Reggefiber-frustratie: geen uitleg of excuses voor fouten
Geplaatst: 23 aug 2017 18:38
Op 10 juni heb ik via xs4all glasvezel aangevraagd, omdat ik reeds een glasvezel aansluitpunt heb in de kamer was de verwachting dat dat voor de vakantie van de kinderen wel geregeld zou zijn. Op 6 juli stelt de xs4all monteur vast dat er geen signaal is, dezelfde dag komt een monteur van Reggefiber die een breuk vast stelt maar niets mag doen. op 12 juli komen 3 monteurs, na een dag graven is de conclusie dat er 5 breuken in de fiber zitten, dat mag niet gelast worden er moet een nieuwe vezel in. Vandaag op 23 augustus heb ik nog steeds geen werkende aansluiting, Xs4all zegt niets te kunnen doen omdat het een infrastructuur probleem is.
Ik heb ondertussen diverse keren gebeld, uitgebreid via Whatsapp contact gehad maar niets bereikt, toppunt van frustratie is dat tijdens onze vakantie mijn moeder een hele dag heeft zitten wachten op monteurs die niet op kwamen dagen, bij nabellen bleek de afspraak op "abort" te staan, helaas hadden ze ons dat niet gemeld.... kon niet uitgelegd worden en verontschuldigingen was ook teveel gevraagd.
Iedere volgende stap duurt ca. twee weken en dit kan nooit sneller. Reggefiber gedraagt zich als een monopolist zonder service en gevoel voor klanten!
Iedereen die ik aan de lijn krijg is heel correct maar ik voel me behoorlijk machteloos, er is geen voortgang in te krijgen, hebben meer mensen vergelijkbare problemen?
Ik heb ondertussen diverse keren gebeld, uitgebreid via Whatsapp contact gehad maar niets bereikt, toppunt van frustratie is dat tijdens onze vakantie mijn moeder een hele dag heeft zitten wachten op monteurs die niet op kwamen dagen, bij nabellen bleek de afspraak op "abort" te staan, helaas hadden ze ons dat niet gemeld.... kon niet uitgelegd worden en verontschuldigingen was ook teveel gevraagd.
Iedere volgende stap duurt ca. twee weken en dit kan nooit sneller. Reggefiber gedraagt zich als een monopolist zonder service en gevoel voor klanten!
Iedereen die ik aan de lijn krijg is heel correct maar ik voel me behoorlijk machteloos, er is geen voortgang in te krijgen, hebben meer mensen vergelijkbare problemen?