Pagina 1 van 1

Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 07 aug 2017 10:57
door reneberg1001
k heb al sinds jaar en dag een Ziggo abonnement. (eerst was dit A2000, vervolgens Chello, UPC, Ziggo.)
24 juli j.l. ontving ik een email van Ziggo dat mijn emailbox vol zat en ik geen email meer kon versturen en ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gezocht met de klanten'service' van Ziggo begreep ik dat mijn emailbox helemaal niet vol zit, maar dat er een probleem is bij Ziggo. Meerdere klanten schijnen dit probleem te ondervinden. Geen van de medewerkers -ik heb er inmiddels heel veel aan de lijn gehad- kan hier wat aan doen anders dan het 'door te geven'. Aan welke afdeling, wat er aan gedaan wordt, hoe lang het nog duurt kan niemand mij vertellen. Zelfs een bezoek aan een Ziggo-winkel heeft niet geholpen. Ik krijg geen referentie(nummer) van mijn klacht. De enige reactie is: "We hebben het doorgegeven."
Inmiddels ben ik radeloos, redeloos en ten einde raad. Kunt u mij advies geven hoe ik bij het uiterst klantonvriendelijke Ziggo meer succes kan behalen wat betreft het oplossen van het probleem en het eisen van een schadevergoeding?

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 07 aug 2017 15:36
door sjohie
reneberg1001 schreef:k heb al sinds jaar en dag een Ziggo abonnement. (eerst was dit A2000, vervolgens Chello, UPC, Ziggo.)
24 juli j.l. ontving ik een email van Ziggo dat mijn emailbox vol zat en ik geen email meer kon versturen en ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gezocht met de klanten'service' van Ziggo begreep ik dat mijn emailbox helemaal niet vol zit, maar dat er een probleem is bij Ziggo. Meerdere klanten schijnen dit probleem te ondervinden. Geen van de medewerkers -ik heb er inmiddels heel veel aan de lijn gehad- kan hier wat aan doen anders dan het 'door te geven'. Aan welke afdeling, wat er aan gedaan wordt, hoe lang het nog duurt kan niemand mij vertellen. Zelfs een bezoek aan een Ziggo-winkel heeft niet geholpen. Ik krijg geen referentie(nummer) van mijn klacht. De enige reactie is: "We hebben het doorgegeven."
Inmiddels ben ik radeloos, redeloos en ten einde raad. Kunt u mij advies geven hoe ik bij het uiterst klantonvriendelijke Ziggo meer succes kan behalen wat betreft het oplossen van het probleem en het eisen van een schadevergoeding?
Heb je al even in je mailbox gekeken via de webmail (ziggo mail) van Ziggo? Dat was hier zo te lezen de oplossing.

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 07 aug 2017 16:03
door Ziggowebteam
Vervelend dat je problemen ervaart met je e-mailadres :( Als je al zo vaak contact hebt gehad, verwacht ik dat je het niet met een simpele instelling kan oplossen. Helaas kunnen we je hier geen privébericht sturen / ontvangen. Wil je ons een privébericht sturen via Facebook (http://bit.ly/FBziggo) of Twitter (http://www.twitter.com/ziggowebcare) met jouw klantnummer, adres en een verwijzing naar dit topic? Gaan we het samen met je oplossen :)

Groet, Ben - Ziggo Webcare

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 08 aug 2017 09:44
door Pareltje31
een schadevergoeding? waarvoor dan ppfff

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 09 aug 2017 18:32
door op hoop van zegen
Mij is hetzelfde overkomen ,op weg naar de Ziggo winkel ,de medewerker logde in,en daar kwam als eerste mededeling, de klant ontvangt geen kortingen/of een andere tegemoetkomingen. Daar lig je toch heel lang wakker van. Ik begrijp nu steeds beter dat ze iedere maand klanten inleveren.

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 10 aug 2017 09:51
door sjohie
op hoop van zegen schreef:Mij is hetzelfde overkomen ,op weg naar de Ziggo winkel ,de medewerker logde in,en daar kwam als eerste mededeling, de klant ontvangt geen kortingen/of een andere tegemoetkomingen. Daar lig je toch heel lang wakker van. Ik begrijp nu steeds beter dat ze iedere maand klanten inleveren.
:shock: :?: Dat betekent niks meer/minder dat je een regulier contract hebt, zonder eventuele promotionele kortingen zoals je die soms bij ze krijgt als je een abonnement afsluit. (op dit moment is de actie geen aansluitkosten meen ik, ze hebben altijd wel iets lopen)

Dat zegt helemaal niks over wel/niet werkende mailboxen.

Re: Ik ontvang geen mail meer via Ziggo

Geplaatst: 10 aug 2017 10:33
door renewouters
op hoop van zegen schreef:Mij is hetzelfde overkomen ,op weg naar de Ziggo winkel ,de medewerker logde in,en daar kwam als eerste mededeling, de klant ontvangt geen kortingen/of een andere tegemoetkomingen. Daar lig je toch heel lang wakker van. Ik begrijp nu steeds beter dat ze iedere maand klanten inleveren.
Ze verliezen klanten omdat klanten geen Nederlands begrijpen?