NS en incasso/betalingsmails
Geplaatst: 27 jul 2017 16:49
Zag andere topics, maar niet meer actief, mbt NS en hun maandelijkse incasso/betalingsmails.
NS blijft mij mailen, dat ik mijn doorlopend maandabonnement niet zou hebben betaald
Ik heb hun Klantenservice meerdere keren gemaild, inclusief data + bedragen + bank en andere info, die aantonen dat ik wel betaald heb. Bij elke betaling staat ook netjes vermeld om welke OV-kaart het gaat.
Toch blijft NS dreigen met incasso bureaus en het blokkeren van de kaart.
Heeft iemand nog een oplossing.
Bellen met NS klantenservice heb ik al maanden geleden opgegeven. Dan heb je nl geen bewijs dat je NS Klantenservice hebt gebeld. Bovendien zijn dat call-service medewerkers die en niet overal inzage in hebben, en niets overdragen en het lost niet op - terwijl het je wel geld kost (wachttijd etc).
Dus ik zorg altijd dat ik alles schriftelijk meldt via het NS formulier en dan krijg je het standaard mailtje.
Eerst de bevestiging van ontvangst en vervolgens dat ze weken achterstand hebben in het wegwerken van klachten. Vervolgens hoor je niets meer - tot er opeens weer een mailing begint dat je je maandelijkse abonnementsafdracht niet hebt betaald.
Enig idee, waarom de NS blijft zaniken - ondanks dat ik alles gewoon schriftelijk kan bewijzen m.b.t. maandelijkse betalingen? Ondanks dat ze alle nodige informatie meerdere keren is gemaild??!!
Het is zelfs een keer voorgekomen, dat ik volgens NS te vroeg mijn maandelijkse betaling had overgeboekt. Die hebben ze terug gestort, zodat ik twee dagen later toen ik dit zag, de betaling nogmaals heb overgeboekt. Toen was het blijkbaar wel okay; hebben ze het geld gehouden. Stapel toch?
Moet ik kosten maken om de NS directie schriftelijk te informeren van de wanpraktijken? Of wellicht de Raad van Bestuur? Als die niet dure feesten houden van het binnenstromende geld?
NS blijft mij mailen, dat ik mijn doorlopend maandabonnement niet zou hebben betaald
Ik heb hun Klantenservice meerdere keren gemaild, inclusief data + bedragen + bank en andere info, die aantonen dat ik wel betaald heb. Bij elke betaling staat ook netjes vermeld om welke OV-kaart het gaat.
Toch blijft NS dreigen met incasso bureaus en het blokkeren van de kaart.
Heeft iemand nog een oplossing.
Bellen met NS klantenservice heb ik al maanden geleden opgegeven. Dan heb je nl geen bewijs dat je NS Klantenservice hebt gebeld. Bovendien zijn dat call-service medewerkers die en niet overal inzage in hebben, en niets overdragen en het lost niet op - terwijl het je wel geld kost (wachttijd etc).
Dus ik zorg altijd dat ik alles schriftelijk meldt via het NS formulier en dan krijg je het standaard mailtje.
Eerst de bevestiging van ontvangst en vervolgens dat ze weken achterstand hebben in het wegwerken van klachten. Vervolgens hoor je niets meer - tot er opeens weer een mailing begint dat je je maandelijkse abonnementsafdracht niet hebt betaald.
Enig idee, waarom de NS blijft zaniken - ondanks dat ik alles gewoon schriftelijk kan bewijzen m.b.t. maandelijkse betalingen? Ondanks dat ze alle nodige informatie meerdere keren is gemaild??!!
Het is zelfs een keer voorgekomen, dat ik volgens NS te vroeg mijn maandelijkse betaling had overgeboekt. Die hebben ze terug gestort, zodat ik twee dagen later toen ik dit zag, de betaling nogmaals heb overgeboekt. Toen was het blijkbaar wel okay; hebben ze het geld gehouden. Stapel toch?
Moet ik kosten maken om de NS directie schriftelijk te informeren van de wanpraktijken? Of wellicht de Raad van Bestuur? Als die niet dure feesten houden van het binnenstromende geld?