Energiecontract via een vergelijkingssite.
Geplaatst: 20 aug 2017 11:57
Binnen enkele maanden loopt mijn huidig 3 jarig energiecontract af, overigens niet het goedkoopste wat ik had kunnen doen.
Nu zie ik op de verschillende vergelijkingssites allerlei (zeer) aantrekkelijk lijkende aanbiedingen voor jaar contracten voorbijkomen.
Is dit betrouwbaar, krijg je ook echt deze kortingen en hoe gaat het verder als het contractjaar voorbij is.
Heb geen enkele ervaring met overstappen.
Heeft iemand van u misschien ervaring en/of advies over/met het aangaan van een contract via deze vergelijkingssites ?
Nu zie ik op de verschillende vergelijkingssites allerlei (zeer) aantrekkelijk lijkende aanbiedingen voor jaar contracten voorbijkomen.
Is dit betrouwbaar, krijg je ook echt deze kortingen en hoe gaat het verder als het contractjaar voorbij is.
Heb geen enkele ervaring met overstappen.
Heeft iemand van u misschien ervaring en/of advies over/met het aangaan van een contract via deze vergelijkingssites ?