Ik heb het programma van 24 mei gezien en de reacties op dit forum gelezen. Hierop is mijn reactie: Belachelijk!!!
Ik heb bij een van de genoemde fokkers een pup gekocht en heb in tegenstelling tot de slechte verhalen die ik over de aanschaf van een pup hoor en lees een positief verhaal. De hondenverkoper die op nummer 2 in de lijst van radar staat, heeft mij wel een mooie, gezonde en lieve pup verkocht. En naar mijn mening is de situatie voor de pups daar lang niet zo slecht als radar wil doen geloven. Ik vind het verhaal erg overdreven en aangedikt. En ik kan er dan ook heel erg boos over worden dat er alleen maar slecht over gepraat wordt. Mijn hond is inmiddels 5 jaar oud en ik heb nog nooit onvoorziene dierenartskosten gehad!!!
Voorbeeld: Als je een kind adopteert, kan dit kind ook ziek zijn en veel kosten met zich meebrengen. En de omstandigheden waar zo'n kind voor de adoptie in verblijft zijn ook niet al te best. Moeten we daar ook radar voor bellen
En ja je kan natuurlijk pech hebben maar dat is met alles wat je in je leven aanschaft. Ach ja mensen moeten altijd wat te zeuren hebben... helaas