Otto is mijn bestelling kwijt
Geplaatst: 19 jul 2017 22:13
2 maanden gewacht op een bank bij otto.nl
Uiteraard achteraf betalen.
Terwijl er maximaal 6 weken levertijd bij stond 21-05-2017
De bank is 6 juli aangemeld bij foor otto bij extra@home van postnl
Meerderen telefoontjes gepleegd naar otto.nl die zeiden eerst product is onderweg naar een postnl locatie 4 producten gaat om een hoekbanl van meer dan 3 meter ik postnl gebeld op 14-07-2017 die zeggen is aangemeld bij ons maar we hebben nog niks ontvangen paar dagen later weer gebeld 16-07-2017 naar.postnl die hadden nog niks toen de otto gelijk gebeld die zeiden het volgende er is vertraging in ons.magazijn
Dat kan gebeuren toen
En toen op de beloofde dag van de.levering gewacht nog.niks en wat ik raar vond een dag voor de levering zou ik SMS/mail krijgen niks gehad
Dus weer otto gebeld voor de.laatste keer die zeiden toen pakketten zijn we kwijt en we kunnen her niet traceren maar we kunnen u een nieuwe bank bestellen en opsturen maar we kunnen niet beloven dat die ook geleverd kan worden raar !
En dat zeiden ze vandaag 19-07-2017
Zo een groot bedrijf moet toch alles hoog in het vaandel hebben staan lijkt mij.?
Zeer ontevreden over hun slechte klantenservice levertijd niet na komen en dan ook nog de producten kwijt raken
Bedrijf moeten ze opdoeken
Raar volk daar
Uiteraard achteraf betalen.
Terwijl er maximaal 6 weken levertijd bij stond 21-05-2017
De bank is 6 juli aangemeld bij foor otto bij extra@home van postnl
Meerderen telefoontjes gepleegd naar otto.nl die zeiden eerst product is onderweg naar een postnl locatie 4 producten gaat om een hoekbanl van meer dan 3 meter ik postnl gebeld op 14-07-2017 die zeggen is aangemeld bij ons maar we hebben nog niks ontvangen paar dagen later weer gebeld 16-07-2017 naar.postnl die hadden nog niks toen de otto gelijk gebeld die zeiden het volgende er is vertraging in ons.magazijn
Dat kan gebeuren toen
En toen op de beloofde dag van de.levering gewacht nog.niks en wat ik raar vond een dag voor de levering zou ik SMS/mail krijgen niks gehad
Dus weer otto gebeld voor de.laatste keer die zeiden toen pakketten zijn we kwijt en we kunnen her niet traceren maar we kunnen u een nieuwe bank bestellen en opsturen maar we kunnen niet beloven dat die ook geleverd kan worden raar !
En dat zeiden ze vandaag 19-07-2017
Zo een groot bedrijf moet toch alles hoog in het vaandel hebben staan lijkt mij.?
Zeer ontevreden over hun slechte klantenservice levertijd niet na komen en dan ook nog de producten kwijt raken
Bedrijf moeten ze opdoeken
Raar volk daar