##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Hieronder vindt u uw antwoord op serviceticket (546722). Wilt u reageren op dit bericht? Beantwoord dan deze mail zodat wij u verder kunnen helpen.
Bjorn | Klantenservice (Klantenservice)
11 aug. 13:40 CEST
Beste heer Buurmans,
Mocht u het Philips toestel willen retourneren dan kan dit uiteraard.
Bijgevoegd vindt u in deze e-mail een retour-formulier die u bij de retourzending kunt voegen.
Omdat transport van dit toestel qua formaat lastig is, kunnen wij desgewenst het transport via Thijse Transport (dezelfde als bij levering) regelen. Na ontvangst, zal de televisie conform onze retour-procedure beoordeeld worden op zijn staat, waarbij u dus rekening dient te houden met een waardevermindering door de ontstane schade bij u.
Een klein advies mijnerzijds is om ook even in contact te treden met uw inboedelverzekering m.b.t. deze zaak.
Ik hoor graag van u of wij een afspraak met Thijse Transport in moeten plannen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bjorn
Kamera Express | Foka, al meer dan 20 jaar inspiratie voor fotografen!
Amsterdam | Arnhem | Breda | Den Bosch | Den Haag | Eindhoven | Foka | Rotterdam | Utrecht | Zwolle | Leeuwarden | Antwerpen
Bijlage(n)
FOKA_Retourformulier_05-2017.pdf
buurm345
11 aug. 11:31 CEST
Goedemorgen hr baten wanneer krijg ik van u de retour gegevens Gr ruud buurmans
Verzonden vanaf Samsung-tablet.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Bjorn | Klantenservice (FOKA Superstore)" <
[email protected]> Datum: 09-08-17 17:51 (GMT+01:00) Aan: buurm345 <
[email protected]> Onderwerp: [Klantenservice] Re: Kras beeldscherm
buurm345
10 aug. 10:28 CEST
Graag ontvang ik van u de retour gegevens Tevens bijlagen bij gevoegd Gr ruud buurmans
Verzonden vanaf Samsung-tablet.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Bjorn | Klantenservice (FOKA Superstore)" <
[email protected]> Datum: 09-08-17 17:51 (GMT+01:00) Aan: buurm345 <
[email protected]> Onderwerp: [Klantenservice] Re: Kras beeldscherm
Bijlage(n)
Screenshot_20170810-102729.png
buurm345
9 aug. 18:16 CEST
Ik begrijp dat u er onderuit wilt komen .omdat u geen zaken doet met philips nederland tevens ook geen garantie krijgtVan philips omdat u het uit een ander land importerd .heb philips hier over gebeld tevens wat ik u vanmorgen melde dat de doos plat op een karretje van 60 x40 cm vervoerd werd . Philips nederland stel dat u voor een andere tv moet zorgen .en ik het recht heb om anders de koop te ontbinden Als u in gebreken blijft is het recht van 14 dagen neem aan bij u bekendGr ruud buurmans
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Bjorn | Klantenservice (FOKA Superstore)" <
[email protected]> Datum: 09-08-17 17:51 (GMT+01:00) Aan: buurm345 <
[email protected]> Onderwerp: [Klantenservice] Re: Kras beeldscherm
Bjorn | Klantenservice (Klantenservice)
9 aug. 17:51 CEST
Beste heer Buurmans,
Bedankt voor uw bericht.
Deze toestellen worden bij Philips zorgvuldig gecontroleerd op gebreken en uiterlijke tekortkomingen. Deze beschadiging kan dan ook onmogelijk zijn ontstaan bij Philips of tijdens het latere transport naar uw adres.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bjorn
Kamera Express | Foka, al meer dan 20 jaar inspiratie voor fotografen!
Amsterdam | Arnhem | Breda | Den Bosch | Den Haag | Eindhoven | Foka | Rotterdam | Utrecht | Zwolle | Leeuwarden | Antwerpen
buurm345
9 aug. 16:27 CEST
Hier ga ik niet mee akkoord. Beschadiging is zeker door zorgvuldig handelen niet hier ontstaan . Ik heb de tv gisteravond met 3 personen neer gezet het toen gezien en vanmorgen direct aan u gemeld R buurmans
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Bjorn | Klantenservice (FOKA Superstore)" <
[email protected]> Datum: 09-08-17 14:31 (GMT+01:00) Aan: buurm345 <
[email protected]> Onderwerp: [Klantenservice] Re: Kras beeldscherm
Bjorn | Klantenservice (Klantenservice)
9 aug. 14:31 CEST
Beste heer Buurmans,
Bedankt nogmaals voor uw bericht.
Op de foto's kan ik geen beschadigingen zien aan de doos of de beschermhoes van het toestel ontdekken.
Wat mij tevens enigszins bevreemd, is dat de beschadiging niet gezien is voordat het scherm werd opgehangen.
De conclusie die ik hieruit trek is dat de beschadiging mogelijk is ontstaan bij de installatie of het ophangen van het toestel.
Hier kunnen wij helaas geen oplossing voor bieden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bjorn
Kamera Express | Foka, al meer dan 20 jaar inspiratie voor fotografen!
Amsterdam | Arnhem | Breda | Den Bosch | Den Haag | Eindhoven | Foka | Rotterdam | Utrecht | Zwolle