LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
CARLO22

SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door CARLO22 »

IK WIL EENS EEN KEER WAT POSITIEF NIEUWS BRENGEN OVER DIE STAATSLOTERIJ IN DUITSLAND.
ER WINNEN WEL DEGELIJK MENSEN DAAR!!!!
BEN NIET BANG VOOR OPLICHTERIJ WANT JE HEBT ER MEER KANS OM TE WINNEN ALS IN NEDERLAND....
ER ZIJN DAAR GEWOOM VEEL MEER PRIJZEN TE WINNEN DIE DE MOEITE WAARD ZIJN

Gast

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Gast »

ik speel nu al een tijdje mee met de skl, en elke keer als de loterij afgelopen is ontvang ik een brief waarin staat dat ik 75 euro heb gewonnen en dat dan voldoende is voor een de nieuwe loterij.

zij bepalen dan voor mij dat ik maar weer mee moet spelen met de volgend loterij. ??

rara hoe kan dat , ik heb mezelf opgegeven via een tlefonische enquete
maar ik kom er niet meer vanaf omdat het via een nederlandse verkoper loopt en ik mij niet kan afmelden via de duitse site van de skl
verder staat er op de correspondentie ook geen afzender dus zit ik een beetje met mijn handen in het haar over hoe verder te handelen.

wie kan mij hiebij eventueel helpen??

ariewo

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door ariewo »

op de site van de consumenetenbond staan brieven om op te zeggen. Ook weten ze vaak adressen. verder is een selectieve blokkade via de bank mogelijk. Dan kunnen ze geen geld meer innen
Op de site van Kassa staan volgens mij ook voorneeldbrieven
Het aanbieden van de duitse loteriij in nederland is verboden\

succes :shock:

sylvia30

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door sylvia30 »

Klopt het is verboden om buitenlandse loten van bijvoorbeeld duitse loterij hier in Nederland te verkopen ...dus gewoon opzeggen en geld terug laten boeken .. je handtekening is in dit geval van oplichting dus niet bindend ... :)

Joop81
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 nov 2005 14:16

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Joop81 »

dat is helemaal niet verboden.

het verkopen van duitse loten is gewoon legaal.
Lijkt me ook erg vreemd dat ze dat anders al 20 jaar illegaal zouden doen denk je niet?

Alleen omdat de SKL geen geld verspilt aan spotjes op tv denkt iedereen meteen dat het dubieus is.

bel ze es op zou ik zeggen

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat heb je in een ander topic ook al gezegd. Daar heb ik overigens ook op gereageerd.....

Hier nog maar eens de lijst, waarop de enige toegelaten vergunninghouders staan. Buiten deze lijst is het geen enkele organisatie (behoudens incidentele acties, die apart moeten worden aangevraagd) toegestaan hier loten te verkopen.

http://www.toezichtkansspelen.nl/vergunninghouders.html

Niet genoemde organisaties gelden dus per definitie als illegaal.

Joop81
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 nov 2005 14:16

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Joop81 »

dat is niet waar. SKL heeft een vergunning in Duitsland, en omdat Duitsland ook lid is van de EU mogen ze hier loten verkopen.

kijk ook hier even (op de door jou aangedragen pagina) bij de illegalen

http://www.gamingboard.nl/warning_nl.html

SKL verkoopt al 20 jaar loten in Nederland.. denk je niet dat daar al iets aan gedaan zou zijn inmiddels als het illegaal zou zijn??

djsabes
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2005 10:43

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door djsabes »

Hoi

Mij belde ze dus ook op vandaag!! dat ik de eenigste was met een winkans van 96 %

eerst geloofde ik het niet maarja dan ga je denken dat het misschien toch waar is!!..

het is voor een half jaar 50 euro per maand!... geen iedee of je dat gaat terug verdienen!

heb nog nooit met een loterij mee gedaan opzich wel een keer het proberen waard!!..

hebben ze jullie ook opgebeld met die mededeling dat je een hoge win kans hebt?????..



groetjes
Laatst gewijzigd door djsabes op 18 nov 2005 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Joop81
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 nov 2005 14:16

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Joop81 »

dat niet,

maar die 95% kans klopt wel.


Let wel op:

er is bij 4 tiende loten 96% kans dat je gedurende 6 maanden IETS wint.

dat kan ook 1 keer 100 euro zijn.

en er is dus ook 4% kans dat je gedurende 6 maanden niets wint.

djsabes
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2005 10:43

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door djsabes »

bedankt voor reactie joop81

doe je zelf ook mee??..

ze hebben me 2 uur gelden gebeld!. lijkt me dat ik nog wel een bevestiging krijg ofzo!????

wat kan ik nu het beste doen!???..
gewoon proberen 6 maanden
of kan ik het nog opzeggen op een of andere manier??.


zijn er meer mensen gebeld met de mededeling dat ze de als eenigste geselecteerd zijn voor die winkans?????

