Ben ik opgelicht door de H&M?
Ik heb ongeveer een maand geleden een bestelling geplaats deze is zonder mijn toe doen geannuleerd.
Ik heb gemaild naar de klantenservice maar hier kwam maar geen antwoord op.
Na een telefoontje werd mij verteld dat ik een bewijs moest sturen dat het bedrag wel van mijn rekening was geboekt. En dan zou het direct worden geregeld.
Weer gebeurde er niks en opnieuw mailde ik, weer geen reactie.
Ongeveer 2 weken later had ik nog steeds geen geld terug en belde ik opnieuw. Degene die ik aan de telefoon had was erg aardig en heeft alles uitgezocht. Ze zei dat het bedrag dezelfde dag nog naar mij zou worden overgemaakt, dat ze dat geregeld had en ik zou een mail krijgen met een kortingscode.
Een paar dagen later kreeg ik inderdaad een mail met een kortingscode. (Niet dat ik hier nu nog behoefte aan heb, ik bestel nooit meer wat bij de H&M). Ook kreeg ik een mail waarin stond dat het bedrag in de loop van volgende week zou worden overgemaakt. (Waaruit te concluderen was dat dit dus nog steeds niet was gebeurd ondanks het feit dat de vrouw van de klantenservice me ervan had verzekerd dat het was gebeurd).
Nu is het inmiddels alweer een week later. En nog steeds heb ik geen geld op mijn rekening gekregen van de H&M van de bestelling die ik nooit heb gekregen.
Weer belde ik net met de klantenservice. Degene die ik aan de telefoon had bevestigde dat ik nog steeds geen geld had gekregen. Ze zei dat het ligt aan een systeemfout (dat klopt, het systeem is fout). Ze heeft de financiële administratie gemaild. En nu kom ik op een lijst met mensen die nog geld moeten krijgen. Toen ik vroeg om een datum. Waarop het geld zou worden overgemaakt zei ze dat ze me die niet kon geven.
Ik heb aangegeven dat ik me opgelicht voel en dat ik serieus nu niet weet wat ik moet doen om mijn geld ooit terug te zien. Ik kreeg de reactie dat zij dit ook erg rot voor mij vond. En het ook niet wist. Ze konden niks voor me doen. Ik heb aangegeven dat ik overweeg aangifte te doen van oplichting en/of een bericht te plaatsen op social media (wat ik inmiddels heb gedaan). De vrouw reageerde dat ze begreep dat ik dat overwoog. Ik heb aangegeven dat ik het erg rot vind dat het zo moet.
Met mij zijn er nog veel meer mensen die ook niet hun geld terug hebben gekregen en misschien wel nooit krijgen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] H&M annuleert pakket en geeft geen geld terug
H&M annuleert pakket en geeft geen geld terug
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jul 2017 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Re: H&M annuleert pakket en geeft geen geld terug
Vroeger kon je betalen bij aflevering product. Zat een keurige acceptgiro bij.
Re: H&M annuleert pakket en geeft geen geld terug
Sterker nog, het is niet eens toegestaan om meer dan 50% aanbetaling te vragen.Harm.calc schreef:Vroeger kon je betalen bij aflevering product. Zat een keurige acceptgiro bij.
Re: H&M annuleert pakket en geeft geen geld terug
TS, stuur H&M t.a.v. de directie een aangetekende brief waarin je ze nogmaals sommeert het verschuldigde bedrag binnen een termijn van 2 weken over te maken. stel tevens dat als zij dit niet doen, je een incasso procedure zult starten en dat de kosten daarvan geheel voor hun rekening zullen komen. Houdt het wel zakelijk en netjes.