LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemiste vlucht door verkeerschaos ivm festival

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Nijogeth
Berichten: 10079
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Gemiste vlucht door verkeerschaos ivm festival

Ongelezen bericht door Nijogeth »

crazyme schreef:Jij stelt nogal gemakkelijk dat de infrastructuur een overheid aangelegenheid is. Kan het niet zo zijn dat zowel de wegen, als het festivalterrein op het terrein van het vliegveld liggen ? En neem je ook maar voor het gemak aan dat het vliegveld "overheid" is ? Kan dit geen privaatrechtelijk verhaal zijn?

En met domheid bedoel ik, zoals je zelf nog quote, degenen die iets roepen zonder het topic te lezen.
Ik kan je zo vertellen dat de parkeerplaats van het festival aan een openbare weg ligt en die van het vliegveld inderdaad op een andere plek, namelijk op het luchthaventerrein. De file zal buiten het luchthaventerrein moeten zijn geweest, omdat je niet via het luchthaventerrein naar het weiland waar de festivalgangers moeten parkeren kunt. Ze zijn beide aan andere kanten van de landingsbaan.

7XSHPy
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2017 12:21

Re: Gemiste vlucht door verkeerschaos ivm festival

Ongelezen bericht door 7XSHPy »

De gemeente Weeze verwees mij door naar de marketing directeur van Airport Weeze. Inmiddels biedt de luchthaven mij een tegemoetkoming van €100 per persoon. Zijn er meer gedupeerden die deze toezegging kregen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Gemiste vlucht door verkeerschaos ivm festival

Ongelezen bericht door Julie4444 »

renewouters schreef:
breien schreef:
Julie4444 schreef:[...]
Bij wie dan?
Misschien mag ik dit niet zeggen. Er zal heus wel een mediageile advocaat te vinden zijn die voor de gedupeerden een claim wil indienen. :mrgreen:
Bij wie dan? Gewoon bij alle betrokken instanties. Daar doet de advocaat niet moeilijk over, als het maar publiciteit oplevert.
Zo eentje die een claimstichting opricht waarvoor alle gedupeerden eerst een paar honderd euro moeten storten....
Klinkt als makkelijk verdienen. Misschien had ik toch maar rechten moeten studeren... :roll:

Gesloten