Bicyclespeelkaarten.nl levert bestelling andere klant
Geplaatst: 07 aug 2017 14:34
Beste allemaal,
Afgelopen dinsdag heb ik op webshop Bicyclespeelkaarten.nl een bestelling gedaan en gelijk via iDEAL betaald. De volgende dag, woensdag, heb ik van deze webshop een pakketje ontvangen, echter zaten hier de verkeerde artikelen in, met wel de goede factuur. Het pakketje was verwisseld met het pakketje van een andere klant. Dit kan natuurlijk gebeuren en de webshop zou het oplossen. Ze stuurde mij per e-mail een retour etiket zodat ik kosteloos de verkeerde artikelen retour kon zenden. Als ze het pakket binnen hadden zouden ze mij de juiste artikelen opsturen. Donderdag jl heb ik het pakket retour gestuurd, maar omdat dit brievenbus post betrof heb ik hier geen zendbewijs van. Nu ben ik bang dat de retourzending zoek is, en ik op mijn bestelling moet blijven wachten. Onderstaande mail is wat ik de webshop als laatste heb verstuurd. Hierin stel ik hem in de gelegenheid om nog tot een oplossing te komen. Hier heb ik nog geen reactie op gekregen.
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Met vriendelijke groet,
Jacco Walraven.
Afgelopen dinsdag heb ik op webshop Bicyclespeelkaarten.nl een bestelling gedaan en gelijk via iDEAL betaald. De volgende dag, woensdag, heb ik van deze webshop een pakketje ontvangen, echter zaten hier de verkeerde artikelen in, met wel de goede factuur. Het pakketje was verwisseld met het pakketje van een andere klant. Dit kan natuurlijk gebeuren en de webshop zou het oplossen. Ze stuurde mij per e-mail een retour etiket zodat ik kosteloos de verkeerde artikelen retour kon zenden. Als ze het pakket binnen hadden zouden ze mij de juiste artikelen opsturen. Donderdag jl heb ik het pakket retour gestuurd, maar omdat dit brievenbus post betrof heb ik hier geen zendbewijs van. Nu ben ik bang dat de retourzending zoek is, en ik op mijn bestelling moet blijven wachten. Onderstaande mail is wat ik de webshop als laatste heb verstuurd. Hierin stel ik hem in de gelegenheid om nog tot een oplossing te komen. Hier heb ik nog geen reactie op gekregen.
Maar mijn vraag is: hoe zit dit juridisch en welke vervolg stappen kan en moet ik nemen om toch mijn bestelling te krijgen als de reactie op deze laatste mail negatief is.-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: [e-mailadres verwijderd]
Datum: 07-08-17 12:30 p.m. (GMT+01:00)
Aan: [e-mailadres verwijderd]
Onderwerp: RE: #36081 - incorrecte artikelen
Beste [naam verwijderd],
Dank.voor je reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dan een beetje zorgen maak over de retour zending. Deze is donderdag jl verzonden en zou dus al binnen moeten zijn. Omdat het 'brievenbus post' betreft he ik hier helaas geen zendbewijs van. Ik zou het niet eerlijk vinden als ik mijn bestelling niet krijg terwijl ik er wel voor betaald heb omdat de retour zending bij de post zoek raakt o.i.d. Dan zou ik als consument de dupe zijn door fouten die ik niet gemaakt heb. Ik voel me nu al enigszins de dupe omdat een bestelling die de volgende dag binnen zou moeten komen nu al bijna een week op zich laat wachten.
Ik hoop en verwacht dat ik ongeacht het wel of niet terecht komen van de retour zending ik wel zo snel mogelijk mijn bestelling krijg
.
Met vriendelijke groet
Jacco Walraven
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Met vriendelijke groet,
Jacco Walraven.