Tickets4u levert Lowlandskaartje niet na betaling en belofte
Geplaatst: 15 aug 2017 14:45
Ik heb twee weken geleden een kaartje voor Lowlands (18-20 augustus 2017) gekocht tegen 2x de originele prijs via tickets4u. Zij geven aan dat ze zich specialiseren in uitverkochte kaartjes voor evenementen. Omdat ik heel graag naar Lowlands wil, heb ik ondanks de prijs een kaartje via hun website gekocht. In de bevestigingsmail staat dat ze het kaartje uiterlijk 7 dagen voor het evenement zullen leveren.
Zeven dagen voor het festival, had ik niks ontvangen. Ik heb ze toen gebeld en ze gaven aan dat de leverancier te laat was met leveren maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken want maandag 14 augustus zou ik het kaartje binnen hebben. Het is vandaag 15 augustus maar nog steeds geen kaartje. Aan de telefoon hebben ze er zelf ook geen vertrouwen in dat ze de kaartjes kunnen leveren en ze vroegen me of ik op een andere manier aan een kaartje kon komen... Super slechte service! Ondertussen heb ik al kosten en afspraken gemaakt voor het aankomende weekend...
Tegelijkertijd biedt Tickets4U nog kaarten aan voor Lowlands op hun website. Hele slechte manier van zaken doen dit.
Zeven dagen voor het festival, had ik niks ontvangen. Ik heb ze toen gebeld en ze gaven aan dat de leverancier te laat was met leveren maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken want maandag 14 augustus zou ik het kaartje binnen hebben. Het is vandaag 15 augustus maar nog steeds geen kaartje. Aan de telefoon hebben ze er zelf ook geen vertrouwen in dat ze de kaartjes kunnen leveren en ze vroegen me of ik op een andere manier aan een kaartje kon komen... Super slechte service! Ondertussen heb ik al kosten en afspraken gemaakt voor het aankomende weekend...
Tegelijkertijd biedt Tickets4U nog kaarten aan voor Lowlands op hun website. Hele slechte manier van zaken doen dit.