Afrondingsverschillen Tele2
Geplaatst: 12 aug 2017 17:58
Ik heb een mobiel abonnement bij Tele2.nl
Nu ik onbeperkt bellen heb is het probleem voor mij persoonlijk opgelost maar ik breng het toch ter sprake voor diegenen die niet onbeperkt bellen in hun bundel.
Wat is het geval
Ik ben boekhouder en heb dan de neiging om af en toe eens wat facturen te controleren qua aantal minuten en betalingen.
Let wel ik maak er geen hobby van .hoor.
Zo heb ik laatst een rekening gehad en heb de bedragen opgeteld. twee cijfers achter de komma
schrik niet het was maar 9 cent buiten de bundel dat ik moest bijbetalen maar ja boekhouder hè.
Op de factuur staat echter dat ik 19 cent moet betalen. Hoe ik het zaakje ook optelde ik kwam maar niet verder dan die 9 cent.
Ik wil dat dubbeltje terug !
en dan komt er van mijn provider de reactie dat zij niet tot betaling overgaan omdat zij in hun eigen systeem 4 cijfers achter de komma hebben staan . Dan ontstaat daardoor het verschil.
Dan breekt mijn klomp Je krijgt een uitgebreide factuur met alle mogelijke belsoorten . en dan kan je het niet eens controleren.
Ik vraag me af voor de anderen of dit een juiste gang van zaken is. Ik vind het een onjuiste gang van zaken.
Anderen die wel buiten de bundel bellen kunnen dus niet controleren omdat de provider niet de goede informatie geeft.
Ik ben benieuwd.
Nu ik onbeperkt bellen heb is het probleem voor mij persoonlijk opgelost maar ik breng het toch ter sprake voor diegenen die niet onbeperkt bellen in hun bundel.
Wat is het geval
Ik ben boekhouder en heb dan de neiging om af en toe eens wat facturen te controleren qua aantal minuten en betalingen.
Let wel ik maak er geen hobby van .hoor.
Zo heb ik laatst een rekening gehad en heb de bedragen opgeteld. twee cijfers achter de komma
schrik niet het was maar 9 cent buiten de bundel dat ik moest bijbetalen maar ja boekhouder hè.
Op de factuur staat echter dat ik 19 cent moet betalen. Hoe ik het zaakje ook optelde ik kwam maar niet verder dan die 9 cent.
Ik wil dat dubbeltje terug !
en dan komt er van mijn provider de reactie dat zij niet tot betaling overgaan omdat zij in hun eigen systeem 4 cijfers achter de komma hebben staan . Dan ontstaat daardoor het verschil.
Dan breekt mijn klomp Je krijgt een uitgebreide factuur met alle mogelijke belsoorten . en dan kan je het niet eens controleren.
Ik vraag me af voor de anderen of dit een juiste gang van zaken is. Ik vind het een onjuiste gang van zaken.
Anderen die wel buiten de bundel bellen kunnen dus niet controleren omdat de provider niet de goede informatie geeft.
Ik ben benieuwd.