Pagina 1 van 1
energie bedrijf.com
Geplaatst: 24 mei 2004 11:20
door yoica1
vanmorgen bel ik het energiebedrijf.com met een vraag over een nota. na meerdere keren te hebben gehoord dat alle medewerkers in gesprek zijn krijg ik de melding dat ik mijn naam en adres op een antwoord apparaat kan inspreken maar tot mijn grote vebazing word het menu hiervan in het engels gesproken en aangezien ik geen engels spreek kom ik hier niet verder mee.
toch maar weer gebeld met een ander nummer maar daar wisten ze niet dat dit antwoord apparaat in het engels was en ook deze persoon kon niet anders zeggen "probeert u het later nog maar een keer " maar dit is natuurlijk geen oplossing .We zijn hier toch in nederland waar wij de nederlandse taal spreken? niet iedereen spreekt engels maar dat moet ook niet nodig zijn
v.g L.Molenaar 1741DE2
Re: energie bedrijf.com
Geplaatst: 17 jun 2004 04:47
door Bob Schurkjens
Ga niet in zee met dit bedrijf want verplichtingen en beloftes komen ze niet na. Het enige wat ze tot nu toe doen is stroom leveren en mij teveel laten betalen. Een eindafrekening over 2003 heb ik nooit ontvangen van Energiebedrijf.com hoewel ik er regelmatig om vraag. Inmiddels hebben ze ook het incassobureau Intrum Justitia ingeschakeld omdat ik nog een rekening zou hebben open staan van maar liefst 5 euro. Na veel gehakketak bekenden ze schuld: het was hun fout. Maar het teveel betaalde over 2003 terugbetalen? Forget it! Daar begint Energiebedrijf.com niet aan. Het gaat me niet zozeer om die paar tientjes die ik van ze tegoed maar hun aan minachting grenzende onverschillige bejegening. Let op: ben je klant van Energiebedrijf.com, zeg dan z.s.m. je contract schriftelijk op! Dit omdat anders je contract wéér voor 1 jaar stilzwijgend wordt verlengd. Dit geldt trouwens voor meer contracten van stroomleveranciers, ADSL-aanbieders etc.
Re: energie bedrijf.com
Geplaatst: 01 jul 2004 09:35
door Bennie-N
Energiebedrijf.com stinkt aan alle kanten.
Vanaf april 2003 ben ik naar ze overgestapt. Allereerst schrok ik omdat mijn maandbedrag 20 euro omhoog was gegaan. Als antwoord hadden ze dat de korting die andere bedrijven maandelijks verrekenen zei jaarlijks met de jaarafrekening zouden verrekenen. Maar dit stond nergens toen ik over stapte!
Inmiddels is het juli 2004 en heb al diverse x gebeld met wanneer ik mijn jaarafrekening nou eens kan verwachten. Als reden geven ze op dat ze op veranderingen van bepaalde tarieven moesten wachten. Maar ze zijn al bezig om deze per dag met duizende de deur uit te doen is hun standaard afscheep antwoord!!!
Terwijl ze de huidige klanten niet eens van normale service kunnen voorzien, zijn ook nog eens een hele iritante reclame campagne begonnen om nog meer "gedupeerde" binnen te halen.
Ook ben ik verplicht om 2 jaar te blijven bij dit bedrijf, anders was ik al weg geweest.