie dan ook sneller verlopen dan wanneer dit via een servicepunt als tussenpersoon gaat. Mocht het toestel na de reparatie opnieuw dezelfde klachten vertonen dan raden we aan ons hier van op de hoogte te stellen. Als het euvel nadat er een onderdeel is vervangen ook deze keer niet is verholpen dan kunnen we zeker andere mogelijkheden exploreren.
We vetrouwen er op dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[naam verwijderd door moderatie]
Voice of Customer
Ik heb dit product nu 4 maanden!! zonder deze fatsoenlijk te hebben gebruikt, 4 maanden op GARANTIE zonder oplossing.
Weggegooid geld zal ik het maar noemen.
Wat kan ik hier nou mee doen?