Schade aan pakket
Geplaatst: 01 aug 2017 16:07
Ik heb een kenneldeel besteld via een webwinkel. DIt kenneldeel werd door een externe vervoerder bezorgd en deze zat niet verpakt.
Ik heb het kenneldeel aangepakt en aan de kant gezet waarna ik bij de vervoerder heb getekend voor ontvangst. Toen ik weer langs het kenneldeel liep zag ik dat deze verbogen was. Het leek er sterk op dat er te strak een spanband omheen heeft gezeten. De webwinkel verwijst naar de vervoerder en de vervoerder geeft aan dat ik heb getekend voor ontvangst en dat ik had kunnen zien dat het product beschadigd was. Daarom moet ik nu maar aantonen dat het product tijdens het transport is beschadigd.
Waar ligt de verantwoordelijkheid in deze en waar kan ik dat vinden?
Ik heb het kenneldeel aangepakt en aan de kant gezet waarna ik bij de vervoerder heb getekend voor ontvangst. Toen ik weer langs het kenneldeel liep zag ik dat deze verbogen was. Het leek er sterk op dat er te strak een spanband omheen heeft gezeten. De webwinkel verwijst naar de vervoerder en de vervoerder geeft aan dat ik heb getekend voor ontvangst en dat ik had kunnen zien dat het product beschadigd was. Daarom moet ik nu maar aantonen dat het product tijdens het transport is beschadigd.
Waar ligt de verantwoordelijkheid in deze en waar kan ik dat vinden?