Pagina 1 van 1

Klachten Blokker Klantenservice

Geplaatst: 01 aug 2017 07:48
door carpet40
Ik heb op 28-04-2017 een Le Sud lounge set Porto 5-delig besteld bij blokker in Enschede. Deze set met ordernummer 33973656 is op 12-05-2017 geleverd en alles leek op zich in orde. De lounge set hebben wij op zaterdag 20 mei in elkaar gezet en daarna konden wij lekker genieten van deze lounge set in onze tuin.
We kwamen er echter achter dat twee stoelen niet helemaal in orde waren, namelijk de rugleuning boog door tijdens het zitten en gaf een knappend geluid.
Wij dachten in eerste instantie nog, dat komt wel goed. De lounge set moet zich nog wat zetten. Maar deze klacht ging niet over.

Ik heb hierover 26-05-2017 contact gehad met de klanten service zij gaven aan dat het ordernummer 33973656 niet bekend was bij de klantenservice. men heeft de klacht genoteerd en mij gevraagd of ik de factuur met bovenstaand ordernummer wilde mailen. Dat heb ik direct gedaan.
Op 30 mei ontving ik een standaard mail van de klantenservice dat het iets langer zou duren voor ik antwoord zou krijgen over mijn klacht.
Daarna heb ik niets meer gehoord of gezien van hen.

Op 16 -06 -17 nog maar weer eens een mail gestuurd waarom ik nog geen reactie had ontvangen over mijn klacht. Op 22-06-2017 een mail ontvangen de klanten klantenservice met de vraag of ik mijn klacht nog een keer op de mail wou zetten.
Dat heb ik niet gedaan maar gelijk gebeld. Klacht nog een keer duidelijk gemaakt.
Na enig aandringen hebben we uiteindelijk afgesproken dat de twee stoelen omgeruild. Deze zouden 07-07- 17 geleverd worden en twee andere stoelen werden weer retour meegenomen.

Op 07-07-17 kwam de koerier van post nl en deze wou in eerste instantie de stoelen niet omruilen, omdat de stoelen die retour gezonden werden niet ingepakt waren in de originele doos. Ik heb hem dringend verzocht om de stoelen mee retour te nemen, omdat het inpakken van de stoelen die retour gezonden zouden worden niet was afgesproken met de klantenservice. Uit eindelijk heeft hij de stoelen omgeruild. Wij dachten nog wat een gedoe allemaal, voor een paar stoelen. Maar we gingen er van uit dat nu alles in orde was. We konden met een gerust hart op vakantie en na de vakantie de nieuwe stoelen in elkaar zetten, om daarna lekker te genieten van onze lounge set in onze tuin.

Op 21 07-2017 zouden we de stoelen in elkaar zetten, maar bij het openen van de doos bleek dat er onderdelen ontbraken er ontbraken doppen van de leuning. Ik was op dat moment hevig teleurgesteld. na al dat gedoe hiervoor, was het nog steeds niet in orde.
Ik heb die middag gelijk gebeld met de klantenservice.
Men kwam weer met de oplossing om de set weer om te ruilen, omdat ik die middag al 1 stoel in elkaar gezet had, ging ik niet akkoord, met deze oplossing.
De mevrouw van de klantenservice kwam uit eindelijk met de volgende oplossing.
Ze had contact gehad met een filiaal in Amsterdam , deze zouden de ontbrekende doppen op sturen naar de klantenservice en zij zou er persoonlijk voor zorgen dat ik de ontbrekende doppen in loop van deze week thuis gezonden kreeg. Ik heb haar nog bedankt voor de moeite.

Maar het uiteindelijke resultaat is, dat ik weer niets niets ontvangen heb De teleurstelling werd alleen maar groter, immers we hadden een heldere afspraak met elkaar gemaakt en deze werd wederom niet nagekomen.

Ik heb op 28 -07-2017, voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice. Het bleek bij navraag dat de doppen toch nog niet opgestuurd waren De mevrouw die ik aan de telefoon vroeg mij of ze mij hierover later terug kon bellen. We hadden afgesproken dat ze mij rond 12.00 uur terug zou bellen, dan zou alles uitgezocht zijn. Echter tot mij stomme verbazing en wederom teleurstelling. Werd ik niet terug gebeld . Ik heb gewacht tot 14.00 uur en helaas nog steeds geen reactie. Dus heb ik zelf maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg als excuus te horen dat er een telefoonstoring was, en dat ik daarom nog niet gebeld was.
Ik kreeg echter vrij vlot contact met uw klanten service. Ik heb niets gemerkt van een telefoonstoring op dat moment.
Ik kreeg uiteindelijk weer te horen dat de doppen toegestuurd zouden worden, maar men kon niet aangeven wanneer ik deze zou ontvangen Ik ging hiermee niet akkoord. Ik wilde een concrete afspraak hierover, wanneer ik deze doppen zou ontvangen. De mevrouw die mij hielp zou er persoonlijk voor zorgen dat de doppen vandaag of uiterlijk maandag toegestuurd zouden worden. Ik heb tevens gevraagd of ik deze afspraak schriftelijk bevestigd kon krijgen. Ze zou mij de gemaakte afspraak persoonlijk op de mail zetten ter bevestiging.
Ik heb tot nu toe nog geen mail ontvangen, met de bevestiging van de gemaakte afspraken.
Ik moet maar weer hopen dat ik de ontbrekende doppen binnenkort zal ontvangen.

Ik heb inmiddels een klachten brief geschreven en opgestuurd naar Blokker

Wat zou ik nog meer kunnen doen?

Re: Klachten Blokker Klantenservice

Geplaatst: 01 aug 2017 16:01
door stofzuigertje
Volgende keer iets bij Action kopen, die gaven wel service en ik kreeg gewoon andere..... goedkoper en beter!
Wel heb ik gewone tuinstoelen....

Naast dat U niets meer zult kopen zullen vele dit hier lezen en op elke verjaardag gewoon rond vertellen.
Gaan er straks nog meer winkels dicht!


En als je hun toch een mail stuurde, vraag gelijk of ze hier even willen reageren.
Soms is dat de beste oplossing!