LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Make-up voor mijn dochter van 7

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ridder777

Make-up voor mijn dochter van 7

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede dag beste mensen mensen van het forum,
ik heb een advies nodig.
Mijn dochter wordt 7 en ik wil haar een make-up koffertje als cadeau geven.
Nu is er een mooie reclame bij een winkel, maar dat is make-up voor kinderen van 8 jaar.
De vraag is: Is het verstandig om het te kopen, of liever niet doen omdat het 1 jaar scheelt.

Graag advies.

Ridder777

Re: Make-up voor mijn dochter van 7

Ongelezen bericht door Ridder777 »

die zeggen dat is aan mij....

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn dochter van 37 weigerde deze zooi op haar gezicht te smeren!

En de kleindochter van 6 maakt er niets van.....
Action setje met makkelijk verwijderbare is leuk om jezelf onder te smeren.
Vanaf 5 jaren ... dus ze is al 2 jaren te oud!

Vermoedelijk net zo leuk en ook voor jou gezien de prijzen!

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ridder777 schreef:Goede dag beste mensen mensen van het forum,
ik heb een advies nodig.
Nu is er een mooie reclame bij een winkel, maar dat is make-up voor kinderen van 8 jaar.
De vraag is: Is het verstandig om het te kopen, of liever niet doen omdat het 1 jaar scheelt.

Graag advies.
Vraag de verkoper of de producent hoe ze op deze exacte leeftijd gekomen zijn.

Commercieel gezien niet zo slim deze leeftijdsaanduiding, ik zou er van 7-9 jaar op gezet hebben. M.a.w. het hangt helemaal van de persoonlijke ontwikkeling, wens en uw eigen instelling tot dit soort 'speelgoed' af. Mijn mening is, dat het niet uitmaakt, uw dochter zal er 'mee gaan spelen' zodra ze er aan toe is. Ik zou wèl aanbevelen met uw dochter af te gaan spreken, dat het voorlopig 'binnenshuis-only-speelgoed' is ...
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 18 aug 2017 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

ik heb een advies nodig.

Graag advies.
Ik probeer serieus te blijven.
Een kind van 7 heeft niets met Make-Up.
Wel vinden kinderen van die leeftijd het leuk om te knutselen en te schilderen met bv waterverf.
Verder zou je eerst eens kunnen onderzoeken waaruit de Make-Up bestaat welke het kind op haar lichaam gaat gebruiken en welke zeker weten via de handjes ook in de mond komt.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik noem deze vraag, ondeskundig ouderschap. Laat het kind ,kind zijn .Als 13 14 jaar is kun je haar voorzichtig helpen als ze naar een schoolfeestje gaat.Ja ik ben een oude moderne L..

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Brahms schreef:
ik heb een advies nodig.

Graag advies.
Ik probeer serieus te blijven.
Een kind van 7 heeft niets met Make-Up.
Wel vinden kinderen van die leeftijd het leuk om te knutselen en te schilderen met bv waterverf.
Verder zou je eerst eens kunnen onderzoeken waaruit de Make-Up bestaat welke het kind op haar lichaam gaat gebruiken en welke zeker weten via de handjes ook in de mond komt.
Dit dus. Volkomen mee eens.

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Moneyman schreef:
Brahms schreef:Een kind van 7 heeft niets met Make-Up.
Dit dus. Volkomen mee eens.
Wat een larie :oops:
Om vanachter je pc even te bepalen wat kinderen van 7 leuk of niet leuk vinden. En helemaal andermans kinderen.

Het ene kind vind dit wel leuk, het andere kind niet. Kinderen weten dat vaak beter dan ouders, weten dat beter dan mensen die hier hun onvrede spuien.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Of het kind het nu leuk vindt of niet, ik zou er niet veel geld aan besteden.

Ik heb drie dochters en die kregen met de verjaardagen van goedbedoelende familie en kennissen weleens kindermake-up. Die doosjes zien er binnen 5 minuten uit alsof er een tornado in heeft gewoed. Meestal keken ze er na 5 minuten niet meer naar om. Oogschaduw op de dekbedhoes en nagellak op de kleren.

Sommige kinderen krijgen trouwens uitslag van dit spul. Ben er geen voorstander van.

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

mh73 schreef:Of het kind het nu leuk vindt of niet, ik zou er niet veel geld aan besteden.

Ik heb drie dochters en die kregen met de verjaardagen van goedbedoelende familie en kennissen weleens kindermake-up. Die doosjes zien er binnen 5 minuten uit alsof er een tornado in heeft gewoed. Meestal keken ze er na 5 minuten niet meer naar om. Oogschaduw op de dekbedhoes en nagellak op de kleren.

Sommige kinderen krijgen trouwens uitslag van dit spul. Ben er geen voorstander van.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

Persoonlijk zou ik kijken wat er in die koffer zit en of ik het mijn kind van 7 zou willen aandoen om het als cadeau te krijgen

(vader van drie dochters en opa van vijf kleinkinderen - nog nooit eenopmaak koffer voor 7-jarige gekocht, noch om gevraagd).

Gesloten