Joop81
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 nov 2005 14:16

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Joop81 »

er zijn wel meerdere mensen gebeld.. maar het gaat om een selecte groep.

en ja je krijgt nog schriftelijke bevestiging, en een sms als je je 06 hebt opgegeven.

Je kan altijd opzeggen, maar ik zou gewoon proberen 2 maanden mee te spelen.

Kan je het alsnog opzeggen.

djsabes
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2005 10:43

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door djsabes »

oke dus er is een kans dat je ook daadwerkenlijk wat gaat winnen!!
had ik begrepen!

doe je zelf ook mee?..
ik heb idd me 06 opgegeven!

ben benieuwd of mijn winkans net zo groot is als de rest?.

als je mee doet stuur me anders ff een mailtje

greetzz

Joop81
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 nov 2005 14:16

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Joop81 »

jou winkans is natuurlijk net zo groot als ieder ander.

maar hoe meer loten hoe groter de kans dat je wint, omdat je dan met meer nummer speelt. maar das wel logisch

ik speel zelf niet mee :D

djsabes
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2005 10:43

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door djsabes »

oke bedankt voor de info!!

heb ze idd al ff gebeld!!
is idd gewoon een gok die je neemt!!

half jaar mee spelen voor 50 euro per maand!!

nu maar hopen dat ik dat idd terug verdien!! :shock:

djsabes
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2005 10:43

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door djsabes »

ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand wel eens een groot bedrag gewonnen heeft!!??

:lol:

mara98
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2005 16:56

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door mara98 »

Hallo allemaal!

Mijn man is vandaag dus ook gebeld en lid geworden, maar heeft niets genoteerd.
Heeft iemand voor mij het telefoonnummer waar ik info kan opvragen.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes,
martine

haka10
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jul 2005 15:06

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door haka10 »

@Joop81,

Waarom speel je zel;f niet mee. Ben je al binnen?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

dat is niet waar. SKL heeft een vergunning in Duitsland, en omdat Duitsland ook lid is van de EU mogen ze hier loten verkopen.

SKL verkoopt al 20 jaar loten in Nederland.. denk je niet dat daar al iets aan gedaan zou zijn inmiddels als het illegaal zou zijn??
Helaas wordt er nog teveel hier in Nederland gedaan, wat in feite illegaal is.

Overigens had ik die pagina al ontdekt, en staat de Klassenlotterie (waarmee bedoeld wordt NKL en SKL) er weldegelijk bij.

Dat Duitsland lid is van de EU, heeft hier niets mee te maken. Verkeersregels bijvoorbeeld: in Duitsland geldt er op bepaalde stukken op de autobaan geen snelheidslimiet, maar dat betekent niet dat je daarom de snelheidsbeperkingen in Nederland aan je laars mag lappen.

Mocht je aan mijn woorden twijfelen, dan raad ik je aan eens op onderstaande site te kijken. Daar vind je een lijvig rapport over deelname en bijkomende aspecten aan deze loterijen. Ook worden hierin expliciet de SKL en de NKL genoemd.

Je moet even acrobat reader installeren, wanneer je die niet al hebt. De rest wijst zich vanzelf.


http://www.toezichtkansspelen.nl/versla ... s_2004.pdf

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Hoi

Mij belde ze dus ook op vandaag!! dat ik de eenigste was met een winkans van 96 %
Tuuuuuuuuuurlijk. Je moet als loterij natuurlijk niet gaan adverteren met de daadwerkelijke winkansen.

NU!!!! DOE NU MEE EN MISSCHIEN WIN JE TUSSEN NU EN 2010 EEN TIENTJE!! MEER KANS, MEER GELD, IN DE STAATSLOTERIJ

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

over winkansen gesproken: Er is altijd een kans dat je iets wint, bij elke loterij. Maar de kans dat je buiten de prijzen valt, is vele malen groter.

Luister voor de aardigheid maar eens naar die flut belspelletjes:

Je zou wel eens kans kunnen maken dat je iets kan winnen. Daar zitten al 4 onzekere factoren in. En daar gaat het juist om: wanneer ze erop aangesproken worden, zeggen ze altijd dat ze niets teveel hebben beloofd.

Zo is het ook met dit soort loterijen. Zelfs met de staatsloterij: zij zeggen dat je 40 procent kans maakt op een prijs, maar ze zeggen er niet bij, dat de kans dat die prijs je eigen inleg of minder is, vele malen groter is, dan de kans dat je meteen multi miljonair bent.

Als iemand dan beweert dat je 96 procent kans maakt op een prijs, dan hebben ze simpel gezegd alle percentages uit alle rondes bij elkaar opgeteld, geen enkele loterij keert namelijk meer uit dan 40 procent van de inleg.

Gesloten